Primark???

10-05-2011 01:47 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Krijg aanstaande maandag mijn primarkontmaagding, hihi.

Maar ik ga met de bus naar rotterdam en die stopt op het zuidplein.

Iemand enig idee hoe ik vanaf het zuidplein bij de primark kom te voet of met het ov.

Alvast bedankt
Ik ben vorige week donderdag even op en neer geweest naar de Primark. Jemig, ik vind soms de H&M al vreselijk maar vergeleken hierbij is dat echt een rustparadijs! Verschrikkelijk zeg, ik was er op donderdag ochtend. Als de meeste mensen werken zou je zeggen. Nou, volgens mij werkt half rotterdam niet en geven ze hun uitkering allemaal bij de Primark uit :P Ik vond het geen fijne winkel en ben er snel weer weggegaan. Heb wel een leuke jas gescoord en een dekbedovertrek en tas. Maar de rij voor de pashokjes was echt gigantisch en de winkel zelf vond ik echt heel rommelig. Overal stapeld kleding die uit elkaar worden getrokken, rommelige rekken en je kan echt je kont niet keren tussen de kledingrekken. Dan is voor mij de lol van het rondkijken in een winkel er al snel vanaf en ben dan ook snel weer vertrokken daar. Heb daarna de H&M leegekocht :D
Tot welke maat gaan ze daar?
Ik heb niets gezien groter dan 46
[quote]Ivetje schreef op 10 mei 2011 @ 14:43:

Ik ben vorige week donderdag even op en neer geweest naar de Primark. Jemig, ik vind soms de H&M al vreselijk maar vergeleken hierbij is dat echt een rustparadijs!/quote]

Het was schoolvakantie vorige week vandaar dat het zo druk was denk ik..
Ik heb de laatste keer dat ik bij de Primark was niet eens gepast. Al je er een paar keer geweest bent weet je op een gegeven moment wel welke maat je nodig hebt. Neem desnoods gewoon een paar kledingstukken van jezelf mee en vergelijk die met de dingen die je daar wilt kopen..
gewoon verstand op nul zetten en oogkleppen voor;-)

Ik vind het een geweldig concept! Z hebben voor kinderen echt schattige jurkjes, shirtjes..voor weinig!

En het is apart, alle kindjes op school zie je vaak in dezelfde h&m kleding lopen. Ik heb trouwens laatst hele leuke ondergoedsetjes gekocht. (¤ 6,- bh + slip.) En ik ben echt verbaasd hoe mooi het zit.

Ik word altijd wel heel hebberig in de primark waardoor je dus ook allerlei onzin dingen gaat kopen en puntje bij paaltje toch ¤ 100,- moet afrekenen. hahah maar dan heb je wel 3 grote volle tassen.. Veel plezier!
ik hoorde laatst via via dat de primark mogelijk zich ook in Den Haag gaat vestigen? heeft iemand anders dit ook gehoord?
Als metrohalte moet je Oosterflank nemen, niet Alexander.

En verder vind ik het persoonlijk een fijne winkel. Kwaliteit doet niet onder voor H&M of Hema of WE.
In Den Haag zit een winkel in de spuistraat die Freemark heet. Misschien wordt die bedoeld?
Het kan toch niet altijd druk zijn? Ook druk op schooltijden en kantoortijden?
quote:lievelingetje2006 schreef op 10 mei 2011 @ 14:53:

[quote]Ivetje schreef op 10 mei 2011 @ 14:43:

Ik ben vorige week donderdag even op en neer geweest naar de Primark. Jemig, ik vind soms de H&M al vreselijk maar vergeleken hierbij is dat echt een rustparadijs!/quote]

Het was schoolvakantie vorige week vandaar dat het zo druk was denk ik..Hmm, dat zou nog kunnen idd. Maar was er echt om uur of 10 al en zelfs toen was het al mega-druk. Maar dat is het volgens mij dus altijd wel :P
Werkelijk een afschuwlijke winkel.

Niet alleen de drukte, maar de rotzooi die ze kleding durven te noemen.

Maar ja ik ben dan ook een groot Steps-fan
Ik ben er pas geweest. In de vakantie, om een uur of half 11. Het was wel druk, maar niet drukker dan in de H & M.

Ik vond dat er maar weinig keuze qua kinderkleding was. Maar toch voor 51 euro aan kindermeuk gekocht hoor :-) Maar, dan had ik denk ik wel een stuk of 10/12 dingen, dus lekker veel voor weinig. T-shirtjes voor ¤ 2,50 enz.

Ik heb de kinderen niet laten passen in een pashokje, want ik schat dat er zo'n 50 mensen voor mij wilden passen. Dus ik heb de kinderen gewoon de kleding in de winkel laten passen. Ik was overigens niet de enige die dit deed.

Bij de kassa's stond een flinke rij. Bekijk allereerst even waar de kortste rij is (boven of beneden), kies de kortste rij en dan gaat het eigenlijk heel snel. Er zijn zoveel kassa's.

Er staat zo'n kastje met een nummertje (net als bij de bakker zeg maar) dat elektronisch aangeeft naar welk kassanummer je mag. Ik heb niet langer dan 3 minuten in de rij hoeven te staan.

Succes en veel plezier!
Primark rotterdam is erg rustig meestal doordeweeks rond een uur of 6, ideaal!
quote:whopper schreef op 10 mei 2011 @ 08:31:

Primar-kont-maag-ding las ik. Ik dacht echt; wat is dat voor een behandeling?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Heeft Primark ook een online shop, en staat er uitbreiding op de planning?
Mocht het nog op tijd zijn, bij deze mijn advies:

Wel kopen bij Primark:

- jurkjes

- schoenen (ballerina's en gave hoge hakken)

- accessoires (kost echt helemaal niks daar!)

- vestjes

- sokken

- ondergoed

Niet kopen bij Primark:

- LEGGINGS (die gaan echt direct stuk)

- basics (H&M / Hema hemdjes en t-shirtjes gaan in mijn beleving echt een stuk langer mee)

=> investeer in de leuke hippe dingen die bijna niks kosten (en die je waarschijnlijk niet elke dag draagt / gebruikt)
Iemand die voor mij een bups spul wil kopen en opsturen
quote:mariamena schreef op 16 mei 2011 @ 11:34:

Heeft Primark ook een online shop, en staat er uitbreiding op de planning?In Nijmegen komt er volgens de geruchten een..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven