nieuwe msn

10-05-2011 17:54 16 berichten
Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe laptop en heb daarop de nieuwste versie van msn (life messenger tegenwoordig) gedownload. Maar ik vraag me af hoe ik hem nou weer gewoon kan krijgen. Heb nou aan de linkerkant het laatste nieuws en reachtsboven geschoven mijn msn kenissen. Die staan er heel klein en je kan ook niet hun bijteksten lezen ofzo.

Het lijkt wel alsof het hele msn gedeelte niet meer van belang is. Kan ik dit weer wat groter krijgen? Anders ga ik stoppen met de msn want dit is mij te klein en een veel te grote verandering
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat heb ik ook IBI, erg irritant! Ik lees mee.

Ook vind ik het vervelend dat je niet meer vanuit offline berichtjes kunt sturen, je moet dan online en/of aangeven voor wie je zichtbaar wilt zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kun je niet alsnog de versie hiervoor downloaden? Meestal kan dat nog wel (maar niet voor eeuwig, op een gegeven moment houdt het op)

Ik heb op mijn windows xp laptop ook live messenger, maar ik zie gewoon alles helemaal staan...
ja dat kan ik evt. proberen yellow maar eigenlijk vind ik het gewoon belachelijk dat je iets download duidelijk voor de msn en het ergens klein weggeschoven staat.

Ik heb een tijd geleden ook de veronica gids opgezegd jeetje het hoort een tv-gids te zijn maar had het idee dat de volgende keer erin zou staan: voor tv programering kijk op www. enz.
Dat van offline hoorde ik wel al eerder van een vriendin, dat dat niet meer kan.

Maar wat zien jullie dan? Ik zie gewoon mijn contacten (ik heb ze gegroepeerd op offline/online) en dan zie ik de msn namen en de ondertekst van die mensen. (op windows laptop dus he, niet op macbook, daar heb ik msn triest op)
Ik heb dat ook gehad op mn nieuwe lapotp Ibi, ik heb gewoon net zolang gezocht en gedownload tot ik de ouwe versie weer had (en dat had nogal wat voeten in aarde, dacht ik de goede te downloaden, bleek het weer die nieuwe te zijn)
Jouw instelling staat op "volledige weergave"

Rechts bovenin kun je "compacte weergave" kiezen, dan is het weer gewoon.
Idd compacte weergave en afscheid nemen van de offline chat functie. Die is van ons heen gegaan.
quote:viva1973 schreef op 10 mei 2011 @ 18:09:

Rechts bovenin kun je "compacte weergave" kiezen, dan is het weer gewoon.Jaaaa, dank je wel!
Goeie tip, bedankt!
Je kunt je ook offline zetten voor een persoon.
quote:viva1973 schreef op 10 mei 2011 @ 18:09:

Rechts bovenin kun je "compacte weergave" kiezen, dan is het weer gewoon.Hoera! I het forum en jou!
Ik vind die nieuwe msn ook behoorlijk irritant. Na een paar weken verwijderd, kon er niet aan wennen. Nu weer gewoon de oude vertrouwde msn van vroegah. Goed zoeken maar hij is nog te downloaden (versie 9.0)
Wat is dat dan met offline? Ik kan mezelf nog wel offline weergeven.

Of heb ik misschien niet de allernieuwste?

Offline gesprekken voeren deed ik nooit, dat zal ik ook niet echt missen. Maar dat kan dus ook niet meer?
Mede door deze vernieuwde versie ben ik maar overgestapt naar Nimbuzzz. Zo heb ik gelijk mijn hyves en facebook vrienden ook bij de hand om mee te chatten.
quote:Moonlight82 schreef op 15 mei 2011 @ 00:22:

Wat is dat dan met offline? Ik kan mezelf nog wel offline weergeven.

Of heb ik misschien niet de allernieuwste?

Offline gesprekken voeren deed ik nooit, dat zal ik ook niet echt missen. Maar dat kan dus ook niet meer?

Ik kan mijzelf wel offline weergeven, maar 'vroeghâh' kon je dan ook een berichtje sturen naar iemand. Altijd wel handig als ik geen zin had om me online te zetten, want dan gingen anderen weer tegen mij kletsen. Nu moet je dus per persoon/groepje mensen aangeven voor wie je online of offline weergegeven wilt worden. Veel meer gedoe. Bovendien kun je pas een berichtje sturen als je online/bezet of weet ik veel wat was, en voorheen kon dat ook als je op offline bleef staan. Vond ik persoonlijk handiger.

Ik ga eens op zoek naar die oudere versie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven