Primark???
dinsdag 10 mei 2011 om 14:43
Ik ben vorige week donderdag even op en neer geweest naar de Primark. Jemig, ik vind soms de H&M al vreselijk maar vergeleken hierbij is dat echt een rustparadijs! Verschrikkelijk zeg, ik was er op donderdag ochtend. Als de meeste mensen werken zou je zeggen. Nou, volgens mij werkt half rotterdam niet en geven ze hun uitkering allemaal bij de Primark uit
Ik vond het geen fijne winkel en ben er snel weer weggegaan. Heb wel een leuke jas gescoord en een dekbedovertrek en tas. Maar de rij voor de pashokjes was echt gigantisch en de winkel zelf vond ik echt heel rommelig. Overal stapeld kleding die uit elkaar worden getrokken, rommelige rekken en je kan echt je kont niet keren tussen de kledingrekken. Dan is voor mij de lol van het rondkijken in een winkel er al snel vanaf en ben dan ook snel weer vertrokken daar. Heb daarna de H&M leegekocht
dinsdag 10 mei 2011 om 14:53
dinsdag 10 mei 2011 om 15:02
dinsdag 10 mei 2011 om 22:23
gewoon verstand op nul zetten en oogkleppen voor;-)
Ik vind het een geweldig concept! Z hebben voor kinderen echt schattige jurkjes, shirtjes..voor weinig!
En het is apart, alle kindjes op school zie je vaak in dezelfde h&m kleding lopen. Ik heb trouwens laatst hele leuke ondergoedsetjes gekocht. (¤ 6,- bh + slip.) En ik ben echt verbaasd hoe mooi het zit.
Ik word altijd wel heel hebberig in de primark waardoor je dus ook allerlei onzin dingen gaat kopen en puntje bij paaltje toch ¤ 100,- moet afrekenen. hahah maar dan heb je wel 3 grote volle tassen.. Veel plezier!
Ik vind het een geweldig concept! Z hebben voor kinderen echt schattige jurkjes, shirtjes..voor weinig!
En het is apart, alle kindjes op school zie je vaak in dezelfde h&m kleding lopen. Ik heb trouwens laatst hele leuke ondergoedsetjes gekocht. (¤ 6,- bh + slip.) En ik ben echt verbaasd hoe mooi het zit.
Ik word altijd wel heel hebberig in de primark waardoor je dus ook allerlei onzin dingen gaat kopen en puntje bij paaltje toch ¤ 100,- moet afrekenen. hahah maar dan heb je wel 3 grote volle tassen.. Veel plezier!
donderdag 12 mei 2011 om 15:25
quote:lievelingetje2006 schreef op 10 mei 2011 @ 14:53:
[quote]Ivetje schreef op 10 mei 2011 @ 14:43:
Ik ben vorige week donderdag even op en neer geweest naar de Primark. Jemig, ik vind soms de H&M al vreselijk maar vergeleken hierbij is dat echt een rustparadijs!/quote]
Het was schoolvakantie vorige week vandaar dat het zo druk was denk ik..Hmm, dat zou nog kunnen idd. Maar was er echt om uur of 10 al en zelfs toen was het al mega-druk. Maar dat is het volgens mij dus altijd wel
[quote]Ivetje schreef op 10 mei 2011 @ 14:43:
Ik ben vorige week donderdag even op en neer geweest naar de Primark. Jemig, ik vind soms de H&M al vreselijk maar vergeleken hierbij is dat echt een rustparadijs!/quote]
Het was schoolvakantie vorige week vandaar dat het zo druk was denk ik..Hmm, dat zou nog kunnen idd. Maar was er echt om uur of 10 al en zelfs toen was het al mega-druk. Maar dat is het volgens mij dus altijd wel
vrijdag 13 mei 2011 om 21:13
Ik ben er pas geweest. In de vakantie, om een uur of half 11. Het was wel druk, maar niet drukker dan in de H & M.
Ik vond dat er maar weinig keuze qua kinderkleding was. Maar toch voor 51 euro aan kindermeuk gekocht hoor
Maar, dan had ik denk ik wel een stuk of 10/12 dingen, dus lekker veel voor weinig. T-shirtjes voor ¤ 2,50 enz.
Ik heb de kinderen niet laten passen in een pashokje, want ik schat dat er zo'n 50 mensen voor mij wilden passen. Dus ik heb de kinderen gewoon de kleding in de winkel laten passen. Ik was overigens niet de enige die dit deed.
Bij de kassa's stond een flinke rij. Bekijk allereerst even waar de kortste rij is (boven of beneden), kies de kortste rij en dan gaat het eigenlijk heel snel. Er zijn zoveel kassa's.
Er staat zo'n kastje met een nummertje (net als bij de bakker zeg maar) dat elektronisch aangeeft naar welk kassanummer je mag. Ik heb niet langer dan 3 minuten in de rij hoeven te staan.
Succes en veel plezier!
Ik vond dat er maar weinig keuze qua kinderkleding was. Maar toch voor 51 euro aan kindermeuk gekocht hoor
Ik heb de kinderen niet laten passen in een pashokje, want ik schat dat er zo'n 50 mensen voor mij wilden passen. Dus ik heb de kinderen gewoon de kleding in de winkel laten passen. Ik was overigens niet de enige die dit deed.
Bij de kassa's stond een flinke rij. Bekijk allereerst even waar de kortste rij is (boven of beneden), kies de kortste rij en dan gaat het eigenlijk heel snel. Er zijn zoveel kassa's.
Er staat zo'n kastje met een nummertje (net als bij de bakker zeg maar) dat elektronisch aangeeft naar welk kassanummer je mag. Ik heb niet langer dan 3 minuten in de rij hoeven te staan.
Succes en veel plezier!
maandag 16 mei 2011 om 11:41
Mocht het nog op tijd zijn, bij deze mijn advies:
Wel kopen bij Primark:
- jurkjes
- schoenen (ballerina's en gave hoge hakken)
- accessoires (kost echt helemaal niks daar!)
- vestjes
- sokken
- ondergoed
Niet kopen bij Primark:
- LEGGINGS (die gaan echt direct stuk)
- basics (H&M / Hema hemdjes en t-shirtjes gaan in mijn beleving echt een stuk langer mee)
=> investeer in de leuke hippe dingen die bijna niks kosten (en die je waarschijnlijk niet elke dag draagt / gebruikt)
Wel kopen bij Primark:
- jurkjes
- schoenen (ballerina's en gave hoge hakken)
- accessoires (kost echt helemaal niks daar!)
- vestjes
- sokken
- ondergoed
Niet kopen bij Primark:
- LEGGINGS (die gaan echt direct stuk)
- basics (H&M / Hema hemdjes en t-shirtjes gaan in mijn beleving echt een stuk langer mee)
=> investeer in de leuke hippe dingen die bijna niks kosten (en die je waarschijnlijk niet elke dag draagt / gebruikt)