Mode & Beauty alle pijlers

Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?

23-03-2010 02:54 1205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om bij mezelf een Brazilian Keratin Hair Treatment te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
x
Hallo,

Ik wil ook graag een keratine treatment doen. Ik lees hier veel goede ervaringen over Sunliss maar ik zag op Ebay de Brazilian Blowout (hetzelfde spul dat een kapsalon in LA bij Nicole Richie erin heeft gedaan) http://nicolerichie.celeb ... et-a-brazilian-blow-dry/.

Schijnt een superpopulair product te zijn in Amerika. Heeft iemand hier ervaringen mee en is dit ook in Nederland / Europa te krijgen tegen betaalbare prijzen?
Ja ben ook errug benieuwd, neem aan dat dit niet the same is als de keratinebehandeling? Het wordt wel met de tang ingeseeld las ik of is het ingeseald? Ingezeehond? Maar in een uurtje is het klaar, ik wil het ook.
@sweetmoon

Het is wel hetzelfde als een keratinebehandeling alleen je hoeft niet 3 dagen met slierterig haar rond te lopen want je mag het de volgende dag al wassen.

Deze behandeling wordt ook erin geseald met een stijltang
Oke BillieJean Thanx. Maar dan is dit toch n betere optie ipv 3 dagen 1 dag binnen? Weet je ook of het in NL gedaan wordt Billie Jean? Ben zo benieuwd waarom deze maar 1 dag hoeft in te trekken en de andere 3 dagen. Wie weet dat misschien?
Jacky welke had jij, sunliss of choco?
quote:sweetmoon schreef op 19 april 2011 @ 20:45:

Jacky welke had jij, sunliss of choco?Volgens mij is de choco van Sunliss
quote:sweetmoon schreef op 19 april 2011 @ 20:43:

Oke BillieJean Thanx. Maar dan is dit toch n betere optie ipv 3 dagen 1 dag binnen? Weet je ook of het in NL gedaan wordt Billie Jean? Ben zo benieuwd waarom deze maar 1 dag hoeft in te trekken en de andere 3 dagen. Wie weet dat misschien?

Ik ga het uitzoeken. Trouwens zei ik dat het één dag moest intrekken? Volgens de 'founder' Britney Huinker kun je alles doen met je haar wat je maar wil na de behandeling. Dit is wat ik erover heb gevonden:

“We worked with a company here in the United States to come up with a formula that can be rinsed out of the hair so there’s no downtime,” Huinker says. “When a client comes in to get the treatment, it takes 90 minutes from beginning to end. There’s no processing. They can shower and go to the gym right afterward.”

Huinker says this is what differentiates Brazilian Blowout from some of the other keratin treatments on the market. With other treatments, she says the client may have 24 to 96 hours of downtime.

The core of the product is Brazilian Super Nutrient Complex, a proprietary blend of amino acids that fill the cuticle and provide protective protein to create shine, conditioning and silkiness without losing volume.

The formulation enables clients to get exactly the look they want, she says.

Bron: http://www.naturallycurly ... ut-offers-texture-options

Klinkt allemaal erg goed :-)
Oh dat klinkt ook goed zeg!

Die intrek-uren bij de keratine zijn vreselijk inderdaad, ik heb het ook net weer gedaan dus zit met een vette kop, blegh! Gelukkig morgen vrij, maar donderdagochtend voor het werk ga ik het echt wassen, no way dat ik zo ga hihi!

Ik gebruik de ultra van Sunliss, voor mij werkt het perfect, en dan een maandje of 2 (niet supersteil, maar wel binnen 5 min. te stylen met fohn/tang, en vroeger min. een half uur ofzo plus het ziet er veel gezonder uit).
quote:violetje schreef op 19 april 2011 @ 23:25:

Oh dat klinkt ook goed zeg!

Die intrek-uren bij de keratine zijn vreselijk inderdaad, ik heb het ook net weer gedaan dus zit met een vette kop, blegh! Gelukkig morgen vrij, maar donderdagochtend voor het werk ga ik het echt wassen, no way dat ik zo ga hihi!

Ik gebruik de ultra van Sunliss, voor mij werkt het perfect, en dan een maandje of 2 (niet supersteil, maar wel binnen 5 min. te stylen met fohn/tang, en vroeger min. een half uur ofzo plus het ziet er veel gezonder uit).Dat lijkt mij dus ook verschrikkelijk 3 dagen niet wassen. Misschien zijn er wel meerdere keratine behandelingen verkrijgbaar waarbij je meteen alles met je haar mag doen. Goed om te weten dat Sunliss nog altijd een goede optie is.
Maar ja de grote hamvraag, wordt de brazilian blow out ook in nederland gedaan zo ja waar?
quote:sweetmoon schreef op 20 april 2011 @ 12:18:

Maar ja de grote hamvraag, wordt de brazilian blow out ook in nederland gedaan zo ja waar?Ik kan het nergens vinden. Ik heb besloten het op Ebay te bestellen.
oke ben benieuwd, hou ons op de hoogte.
quote:sweetmoon schreef op 21 april 2011 @ 14:50:

oke ben benieuwd, hou ons op de hoogte.Ga ik doen!
Ey Roos; ik heb nu net de 2e keer de BKT geprobeerd. Hopelijk lukt het nu wel echt echt echt echt.
Haha denk dat het iig wel wat zal schelen ! Ik hoop het ook echt echt echt voor je haha ;)
Ik heb de behandeling een maand geleden gedaan en het is er nu al uit. Ik ga de behandeling vanavond herhalen. Deze keer wel met de choco, want van de ultra werd mijn haar heel snel vettig.
Hoi allemaal! Ik heb het hele forum doorgelezen en wil gráág gaan bestellen via de sunliss.com site omdat die voordeliger is. Ik vraag me echter af of ik dan de choco of de ultra moet bestellen. Mijn haar is redelijk dik en ik heb slag (krullen kan ik erin kneden). Het is droog, beschadigd en pluist. Ik kan het niet natuurlijk laten drogen omdat ik dan ook heksenhaar (;)) krijg. Het lijkt me geweldig om in de zomer te kunnen gaan zwemmen en het dan wél aan de lucht te laten drogen zonder dat het gaat pluizen. Ik denk dan; laat ik rigoreus maar direct de ultra nemen, want die is vast het beste. Maar nu zegt hayat79 dat haar haar daar vettig van wordt. Dan toch de choco?
En daarbij ... Gebruiken jullie na de behandeling ook de speciale shampoo en conditioner? Ik denk persoonlijk dat producten van bijvoorbeeld de Tuinen of Body Shop mss hetzelfde doen (natuurlijk zonder schadelijke stoffen) ...
Ik heb toch weer de ultra gebruikt, restant van vorige x was genoeg voor nog een behandeling. Dus ik vond het zonde om weg te gooien. Maar mijn haar wordt al na 3 dagen vettig, dat had ik voorheen niet als ik mijn haar stijl had gefohnd. Maar t is wel lekker dat ik mijn haar nu heel makkelijk stijl krijg en het ziet er mooi en gezond uit. Ik heb ook die shampoo van sunliss, maar vind niet dat hij mijn haar goed reinigt. Misschien dat het daarom zo snel vettig wordt. Dus ik ga morgen sulfaat vrije shampoo by de bodyshop kopen.

Ik zal mijn ervaring met de choco hier plaatsen tzt.
Hoe is het nu flow?

Bij mij is het nu 1 maand geleden en heel vreemd maar het resultaat is nu wel heel goed! Alleen als ik het net gewassen heb, is mijn oude haar weer terug maar hoe langer ik het niet was, hoe mooier het wordt. Wel jammer dat ik het dan net moet wassen omdat het zo vet is, als het zo goed zit.
Dames, waar kopen jullie je stijltang? Want hij moet 450 graden zijn voor de Brazilian Blowout...
Wie van jullie gebruikt de verzorgende shampoo en conditioner van Sunliss? En zo ja bevalt dat?

Ik ben nog op zoek naar een sulfaatvrije en sodiumvrije shampoo en conditioner.

Edit: ik heb de Coppola shampoo & conditioner al besteld op E-Bay maar ben nog wel benieuwd naar de ervaringen met de after care shampoo's
450 graden, overleeft je haar dat wel? Ik vind die shampoo van sinliss niet goed. Ik was op zoek gegaan naar sulfaat en sodium vrije shampoo. Sulfaavrij is wel te koop maar voor de rest zit overal sodium in. Tot mijn verbazing las ik dat in de shampoo van sunliss ook gewoon sodium zit. Dus ik ga van de week sulfaatvrije shampoo van de boodyshop kopen.
quote:hayat79 schreef op 27 april 2011 @ 18:48:

450 graden, overleeft je haar dat wel? Ik vind die shampoo van sinliss niet goed. Ik was op zoek gegaan naar sulfaat en sodium vrije shampoo. Sulfaavrij is wel te koop maar voor de rest zit overal sodium in. Tot mijn verbazing las ik dat in de shampoo van sunliss ook gewoon sodium zit. Dus ik ga van de week sulfaatvrije shampoo van de boodyshop kopen.

Als je haar erg beschadigd is mag je het lager zetten maar met dat spul erin moet het geen probleem zijn lijkt mij.

Oh dat is wel raar van Sunliss. Gelukkig heb ik die niet besteld dan. Ik dacht dat ik Coppola kon bestellen maar de verkoper verzond niet naar Nederland dus ik moet weer opnieuw gaan zoeken.

Ik hoop dat de Brazilian Blowout snel binnen is. Ik kan echt niet wachten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven