en nu...
vrijdag 15 april 2011 om 12:40
Nu weet ik het gewoon ff niet meer. Ik ben helemaal op.
Deze week bij de ha geweest en hij was er bijna zeker van dat ik een burnout heb. Ik ben zo boos nu, opmezelf en ik weet gewoon niet meer hoe ik nu verder moet.
Wie kan me hierbij helpen?
Volgende week heb ik weer een gesprek, dan samen met mijn man.
Deze week bij de ha geweest en hij was er bijna zeker van dat ik een burnout heb. Ik ben zo boos nu, opmezelf en ik weet gewoon niet meer hoe ik nu verder moet.
Wie kan me hierbij helpen?
Volgende week heb ik weer een gesprek, dan samen met mijn man.
dinsdag 3 mei 2011 om 13:56
Dankjewel Miezemuis,
Iets betre weer hoor.
Hoe gaat het met je?
Heb je ook wel eens een rustig moment, of blijft het steeds aanwezig?
Er is pas een topic ge-opend met iemand die in panietk raakte, bedenk ik me opeens.
Shit, wete niet meer hoe het heet, maat staat natuurlijk hier op psyche.
Er staan wel dingen bij, geschreven door lezers, waar jij ook wat aan kan hebben. Dat gaat dan over angst en paniek voelen.
Ik kan daar niks zinnigs over zeggen, en hij is nog maar net gemaakt. Misschine heb je er wat aan?
Zjeen
Iets betre weer hoor.
Hoe gaat het met je?
Heb je ook wel eens een rustig moment, of blijft het steeds aanwezig?
Er is pas een topic ge-opend met iemand die in panietk raakte, bedenk ik me opeens.
Shit, wete niet meer hoe het heet, maat staat natuurlijk hier op psyche.
Er staan wel dingen bij, geschreven door lezers, waar jij ook wat aan kan hebben. Dat gaat dan over angst en paniek voelen.
Ik kan daar niks zinnigs over zeggen, en hij is nog maar net gemaakt. Misschine heb je er wat aan?
Zjeen
donderdag 5 mei 2011 om 12:45
Ha Zjeen,'
Ik ben geweest. De bedrijfsarts was een ontzettend aardige man.
Voorlopig niets doen en thuiszorg aanvragen. Ne eerst alleen aan mezelf denken.
Ik gaf aan dat ik mijn leidinggevende moest bellen, niet wist wat ik moest zeggen. Hij pakte gelijk de telefoon en belde zelf.
Herstel gaat naar zijn mening en inschatting 4-5 maanden duren.
Ik moet nu eest leren dingen uit handen te geven en te gaan genieten. Pfff, weer heel wat traantjes vergoten.
Nu mijn leidinggevende bellen, was ook het advies van b.a.
Muis
Ik ben geweest. De bedrijfsarts was een ontzettend aardige man.
Voorlopig niets doen en thuiszorg aanvragen. Ne eerst alleen aan mezelf denken.
Ik gaf aan dat ik mijn leidinggevende moest bellen, niet wist wat ik moest zeggen. Hij pakte gelijk de telefoon en belde zelf.
Herstel gaat naar zijn mening en inschatting 4-5 maanden duren.
Ik moet nu eest leren dingen uit handen te geven en te gaan genieten. Pfff, weer heel wat traantjes vergoten.
Nu mijn leidinggevende bellen, was ook het advies van b.a.
Muis
donderdag 5 mei 2011 om 14:12
Ha lieve Miezemuis,
Dat klinkt goed!
Ik bedoel natuurlijk, in de zin van : De bedrijfsarts staat achter je.
En helemaal de reactie die je nodig had : helemaal niks doen, niet werken.
Hij heeft gelukkig de leiding-gevende gebeld. Jij was daarbij?
Hoe zou ze gereageerd hebben aan de andere kant van de telefoon?
Erg lief van hem dat hij je daarmee hielp.
Nu jij nog bellen.
Ik hoop niet dat ze vraagt of je af en toe wilt komen.
Ik ben benieuwd.
Jeetje hee, en thuiszorg zelfs?
Hoe vind je dat?
Ben je een beetje opgelucht?
Dat klinkt goed!
Ik bedoel natuurlijk, in de zin van : De bedrijfsarts staat achter je.
En helemaal de reactie die je nodig had : helemaal niks doen, niet werken.
Hij heeft gelukkig de leiding-gevende gebeld. Jij was daarbij?
Hoe zou ze gereageerd hebben aan de andere kant van de telefoon?
Erg lief van hem dat hij je daarmee hielp.
Nu jij nog bellen.
Ik hoop niet dat ze vraagt of je af en toe wilt komen.
Ik ben benieuwd.
Jeetje hee, en thuiszorg zelfs?
Hoe vind je dat?
Ben je een beetje opgelucht?
maandag 9 mei 2011 om 13:52
Ha Zjeen,
Hier ben ik weer ff.
Hoe is het met jou?
Nog iets leuks gedaan?
Pff, ik voel me echt een wrak, zo moe, niet normaal meer.
Je vroeg hoe ik het vind dat ik thuiszorg aan moet vragen...heftig en ik weet niet of het een goed idee is. Mijn jongste gaat morgen naar de peuterspeelzaal, dan heb ik dus 2 ochtenden voor mezelf. Misschien dat ik dan ook tot rust kan komen, al weet ik het ook eigenlijk niet.
Mijn leidinggevende reageerde vrij laconiek, ik hoef gelukkig pas over 3/4 weken weer te bellen. Ik moet wel donderdag naar de locatiemanager van de instelling waar ik werk. Zie er erg tegenop omdat zulke dingen heel veel stress geven en ik het eigenlijk niet zie zitten om op mijn werkplek te komen.
Ik heb nog geen idee hoe ik dit nu weer op moet lossen, ik vind het ook zo onduidelijk worden allemaal. Ben echt geneigd te stoppen met werken omdat ik al dit gedoe er nu niet bij kan hebben. Ik heb het idee dat ik verder wegglij i.p.v beter word.
Nou, ik ga proberen nog wat ik huis te doen, het is zo rommelig boven en dat is ook niet goed voor de rust in mijn hoofd.
Liefs, Muis
Hier ben ik weer ff.
Hoe is het met jou?
Nog iets leuks gedaan?
Pff, ik voel me echt een wrak, zo moe, niet normaal meer.
Je vroeg hoe ik het vind dat ik thuiszorg aan moet vragen...heftig en ik weet niet of het een goed idee is. Mijn jongste gaat morgen naar de peuterspeelzaal, dan heb ik dus 2 ochtenden voor mezelf. Misschien dat ik dan ook tot rust kan komen, al weet ik het ook eigenlijk niet.
Mijn leidinggevende reageerde vrij laconiek, ik hoef gelukkig pas over 3/4 weken weer te bellen. Ik moet wel donderdag naar de locatiemanager van de instelling waar ik werk. Zie er erg tegenop omdat zulke dingen heel veel stress geven en ik het eigenlijk niet zie zitten om op mijn werkplek te komen.
Ik heb nog geen idee hoe ik dit nu weer op moet lossen, ik vind het ook zo onduidelijk worden allemaal. Ben echt geneigd te stoppen met werken omdat ik al dit gedoe er nu niet bij kan hebben. Ik heb het idee dat ik verder wegglij i.p.v beter word.
Nou, ik ga proberen nog wat ik huis te doen, het is zo rommelig boven en dat is ook niet goed voor de rust in mijn hoofd.
Liefs, Muis
maandag 9 mei 2011 om 17:54
Hoi Muis,
Nou, het vervelendeste heb je gedaan.
jammer dat je niet echt een opluchting voelt.
Let wel : je MAG nu officieel ziek blijven.
Dus daarom heeft schuldig voelen en allerlei anderen rot-gevoelens geen zin.
Het heeft pas zin als jij zelf oomgevoelsmatig inziet dat dit de beste oplossing is.
Moelijk he?
2 ochtenden tot rust kunnen komen, kan betekenen : Doe alleen het hoognodige, ook al wil je huis picobello hebben.
Die wat je MOET doen en gan dan lezen of naar buiten, of wat dan ook.
Naar een vriendin mag ook. Al betwijfel ik of je daar zin in hebt.
Je krijgt thuiszorg. Is dat voor de kinderen of voor hulp in de huishouding?
Als het is voor hulp "Please....zij doet het snel, zorgvuldig en wordt ervoor betaald.
Probeer te pakken wat je pakken kan wat betreft vrije uren.
Veel is het niet, maar ja.
Wat zegt je man over stoppen met werken?
Let wel : Jij hoeft echt niet meer erug te komen hoor. Ze betalen de door tot je eindcontract afgelopen is.
geen medelijden met ze hebben dat ze je door moeten betalen. daar zijn ze voor verzekerd. Tanden op elkaar en donderdag naar de locatie manager.
Please pleae, ze zullen zooo blij zijn dat je stopt. het kan ze echt niet schelen, voor jou gewoon 10 andern. Blijf en laat je doorbetalen tot je echt wegmoet wegens contract.
Ik moest ook wel eens terugkomen, maar ik kwam niemand egen..Het had wel zomaar gekund. maar ik had schijt gekregen aan alles.
Niet teveel opruimen he? gewoondat je het niet meer ziet en wat onder de bank ligt, ligt daar veilig
))
Sterkte hoor.
Hier ontzettende klote crisis met vriend.
Zo erg dattie niets meer met me te make wil hebben??? Slaat echt nergens op.We zijn na 22 jar zelfs nog dichter bijelkaar gekomen en ik brand van liefde.
Ik overstelp heem er niet mee.
maar hij altijd zo resoluut.
Hij gingweg.
En ik miste hem zo. Nu zit ik weer.
het is echt heeeeel raar.
heb vrienden ingeschakeld.
Hij is wat in de war, in de zin van zoveel positiefs en negatiefs. Moeilijk te verwerken allemaal en nu reageert hij het op mij af.
Niks mee te maken. Ik hen zooooveel gedaan om met praktiche zaken te helpen en ook veel gepraart wanneer hij dat aangaf,
Vorige week zei hij nog hoe gelukkig hij met me was. Bleek ook uit alles.
Vreemd gaan zit er niet in. We hebben continue contact. En daar is het momenteel gewoon even niet "de tijd voor"
het lijkt wel of hij ongelukkig wil zijn, ondanks het geluk wat hij kent.
Voor mij zo onwerlelijk, wil slapen.
Machteloos.
ik ga weer terug me nest in.
Liefs van Zjeen
Ik wijd niet tever uit.
Ben helemaal kapot en aan de andere kant denk ik < dan maar niet.
Niks kan me mer schelen.
ben in bed gebleven.
Nou, het vervelendeste heb je gedaan.
jammer dat je niet echt een opluchting voelt.
Let wel : je MAG nu officieel ziek blijven.
Dus daarom heeft schuldig voelen en allerlei anderen rot-gevoelens geen zin.
Het heeft pas zin als jij zelf oomgevoelsmatig inziet dat dit de beste oplossing is.
Moelijk he?
2 ochtenden tot rust kunnen komen, kan betekenen : Doe alleen het hoognodige, ook al wil je huis picobello hebben.
Die wat je MOET doen en gan dan lezen of naar buiten, of wat dan ook.
Naar een vriendin mag ook. Al betwijfel ik of je daar zin in hebt.
Je krijgt thuiszorg. Is dat voor de kinderen of voor hulp in de huishouding?
Als het is voor hulp "Please....zij doet het snel, zorgvuldig en wordt ervoor betaald.
Probeer te pakken wat je pakken kan wat betreft vrije uren.
Veel is het niet, maar ja.
Wat zegt je man over stoppen met werken?
Let wel : Jij hoeft echt niet meer erug te komen hoor. Ze betalen de door tot je eindcontract afgelopen is.
geen medelijden met ze hebben dat ze je door moeten betalen. daar zijn ze voor verzekerd. Tanden op elkaar en donderdag naar de locatie manager.
Please pleae, ze zullen zooo blij zijn dat je stopt. het kan ze echt niet schelen, voor jou gewoon 10 andern. Blijf en laat je doorbetalen tot je echt wegmoet wegens contract.
Ik moest ook wel eens terugkomen, maar ik kwam niemand egen..Het had wel zomaar gekund. maar ik had schijt gekregen aan alles.
Niet teveel opruimen he? gewoondat je het niet meer ziet en wat onder de bank ligt, ligt daar veilig
Sterkte hoor.
Hier ontzettende klote crisis met vriend.
Zo erg dattie niets meer met me te make wil hebben??? Slaat echt nergens op.We zijn na 22 jar zelfs nog dichter bijelkaar gekomen en ik brand van liefde.
Ik overstelp heem er niet mee.
maar hij altijd zo resoluut.
Hij gingweg.
En ik miste hem zo. Nu zit ik weer.
het is echt heeeeel raar.
heb vrienden ingeschakeld.
Hij is wat in de war, in de zin van zoveel positiefs en negatiefs. Moeilijk te verwerken allemaal en nu reageert hij het op mij af.
Niks mee te maken. Ik hen zooooveel gedaan om met praktiche zaken te helpen en ook veel gepraart wanneer hij dat aangaf,
Vorige week zei hij nog hoe gelukkig hij met me was. Bleek ook uit alles.
Vreemd gaan zit er niet in. We hebben continue contact. En daar is het momenteel gewoon even niet "de tijd voor"
het lijkt wel of hij ongelukkig wil zijn, ondanks het geluk wat hij kent.
Voor mij zo onwerlelijk, wil slapen.
Machteloos.
ik ga weer terug me nest in.
Liefs van Zjeen
Ik wijd niet tever uit.
Ben helemaal kapot en aan de andere kant denk ik < dan maar niet.
Niks kan me mer schelen.
ben in bed gebleven.
dinsdag 10 mei 2011 om 07:58
Hoi Miezemuis,
We zijn al meer dan 20 jaar samen en niemand denkt dat het zomaar uit is.
Hij heeft soms van die buien.
Alleen ikzelf ben er bang voor.
Hij is naast zijn liefheid ook zo vreselijk koopig.
Dat is het moeilike aan hem
Voor mij had hij vaak wel wen vriendin, maar niemand kon ermee omgaan.
Voor mij geen probleem, maar op zo'n moment dus wel.
Vooral omdat we de laatste tijd echt bijna niet zonder elkaar kobnden. Allebei probleme, maar we aren juist super voor elkaar. We trokken elkaar niet naar neneden.
Iedereen zegt : Komt wel weer goed.
Ik zie wel.
Voordeel : Ik wil al heel lang slapen wat niet kan, en heb van een vriendinuit ziekenhuis heel veel troep geronseld (weet wel wat hoor, ben zelf ook pleeg) En gister de hele dag onder zeil.
Hoofd is voor eerst sinds jaren rustig, ondanks dit nieuwe probleem.
En jij?
Hoe voele je je dat je nu niks moet, alleem maar mag?
Gaat je schuldgevoel langzaam ee beetje weg?
Dat zou goed zijn, anders werkt het niet zo goed.
Je mag egoitisch zijn (tot zover kan met zoveel kinderen natuurlijk)
Je jongste is nu naar speelzaal?
heb je thuiszorg aangevraagd? Wat gaan die dan doen eigenlijk?
Nou, ga niet in je huiwerken.
Heb je een boek, een DVD, zon?
Of ga je slapen?
Doe maar lekker.
zjeen.
ps, ik weet helemaal niet meer data ik jou gister heb gschreven (zeker van het kalmeringstablet, erg he?)
We zijn al meer dan 20 jaar samen en niemand denkt dat het zomaar uit is.
Hij heeft soms van die buien.
Alleen ikzelf ben er bang voor.
Hij is naast zijn liefheid ook zo vreselijk koopig.
Dat is het moeilike aan hem
Voor mij had hij vaak wel wen vriendin, maar niemand kon ermee omgaan.
Voor mij geen probleem, maar op zo'n moment dus wel.
Vooral omdat we de laatste tijd echt bijna niet zonder elkaar kobnden. Allebei probleme, maar we aren juist super voor elkaar. We trokken elkaar niet naar neneden.
Iedereen zegt : Komt wel weer goed.
Ik zie wel.
Voordeel : Ik wil al heel lang slapen wat niet kan, en heb van een vriendinuit ziekenhuis heel veel troep geronseld (weet wel wat hoor, ben zelf ook pleeg) En gister de hele dag onder zeil.
Hoofd is voor eerst sinds jaren rustig, ondanks dit nieuwe probleem.
En jij?
Hoe voele je je dat je nu niks moet, alleem maar mag?
Gaat je schuldgevoel langzaam ee beetje weg?
Dat zou goed zijn, anders werkt het niet zo goed.
Je mag egoitisch zijn (tot zover kan met zoveel kinderen natuurlijk)
Je jongste is nu naar speelzaal?
heb je thuiszorg aangevraagd? Wat gaan die dan doen eigenlijk?
Nou, ga niet in je huiwerken.
Heb je een boek, een DVD, zon?
Of ga je slapen?
Doe maar lekker.
zjeen.
ps, ik weet helemaal niet meer data ik jou gister heb gschreven (zeker van het kalmeringstablet, erg he?)
dinsdag 10 mei 2011 om 09:39
Zjeentje, Zjeentje, Zjeentje...wat een ellende allemaal. Ik hoop echt dat het goed komt tussen jullie.
Neem niet teveel van die zooi, ook al ben je pleeg, je kunt toch over de top gaan.
Ja, het huis hier is leeg, op mij na dan, en stil!!! Ik was juist van plan te stofzuigen en dweilen
Het schuldgevoel gaat nog niet weg, integendeel! Ik vind het zo lastig allemaal.
Neem niet teveel van die zooi, ook al ben je pleeg, je kunt toch over de top gaan.
Ja, het huis hier is leeg, op mij na dan, en stil!!! Ik was juist van plan te stofzuigen en dweilen
Het schuldgevoel gaat nog niet weg, integendeel! Ik vind het zo lastig allemaal.
dinsdag 10 mei 2011 om 13:44
Ja, ik weet het.
Wij zijn 1 van de grootste groep die misbruik kan maken van pillen.
Alleen NU heb ik het echt nodig.
En het is niet zo veel hoor.
En vriendin geeft niet zomaar op commando.
En...gestofzuigd?
Liefs Zjeen.
Ps, heb net de hoorn van de psych erop gegegooid.
En terecht hoor.
maar ben nu in een bui dat ik alles wel kapot wil maken.
Wat een K#t wijf! Machtsvertoon en zooo van IK weet het.
Zooo onaardig, tot het leleijke toe.
Verbaasd was ik.
laat maar, alng verhaal, maar zit nu bij een ander organisatie.
pffff, dat doet me goed.
En ik had lekker het laatste woord, dat doet me helemaal goed. (ben best slim, en had haar iets gezegd wat ze niet had verwacht, precies raak en terecht.)
Zo, en nu is ze uit mijn hoofd.
Doei.
Hoop dat ze baalt, maar dat zal wel niet.
Wij zijn 1 van de grootste groep die misbruik kan maken van pillen.
Alleen NU heb ik het echt nodig.
En het is niet zo veel hoor.
En vriendin geeft niet zomaar op commando.
En...gestofzuigd?
Liefs Zjeen.
Ps, heb net de hoorn van de psych erop gegegooid.
En terecht hoor.
maar ben nu in een bui dat ik alles wel kapot wil maken.
Wat een K#t wijf! Machtsvertoon en zooo van IK weet het.
Zooo onaardig, tot het leleijke toe.
Verbaasd was ik.
laat maar, alng verhaal, maar zit nu bij een ander organisatie.
pffff, dat doet me goed.
En ik had lekker het laatste woord, dat doet me helemaal goed. (ben best slim, en had haar iets gezegd wat ze niet had verwacht, precies raak en terecht.)
Zo, en nu is ze uit mijn hoofd.
Doei.
Hoop dat ze baalt, maar dat zal wel niet.
donderdag 12 mei 2011 om 07:22
Ha zjeen,
Ik moet ff tegen je aan zeuren hoor...Ik zit er helemaal doorheen.
Zometeen naar de locatiemanager, ik moet mijn jongste zoontje meenemen omdat ik geen oppas heb.
Ik heb het gevoel dat ik aan het verdrinken ben. Er is zoveel wat er allemaal moet. Allerlei gesprekken, verjaardag waar ik verwacht wordt, ik kan en wil het allemaal niet meer. Gisteren ruzie gehad met Muizeman, hij vind dat ik er doorheen moet zien. Hij snapt het niet helemaal geloof ik. Als ik mijn dingen tegen hem zeg, komt hij met allerlei practische oplossingen, terwijl ik alleen ff een luisterend oor en een arm om mijn schouder nodig heb.
Ik heb gisteren ook weer een paniekaanval gehad, compleet met hyperventileren, heftig.
Sorry voor mijn gezeur, ik ga zorgen dat we allemaal op tijd klaar zijn voor school/werk/gesprek.
muisje
Ik moet ff tegen je aan zeuren hoor...Ik zit er helemaal doorheen.
Zometeen naar de locatiemanager, ik moet mijn jongste zoontje meenemen omdat ik geen oppas heb.
Ik heb het gevoel dat ik aan het verdrinken ben. Er is zoveel wat er allemaal moet. Allerlei gesprekken, verjaardag waar ik verwacht wordt, ik kan en wil het allemaal niet meer. Gisteren ruzie gehad met Muizeman, hij vind dat ik er doorheen moet zien. Hij snapt het niet helemaal geloof ik. Als ik mijn dingen tegen hem zeg, komt hij met allerlei practische oplossingen, terwijl ik alleen ff een luisterend oor en een arm om mijn schouder nodig heb.
Ik heb gisteren ook weer een paniekaanval gehad, compleet met hyperventileren, heftig.
Sorry voor mijn gezeur, ik ga zorgen dat we allemaal op tijd klaar zijn voor school/werk/gesprek.
muisje
donderdag 12 mei 2011 om 13:28
Ach lieve Muis,
Wat erg klote voor je.
Wat zul je je alleen voelen.
Vooral erg dat Muizeman hem niet meer snapt.
Het is precies wat je zegt : je wilt alleen vertellen wat je voelt. geen oplossingen of bagataliseren.
Die verjaardagen, tsja, zelf zou ik er absoluut niet heen gaan.
Vroeger bedacht ik gewoon een smoes, maar nu zeg ik het eerlijk.
maar ja, een smoes kun je moeilijk vezinnen met Miezeman.
Gaat hij weL/
Rot zeg. Als hij wel gaat en jij niet, wat zal hij de anderen dan zeggen, en vooral HOE?
Ik zal niet weten wat te zeggen voor je.
Vind het heel naar.
Mensen kunnen nhet vaak pas begrijpen als ze zelf zoiets hebben meegemaakt.
Ik vind verplichte verjaardagen altijd al erg vervelend.
je gaat omdat het leuk is, niet omdat je tegen je zin in je goed wil toont.
Een kaart is toch ook lief?
En een keer drinken wanneer je de fut hebt?
Ik snap die mensen niet die zo nodig ALLES moeten.
Jou prioriteit ligt denk ik nu bij jezelf en de kindren (en man natuurlijk ook0
Dat is al veel hoor!
Hoe was het bij de locatiemanager en wat is dat prcies?
Ik hebzelf mijn trots opzij gezet en gewoon weer gewoon gedaan tegen vriend. Hij is zo vreselijk onzeker soms als we weer een stap dichterbij elkaar zijn. Dichter KAN bijna niet.
niet dat ik het gedrag goed praat, maar ik had ook niks kunnen zeggen en 3 weken in de shit kunnen zitten.
Gelukkig zegt hij zelf tegen mij : zul je dat wel doen, vorige keer was je na 4 uur echt gebroken. (als ik iets leuks ofzo wil doen)
En hij begrijpt gelukkig ook als ik even helemaal alleen wil zijn.
maar ja, hij heeft hetzelfde ongeveer meegemaakt EN we hebben alleen een hond, geen kinderen.
Kun je nagan, de hond is onze alles en dat is me sosm teveel.
Ze is net naar de trimster geweest. Ik ben dol op haar.
Soms ben ik echt blij dat ik de keuze heb genomen om geen kinderen te willen. Ik vind ze enig, maar de verantwoordelijkheid zou ik niet trekken. Ik ben altijd bang geweest voor zo'n situatie als waar ik nu inzit.
En toch blijf je natuurlijk alles voor de liefjes doen. Dat IS gewoon zo. maar het zou bij mij ten koste van mezelf gaan.
petje af voor alle moeders.
Dus ook voor jou.
heel veel sterkte hoor.
En je zeurt niet.
Schrijf maar gewoon.
\Liefs van Zjeen
Wat erg klote voor je.
Wat zul je je alleen voelen.
Vooral erg dat Muizeman hem niet meer snapt.
Het is precies wat je zegt : je wilt alleen vertellen wat je voelt. geen oplossingen of bagataliseren.
Die verjaardagen, tsja, zelf zou ik er absoluut niet heen gaan.
Vroeger bedacht ik gewoon een smoes, maar nu zeg ik het eerlijk.
maar ja, een smoes kun je moeilijk vezinnen met Miezeman.
Gaat hij weL/
Rot zeg. Als hij wel gaat en jij niet, wat zal hij de anderen dan zeggen, en vooral HOE?
Ik zal niet weten wat te zeggen voor je.
Vind het heel naar.
Mensen kunnen nhet vaak pas begrijpen als ze zelf zoiets hebben meegemaakt.
Ik vind verplichte verjaardagen altijd al erg vervelend.
je gaat omdat het leuk is, niet omdat je tegen je zin in je goed wil toont.
Een kaart is toch ook lief?
En een keer drinken wanneer je de fut hebt?
Ik snap die mensen niet die zo nodig ALLES moeten.
Jou prioriteit ligt denk ik nu bij jezelf en de kindren (en man natuurlijk ook0
Dat is al veel hoor!
Hoe was het bij de locatiemanager en wat is dat prcies?
Ik hebzelf mijn trots opzij gezet en gewoon weer gewoon gedaan tegen vriend. Hij is zo vreselijk onzeker soms als we weer een stap dichterbij elkaar zijn. Dichter KAN bijna niet.
niet dat ik het gedrag goed praat, maar ik had ook niks kunnen zeggen en 3 weken in de shit kunnen zitten.
Gelukkig zegt hij zelf tegen mij : zul je dat wel doen, vorige keer was je na 4 uur echt gebroken. (als ik iets leuks ofzo wil doen)
En hij begrijpt gelukkig ook als ik even helemaal alleen wil zijn.
maar ja, hij heeft hetzelfde ongeveer meegemaakt EN we hebben alleen een hond, geen kinderen.
Kun je nagan, de hond is onze alles en dat is me sosm teveel.
Ze is net naar de trimster geweest. Ik ben dol op haar.
Soms ben ik echt blij dat ik de keuze heb genomen om geen kinderen te willen. Ik vind ze enig, maar de verantwoordelijkheid zou ik niet trekken. Ik ben altijd bang geweest voor zo'n situatie als waar ik nu inzit.
En toch blijf je natuurlijk alles voor de liefjes doen. Dat IS gewoon zo. maar het zou bij mij ten koste van mezelf gaan.
petje af voor alle moeders.
Dus ook voor jou.
heel veel sterkte hoor.
En je zeurt niet.
Schrijf maar gewoon.
\Liefs van Zjeen
donderdag 12 mei 2011 om 16:48
Ha Zjeen,
Wat goed van je dat de eerste stap weer hebt gezet naar je vriend toe! Loopt het nu allemaal weer een beetje.
Bedankt voor je lieve woorden! Doet goed.
Haha, ik ben onwijs bang voor honden, loop er echt een straatje voor om... En idd, je MOET door, voor de kinderen. Soms word ik er gek van, altijd maar moeten,moeten,moeten...Ik wil zo graag slapen, lezen, even niets.
Ik heb het wel weer goedgemaakt met muizeman hoor, maar het heeft me wel weer heel wat tranen gekost.
Hij gaat ook niet naar de verjaardag. Het is van mijn zus en zwager, zouden we vanuit de randstad ff op en neer moeten naar zeeland, ik kan het gweoon niet.
Ik heb het nog niet tegen hun gezegd, ik zie er zo tegenop. Ik weet al precies wat ik dan te horen krijg: wij komen altijd bij iedereen en als wij onze verjaardag houden komt er niemand...
Het gesprek met de locatiemanager was heftig. Veel emoties/tranen . Hij begreep niet waarom ik zo tegen dit gesprek opzag. Hij wil dat ik zo snel mogenlijk weer ga reintegreren. Het advies van de bedrijfsarts is niet bindend zei hij. Hij vond het ook een goed idee dat er thuiszorg zou komen, dan kon ik komen reintegrere n, waarbij ik huilend zei dat echt, maar dan ook echt niet te kunnen. Ja dat zie ik, waren zijn woorden, maar binnen afzienbare tijd gaat dit wel op de rails gezet worden.
Ik kreeg vandaag ook een brief met daarin de bevindingen van de bedrijfsarts, waarin hij aangeeft dat ik nu volledig arbeidsongeschikt ben.
Toien ik thuiskwam kwam er een vriendin die mijn keuken een grote beurt heeft gegeven en de kamer heeft gedweild, erg lief.
En nu, nu ben ik he-le-maal op... Ik ga me zo naar de keuken slepen en dan maar proberen een maaltijd op tafel te krijgen.
muisje
Wat goed van je dat de eerste stap weer hebt gezet naar je vriend toe! Loopt het nu allemaal weer een beetje.
Bedankt voor je lieve woorden! Doet goed.
Haha, ik ben onwijs bang voor honden, loop er echt een straatje voor om... En idd, je MOET door, voor de kinderen. Soms word ik er gek van, altijd maar moeten,moeten,moeten...Ik wil zo graag slapen, lezen, even niets.
Ik heb het wel weer goedgemaakt met muizeman hoor, maar het heeft me wel weer heel wat tranen gekost.
Hij gaat ook niet naar de verjaardag. Het is van mijn zus en zwager, zouden we vanuit de randstad ff op en neer moeten naar zeeland, ik kan het gweoon niet.
Ik heb het nog niet tegen hun gezegd, ik zie er zo tegenop. Ik weet al precies wat ik dan te horen krijg: wij komen altijd bij iedereen en als wij onze verjaardag houden komt er niemand...
Het gesprek met de locatiemanager was heftig. Veel emoties/tranen . Hij begreep niet waarom ik zo tegen dit gesprek opzag. Hij wil dat ik zo snel mogenlijk weer ga reintegreren. Het advies van de bedrijfsarts is niet bindend zei hij. Hij vond het ook een goed idee dat er thuiszorg zou komen, dan kon ik komen reintegrere n, waarbij ik huilend zei dat echt, maar dan ook echt niet te kunnen. Ja dat zie ik, waren zijn woorden, maar binnen afzienbare tijd gaat dit wel op de rails gezet worden.
Ik kreeg vandaag ook een brief met daarin de bevindingen van de bedrijfsarts, waarin hij aangeeft dat ik nu volledig arbeidsongeschikt ben.
Toien ik thuiskwam kwam er een vriendin die mijn keuken een grote beurt heeft gegeven en de kamer heeft gedweild, erg lief.
En nu, nu ben ik he-le-maal op... Ik ga me zo naar de keuken slepen en dan maar proberen een maaltijd op tafel te krijgen.
muisje
donderdag 12 mei 2011 om 20:18
He Muis??
Wat raar?
Heeft die locatie manager zoveel meer te zeggen dan dan de bedrijfsarts?
Ik vind dit echt onvoorstelbaar!
Wat een boerenl#ul!!!
Denkt zeker aan de centen.
En wat als jij een fout maakt?
Maar je KUNT het gewoon niet!
Wat zal de bedrijfsarts hiervan zeggen?
Als je echt MOET, doe je het op zijn rustigst. Zullen ze zien dat ze niks aan je hebben.
Ontslaan kunnen ze niet.
maar ja, dan moet je toch gaan.
Ik kan er niet bij.
Als ik hen zou tegenkomen zou ik hem wel tegen de muur willen smijten zeg, wat een zak!
ga nog eens na of de bedrijfsarts nog wat te zeggen heeft.
re-intergregeren kan pas als je weer IETS beter bent.
Je bent nu alleen maar slechter aan het worden.
Pff,wat een ellende.
Fijn dat je weer vrede hebt met Miezeman.
En wat een nare reactie zaou je krigen van je zus!
Slaat toch nergens op?
Alleen omdat zij wel overal naar toegaan moeten jullie ook?
belachelijk.
Lieg gewoon dat je weet ik veel.
Mijn hemel. De waarheid zal ze niet snappen.
Nou, sterkte maar weer.
Weet je wat wij tege woordig doen?
In bed evne lekker iets leuks zien op tv en dan slapen.
Ik weet het, je hoort in bed geen tv te kijken, maar het geeft zo;n rustig gevoel dat je daarna klaar bent om te (niet) slapen.
En het is gezellig.
Zjeen
Wat raar?
Heeft die locatie manager zoveel meer te zeggen dan dan de bedrijfsarts?
Ik vind dit echt onvoorstelbaar!
Wat een boerenl#ul!!!
Denkt zeker aan de centen.
En wat als jij een fout maakt?
Maar je KUNT het gewoon niet!
Wat zal de bedrijfsarts hiervan zeggen?
Als je echt MOET, doe je het op zijn rustigst. Zullen ze zien dat ze niks aan je hebben.
Ontslaan kunnen ze niet.
maar ja, dan moet je toch gaan.
Ik kan er niet bij.
Als ik hen zou tegenkomen zou ik hem wel tegen de muur willen smijten zeg, wat een zak!
ga nog eens na of de bedrijfsarts nog wat te zeggen heeft.
re-intergregeren kan pas als je weer IETS beter bent.
Je bent nu alleen maar slechter aan het worden.
Pff,wat een ellende.
Fijn dat je weer vrede hebt met Miezeman.
En wat een nare reactie zaou je krigen van je zus!
Slaat toch nergens op?
Alleen omdat zij wel overal naar toegaan moeten jullie ook?
belachelijk.
Lieg gewoon dat je weet ik veel.
Mijn hemel. De waarheid zal ze niet snappen.
Nou, sterkte maar weer.
Weet je wat wij tege woordig doen?
In bed evne lekker iets leuks zien op tv en dan slapen.
Ik weet het, je hoort in bed geen tv te kijken, maar het geeft zo;n rustig gevoel dat je daarna klaar bent om te (niet) slapen.
En het is gezellig.
Zjeen
maandag 16 mei 2011 om 09:48
Ha zjeen,
Lang niet gesproken;)
Hoe is het met je/jullie?
Die locatiemanager denkt idd alleen aan het geld, tjsa daar is ie ook manager voor denk ik.
ik probeer er niet aan te denken. Ik kan ook altijd nog stoppen.
Ik voel me echt k*t, zooo moe, veel hoofdpijn, vul het rijtje maar aan. Ik ga zo de huisarts bellen, ik moest na 4 weken een keer langs komen, dat is nu. kan ik gelijk de mirena laten plaatsen.
Ik laat het hier ff bij,
muis
Lang niet gesproken;)
Hoe is het met je/jullie?
Die locatiemanager denkt idd alleen aan het geld, tjsa daar is ie ook manager voor denk ik.
ik probeer er niet aan te denken. Ik kan ook altijd nog stoppen.
Ik voel me echt k*t, zooo moe, veel hoofdpijn, vul het rijtje maar aan. Ik ga zo de huisarts bellen, ik moest na 4 weken een keer langs komen, dat is nu. kan ik gelijk de mirena laten plaatsen.
Ik laat het hier ff bij,
muis
dinsdag 17 mei 2011 om 17:51
Ha Muisje,
Fijn dat je alweer naar de huisarts kan.
Als je een goede hebt, kun je er best wat an hebben.
Ben toevallig gister elf geweest, en wist niet eens precies waarover ik het wilde hebben.
toch blij dat ik gegaan ben.
ze zei dat ik altijd mocht bellen als er iets was.
Ik ben wel wat beterder, maar nu gheeel veel emoties. maard at geeft niet. beter dan leeg zijn en mezelf niemand vinden.
Ik bel en mail en huil wat af met een paar van mijn dierbaarsten. Dat zijn er weinig, maar dat vind ik fijn.
Sterkte ook met die nare hoofdpijn.
Liefs Zjeen
Fijn dat je alweer naar de huisarts kan.
Als je een goede hebt, kun je er best wat an hebben.
Ben toevallig gister elf geweest, en wist niet eens precies waarover ik het wilde hebben.
toch blij dat ik gegaan ben.
ze zei dat ik altijd mocht bellen als er iets was.
Ik ben wel wat beterder, maar nu gheeel veel emoties. maard at geeft niet. beter dan leeg zijn en mezelf niemand vinden.
Ik bel en mail en huil wat af met een paar van mijn dierbaarsten. Dat zijn er weinig, maar dat vind ik fijn.
Sterkte ook met die nare hoofdpijn.
Liefs Zjeen
woensdag 18 mei 2011 om 18:46
Ha Zjeen,
Ben bij de huisarts geweest. Hij heeft eigenlijk alleen de mirena geplaatst en verder hebben we niet meer gepraat. Hij had de hele tijd telefoon. Ik kan natuurlijk volgende week nog een afspraak maken. Ik zie nog wel.
Ik voel me vandaag best goed verder, alleen nu erg veel steken in mijn buik. Straks maar lekker bankhangen
Fijn dat je een huisarts hebt waar je wat wat aan hebt, die je begrijpt. Heel belangrijk.
Ik heb gelukkig ook zo´n huisarts, alleen gaat hij volgende maand met pensioen, echt heel erg balen.
Ik ga hier wat muizekindertjes in bed stoppen samen met muizenman
xxMuis
Ben bij de huisarts geweest. Hij heeft eigenlijk alleen de mirena geplaatst en verder hebben we niet meer gepraat. Hij had de hele tijd telefoon. Ik kan natuurlijk volgende week nog een afspraak maken. Ik zie nog wel.
Ik voel me vandaag best goed verder, alleen nu erg veel steken in mijn buik. Straks maar lekker bankhangen
Fijn dat je een huisarts hebt waar je wat wat aan hebt, die je begrijpt. Heel belangrijk.
Ik heb gelukkig ook zo´n huisarts, alleen gaat hij volgende maand met pensioen, echt heel erg balen.
Ik ga hier wat muizekindertjes in bed stoppen samen met muizenman
xxMuis
zaterdag 21 mei 2011 om 11:52
Hoi Muis,
Sorry dat ik nog niets heb geschreven, we hoorden pas dat er zomaar een vriend is overleden.
En thuis was het ook een rottige chaos.
ben nu weer wat rustiger.
het kan bij mij per minuut zomaar switchen, dde stemming.
Wat jammer dat jullie niet hebben gepraat. en nog meer jammer dat je huisarts met pensioen gaat. het is maar de vraag wie je terugkrijgt.
Dat had ik ook, en na 4 verschillende, niet fijne artsen, is er nu eindelijk een goede.
Hoe volede je je de afgelopen dagen?
Helpt de gedachte dat de bdrijfsarts achter je staat?
En wat nu toch met die leidinggevende?
Ik hoop dat je je deze dagen ook iets betr voelt.
En ik hoor het weer van je!
Lifs, Zjeen
Sorry dat ik nog niets heb geschreven, we hoorden pas dat er zomaar een vriend is overleden.
En thuis was het ook een rottige chaos.
ben nu weer wat rustiger.
het kan bij mij per minuut zomaar switchen, dde stemming.
Wat jammer dat jullie niet hebben gepraat. en nog meer jammer dat je huisarts met pensioen gaat. het is maar de vraag wie je terugkrijgt.
Dat had ik ook, en na 4 verschillende, niet fijne artsen, is er nu eindelijk een goede.
Hoe volede je je de afgelopen dagen?
Helpt de gedachte dat de bdrijfsarts achter je staat?
En wat nu toch met die leidinggevende?
Ik hoop dat je je deze dagen ook iets betr voelt.
En ik hoor het weer van je!
Lifs, Zjeen