***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
mich leuk kinder groepje straks, met veel feestjes dicht op elkaar!!

Vriend kocht laatst die vega blokjes omdat het vlees op was...vond het toch erg lekker! Ik ben zowiezo niet echt een grote vleeseter dus dat scheelt.
O sorry! Nou, dan zet ik het hier wel even neer. Op zich niks bijzonders hoor, we deden het veilig tot na de eisprong (die voel ik duidelijk aankomen, begint een paar dagen van tevoren). Op één keer na dus, maar dat was een week voor de eisprong (bleek achteraf), dus ik maakte me geen zorgen. Op het moment zei ik nog (achteraf) dat dit dus niet de bedoeling was maar goed, het was 3 uur 's nachts en we waren half slaperig (de tijden waarop je seks hebt als je 2 kinderen hebt...). Die ene keer een week voor de eisprong bleek dus wel voldoende te zijn.

(Maar als de verhalen kloppen zou het wel een meisje moeten worden!)
Hmmm, dat vind ik niet zo'n hele betrouwbare anticonceptiemethode . Ja, dat moet dan een meisje zijn toch? Zou wel grappig zijn als dat dan echt zo werkt.
Vruchtbaar vriendengroepje zeg. Ik zit nog trouwens nog te wachten op de info waarom het zo gek is dat je zwanger bent geworden (heb msn al -tig keer gecheckt, want ik ben reuzenieuwsgierig van aard... )[/quote]

die lara!! (Ik zat ook al te smachten geef ik toe...)
wauw mich! dat was een sterk zaadje zeg! Dat moet een meisje worden ja!!!
hihihi ik vetrouwde ook blind op mijn eisprong net als jij...tja, de mijne was ineens een week te laat! en ik ontkende gewoon de pijn! wat dat kon toch immers niet?? (muts) bij mij zou het dus een jongen moeten worden...Bevruchting een paar uur na de eisprong.

Kan een jongenszaadje uberhaubt wel een week overleven???want dan wordt de kans op een meisje voor jou wel heel groot!
hihihi zo is het bij Zahra ook gegaan! Grappig Mich, dan krijg je ook een meisje!
haha was even op zoek in wikipedia naar wat sperma feitjes kwam ik dit tegen!

Synoniemen voor sperma in de volkstaal: bearnaisesausje, blanke vla, but, cum, fapsel, fluitekruid, Freudsap, fut, geil, geslachtsroom, Golf van bengeile, jizzle, klamme yoghurt, kwakje, kwakkie, liefdesmayonaise, love juice, mannenpap, mannensap, natuurlijk glijmiddel, neukroom, olie, piemelbrie, piemelsientje, plek mi pitjes (Brabants), potentiële levensvormen, pretpap, sap, slagroom, smoezies, spuitsel, spuitvocht, witteke, witten drek, yoghurt, zaad, zaadstraal, witte glorie.

Beweerd wordt ook dat het eten van eieren goed is voor de ontwikkeling van sperma. Een strakke broek of een mobiele telefoon in je broekzak zou het ontstaan van sperma weer verminderen.

Een man ejaculeert gemiddeld 7.200 keer (2.000 keer door masturberen) in zijn leven. Hierbij komt 53 liter sperma vrij, met een gemiddelde snelheid van 45 km/h. Een theelepel sperma bevat 5 calorieën, meer dan een komkommer, maar minder dan een banaan.

Per dag kan een gezonde man 70 miljoen spermacellen produceren, evenveel als een cavia.

Sperma is de meest gevonden lichaamsvloeistof gevonden in hotelkamers, vooral in de badkamers.

na ja! wikipedia toch!!
haha, lachen geblazen hier!!!!

Ik ga morgen een minifietstochtje proberen te maken met Fleur in het stoeltje. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Voorlopig zal ze toch nog wel veel in de fietskar gaan. Veel warmer en veiliger voor mijn gevoel.

oooh ben even een vacature checken!

En hier nog een kies en kook fan. Moet daarvoor helaas wel helemaal naar de AH Xl. Beetje jammer, ik vind die winkel veeeeeeeel te groot en doe er altijd veel te lang over om daar mijn bodschappen bij elkaar te krijgen.
quote:[ die lara!! (Ik zat ook al te smachten geef ik toe...)

Volgens mij was iedereen nieuwsgierig!

Hmmm, in Wikipedia staat meer info dan ik wil weten...
Whahahaha..klamme yoghurt, je moet er maar op komen!!
quote:framboos81 schreef op 13 januari 2008 @ 19:54:

Per dag kan een gezonde man 70 miljoen spermacellen produceren, evenveel als een cavia.

Hihi, dit ga ik aan A. vertellen!

Mich, wat leuk dat je samen met iemand anders, en dan niet van het forum, zwanger bent! Ik heb zelf de stille hoop dat het volgende maand raak is. Als dat zo is, dan ben ik samen met een vriendin van mij aan de leg! Lijkt me zo gezellig!

Erg stom, maar ik ben de luiertas kwijt. Ik snap niet hoe ik het ding kon verliezen; het is niet iets dat je even kwijt raakt. Enfin, ik heb nu een nieuwe besteld van Oilily! Een leuke blauwe met Zeeuws Meisje erop!

De pijn in mijn rug is niet te harden. Het wordt steeds erger en ik vraag me serieus af hoe ik morgen voor Steijn en Hugo de Pugo kan zorgen. Misschien maar even mijn moeder bellen, aangezien ik dus niet kan bukken.
Muis, ben je nu dan al begonnen? Ik dacht dat je tot maart ging wachten?

Jeetje... jullie steken me aan.....
He bah Muis, wat naar van je rug! Heb je al ibuprofen genomen? De combi ibuprofen en paracetamol is trouwens een stukje sterker.

Waar ben je die tas kwijtgeraakt? Ik ben het matje uit de luiertas verloren. Echt enorm balen. Misschien moeten we ook maar een nieuwe hebben
Wat is hier weer een boel afgeluld... heb weer een heleboel nieuwe, zeer nbuttige kennis opgedaan!

Wat ontzettend balen van je rug muis! Moet je niet even naar de ha?

Zo leuk Hugo de Pugo, ik noem Ole altijd Ole de Pole

Esan, ik heb gisteren ook mosselen gegeten, heerlijk, gekookt in bier!

Het is ook een van Kaj's favoriete dingen om te eten. Helaas geen romantiek bij ons etentje, Fachatman was pas om 24.00 uur thuis!

Heb gisteren een leuk kruippakje voor Ole besteld

Deze:

Heel basic en simpel, maar vond hem erg leuk! Je kan ze ook met opdruk bestellen, maar ik heb hem zo besteld! Leuke website met hele basic kleertjes.. hier
Goodmoodkid heeft idd leuke kleertjes! Ik vind dat kruippakje voor Ole schattig!! Zo vind ik Little Label ook leuk, is ook heel basic. En ik vind Simply Small ook leuk, hebben ook shirtjes met leuke retroprints.

Ik heb de gang vandaag geverfd en nu ben ik kapot. Ik had gisteren alles afgeplakt en vanmiddag tijdens Zahra's middagdutje ben ik aan de slag gegaan. Ik dacht zelf dat het wel goed was, maar toen deed ik de deur open en zag bij daglicht dat het toch niet helemaal goed gedekt was. Enfin, Zahra was wakker geworden inmiddels dus we zijn naar mijn ouders gegaan en hebben daar gegeten. Om half 8 waren we thuis, toen heb ik Zahra haar laatste fles gegeven en in bed gestopt en ben weer opnieuw gaan rolleren. En nu is het klaar wat mij betreft. Het zal ongetwijfeld niet overal even goed gedekt hebben, maar als straks de nieuwe kapstokhaken in de muur zitten en alles volhangt met jassen en de kinderwagen erin staat ziet niemand er iets van. En nu zit ik lekker aan de zelfgemaakte appeltaart van mijn moeder!
piemelsientje

Dropneus hmmmm appeltaart!!!! en ook nog zo verdient na een dag hard werken!

Esan Klarijn is eruit!! wat is henk ook lomp hè? maar ook wel weer schattig...

Muis! wauw ik had ook niet door dat je al begonnen was!!

spannend!!!!hopelijk kan je moeder je even helpen met je mannetjes, want rust is de beste remedie.
oja dat kruippakje is super leuk fachat!! Daar hou ik ook van!
Wanneer komt Laylaman thuis Layla?
Vrijdagavond pas. Ik mis hem wel hoor en hij ons ook. Hij belt iedere dag op en dan zegt ie: Ik kom vrijdag thuis schat! hihihi volgens mij zit hij de dagen gewoon af te tellen. Is misschien wel eens goed, want hij liep steeds te zeuren dat hij naar Turkije wilde en misschien is hij nu voorlopig weer even genezen.
Trouwens Spitsmuis, ik ben wel benieuwd naar je nieuwe luiertas. Heb zelf ook een nieuwe van Oilily, donkerblauw met een stoere print op de voorkant. Je zou niet zeggen dat het een luiertas is, kunt hem ook als gewone tas gebruiken. Ik vind hem erg fijn in het gebruik. Er kan veel in en als hij vol zit, is het niet zo'n gigantische tas als die andere die ik heb (van Kipling).
quote:framboos81 schreef op 13 januari 2008 @ 21:20:

piemelsientje .

noem je Tommy zo?!

Nou vooruit...; toen Max heel klein was noemde ik hem Poppeschatje . Nu is hij te groot voor een Poppeschatje.
Ik heb net nieuwe zootjes gescoord op MP voor 10e (en gisteren die slofjes met ster besteld). Maarja, Max kan toch onmogelijk met 1 paar slofjes doen? Nu heeft hij Boumy's, Zootjes en Bobux. Dat lijkt tenminste ergens op.
Hihihi grappig, ik noem Zahra altijd bebisjie, man is er mee begonnen en ik vond het altijd wel schattig klinken. Nu ze wat groter is noem ik ze ook vaak popje.
Zijn het echt nieuwe Lara? Dat is zeker goedkoop dan! Zahra heeft roze Zootjes en die laarsjes, maar die Zootjes heeft ze niet veel meer aan nu. Die laarsjes zijn lekker warm dus die doe ik meestal aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven