Stel hier je vraag aan een medeforummer

13-01-2008 17:12 164 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar soms wil ik weleens iets vragen aan een forummer omdat ik bijvoorbeeld weet dat diegene in een bepaald vakgebied werkt, over een persoonlijke situatie, een bepaald recept, maar kan dat niet in een topic zonder compleet off-topic te gaan. En een anoniem e-mailaccount aanmaken vind ik teveel moeite...

Ik zal dus beginnen met een vraag aan Dhelia; heb jij misschien nog raio-tips voor mij?!

Andere vragen zijn natuurlijk hartstikke welkom! Wellicht kunnen we ook forummers voor elkaar opsporen als er hier aan hen een vraag wordt gesteld.
Alle reacties Link kopieren
quote:korenwolf schreef op 13 januari 2008 @ 18:09:

Mylene of wie er meer van weet: was dat niet een gewone ban van twee weken? Ze zou deze winter nog op vakantie gaan, dat weet ik wel.Ja gewone ban, voor zover ik weet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Het was 2 weken.
Geen bijzonderheden
Toon, er is champagne over mijn laptop gevallen, en nu doen een aantal toetsen het niet meer. Help me uit de brand alsjeblieft....
Nou, die zijn allang om.
[quote]Celeone schreef op 13 januari 2008 @ 18:09:

quote]

Bij dat sociale gesprek vragen ze naar aanleiding van je cv, en dan dus vooral de niet-juridische dingen. In jouw geval dus bv waarom je een talencursus doet.

Haha, bedenk me nu dat 't op zich ook een leuke is, dat je vaak op Maatschappij forumt. Veel discussiëren & argumenteren, is een goeie voor de selectiecommissie! (alleen is die niet zo 'hip' dus ik denk dat 't niet goed valt. Zeker de link met viva niet...)

Voor nu niet zo heel veel tips. Buitengriffieren is altijd goed, ook omdat je dan beter mee krijgt wat er op juridisch vlak speelt. De grootste horde is inderdaad die iq-test omdat je daar nou eenmaal niet zo veel in kunt sturen
Nee haha, dat houd ik lekker stil.
Nou, die ban is ook nieuw voor mij. Ik snap er niks van. Heb ook geen idee wat er aan de hand geweest is.

En ik vind het niet gek om interesse in iemand te tonen op een forum als er iets aan de hand was. Dat lijkt me volkomen normaal.
Celeone: ik wilde eerst ook de raio doen en kreeg toen de tip om veel te oefenen met het boek van Wim Bloemers, "Het psychologisch onderzoek". Daar staan tips en oefeningen in op het gebied van cijfer-, afbeelding-, taalvaardigheids- en intelligentietesten in en wat informatie over assessments en interviews.
quote:Stardust schreef op 13 januari 2008 @ 17:19:

Bedoel je dan qua schrijfstijl, dat de dingen die ze vertellen zo herkenbaar zijn Mariannanas? Zou wel heel grappig zijn, als je elkaar dan per toeval blijkt te kennen.

Yep, dat bedoel ik inderdaad. Ik lees weleens een forummer waarvan ik denk: hmmmm, volgens mij is dat X. De details van het verhaal kloppen dan wel niet, maar de schrijfstijl en de algehele indruk wel.

Daarnaast: het zou mij ernstig verbazen als ik van mijn hele kennissenkring de enige ben die op dit forum zit. Dus MOET het haast wel zo zijn dat je sommige forummers IRL kent zonder dat je van elkaar weet dat je op het forum zit.
.
Mijn halve vriendengroep IRL zit hier op het forum
Geen bijzonderheden
Ik ken voornamelijk mannen, en ik verdenk ze er toch echt niet van Antonio te zijn of Hans. :-)
quote:yasmijn schreef op 13 januari 2008 @ 18:12:

Het was 2 weken.

Heb het nog even opgezocht en Nathalie meldt dat 'haar account tot nader inzien is geblokkeerd'.

Maar goed, er was toch besloten dat we dit onderwerp zouden laten rusten?

En ontopic: geen idee aan wie ik wat te vragen heb. Maar wel goed dat dit topic er is!
quote:TheEmpress schreef op 13 januari 2008 @ 18:46:

En ik vind het niet gek om interesse in iemand te tonen op een forum als er iets aan de hand was. Dat lijkt me volkomen normaal.Profiel: 1 dag lid, 28 berichten. Vanwaar die belangstelling? Of ben je een oude forummer met een nieuwe nick?
Hé! Dat is scherp Korenwolf!
quote:korenwolf schreef op 13 januari 2008 @ 19:10:

[...]

Profiel: 1 dag lid, 28 berichten. Vanwaar die belangstelling? Of ben je een oude forummer met een nieuwe nick?Heel slim! goed opgemerkt..
quote:lara1978 schreef op 13 januari 2008 @ 18:47:

Celeone: ik wilde eerst ook de raio doen en kreeg toen de tip om veel te oefenen met het boek van Wim Bloemers, "Het psychologisch onderzoek". Daar staan tips en oefeningen in op het gebied van cijfer-, afbeelding-, taalvaardigheids- en intelligentietesten in en wat informatie over assessments en interviews.Hé, wat goed, bedankt!
Goed topic!

Vaak denk ik (als ik sommige topictitels voorbij zie komen...), nu hebben we het allemaal wel gehad (en dan zit ik hier pas 1,5 of 2 jaar ofzo...)

Maar niet dus. Is het ook toegestaan om mensen hierheen te verwijzen, als je een vraag voor iemand leest, maar diegene leest het zelf niet?
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:molie schreef op 13 januari 2008 @ 17:24:

Wat een leuk topic. Zo dacht ik net toevallig toen ik even door die van sympathieke forummers scrolde dat Xaloy vertelde dat ze toen haar zoontje heel ziek was hier veel steun heeft gehad.

Ik heb toen dat topic ook gevolgd en dacht dus net nog, hoe zou het nu met Robbie zijn. Maar ik dacht, ach vraag ik maar niet, is niet het topic en ik "ken" Xaloy verder natuurlijk ook niet.

Maar ja, dit topic is er voor gemaakt natuurlijk. Dus Xaloy.. hoe gaat het met Robbie?Lief dat je vraagt! Heel goed! Hij haalt z'n achterstand goed in, hij is weer helemaal gezond en happy, lacht veel en speelt veel, zijn bloed is vorige week nog bekeken en dat is zo goed als het maar zijn kan! Hij krijgt nog epileptiemedicijnen en hij moet nog een aantal immuniteitstesten en oogtesten doorlopen, maar we hebben er vertrouwen in dat ook dat goed zal zijn!
Wat is je laptop caliberen, Korenwolf?

Prada, zitten ze vastgeplakt, of krijg je ze niet meer ingedrukt?

Ik denk wel dat prada's laptop open moet.
Wie is Hans trouwens?
Niet laptop, accu van laptop. Accu geheel opladen, tijdje laten staan, geheel leeg laten lopen, weer tijdje laten staan. Heb gelezen dat dat moet. Net zoiets als oplaadbare batterijen eerst leeg laten lopen, vermoed ik, maar ik gok ook maar wat.

Hans is Hans66, voorheen Hansje, een van de forummers van het eerste uur.

Als Prada haar laptop zelf open maakt, vervalt de garantie.
Persje een ban? Huh? Ze had toch een andere nick?
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Goed om te lezen Xaloy! Fijn dat het weer zo goed gaat!
Ze zitten niet vastgeplakt Toon. Kan ze gewoon indrukken maar sommige reageren niet meer.

Ik ga eerst maar eens de acuu leeg laten lopen dan.

alvast bedankt voor de tips Toon en Korenwolf.
Accu kalibreren moet toch alleen als je de laptop voor het eerst gaat gebruiken?

Het lijkt me -met mijn technische kennis- dat dat nu niks meer uitmaakt...

Nog geen antwoord van TheEmpress... hmmm... vaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven