Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Yellow!!!!!

En dat na je dal meid, hier mag je echt trots op zijn.
Yellow GEFELICITEERD. Wat fijn dat je dit gehaald hebt!!!

Super zeg
Ik had overigens een paar weken geleden van X (die van die mail, hij heet nu X) een vriendenverzoek voor Facebook.

Ik zit niet vaak op Facebook dus het was er nog niet van gekomen hem toe te voegen.

Ga ik nu ook niet doen.

Goed gedaan Yellow!
hallo hebben jullie een vreugdefeest en mij niet uitgenodigd?
Nee ik was uit eten met een knappe man en ik had jou niet uitgenodigd

Maar hier ben ik weer!!

(enneh het was gewoon EEN vriend, dus niet heel erg spannend)

Hoe is het vandaag met iedereen?

Goed gedaan Yellow
Gefeliciteerd Yellow goed gedaan meid
quote:_yellowlove_ schreef op 11 mei 2011 @ 21:38:

Nee ik was uit eten met een knappe man en ik had jou niet uitgenodigd

Maar hier ben ik weer!!

(enneh het was gewoon EEN vriend, dus niet heel erg spannend)

Hoe is het vandaag met iedereen?Voorruit dan maar had wel een uitnodiging verwacht maar vooruit.
Dank jullie wel .

Het is beetje suf dat ik jullie zo kapot spam erover, maar voor mij is het echt een hele stap . Bedacht me vandaag dat ik eigenlijk 2 maanden geleden gewoon opgesloten zat in een isoleercel, en nu wel een tentamen heb gemaakt. ZO
En dan mag je harstikke trots zijn op jezelf
quote:_yellowlove_ schreef op 11 mei 2011 @ 21:45:

Dank jullie wel .

Het is beetje suf dat ik jullie zo kapot spam erover, maar voor mij is het echt een hele stap . Bedacht me vandaag dat ik eigenlijk 2 maanden geleden gewoon opgesloten zat in een isoleercel, en nu wel een tentamen heb gemaakt. ZOSpam? No way spam! Je mag met recht trots zijn lieverd! Super van je. Jij vechter!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 11 mei 2011 @ 21:44:

[...]

Voorruit dan maar had wel een uitnodiging verwacht maar vooruit.

Volgende keer zal ik het tijdig laten weten Iebs. Ik weet ook niet wat me bezielde, vergeef me

HOe is het met jou vandaag?

EN mika en chat?
Nou ik kan me goed voorstellen dat het een hele stap is. En ik vind niet dat je spamt.

Ja idd wat is dat snel gegaan in twee maanden..... echt super van je. Als je zo doorgaat is die studie zo afgerond

Hoe het vandaag is: redelijk.

Opgelucht dat ik nu niet meer die date-spanning heb en mijn gevoel rondom het vrijwilligerswerk is ook wat meer in balans. Als het goed is zie ik komend weekend wat mensen van die groep (X niet) dus dan kunnen we elkaar even zien en spreken. Dan zie ik ze daarna misschien een tijdje niet, maar dan weten ze dat het verder wel goed gaat en dat ik met hen nog even goede vrienden ben.

Zo nog maar even wat eten. Het eten gaat wat onregelmatig vandaag. Heb wel veel groente gehad als avondeten maar t was niet zo voedzaam. Ga nog even eieren koken en opeten.
Wel regelmatig eten he Moontje

En het vrijwilligerswerk nu voor 3 weken even stilzetten kan idd veel rust brengen. Goed trouwens dat ik las dat andere mensen die mail van X ook al frappant vonden, zie je wel , het was geowon een rare mail!
Met mij gaat het goed vandaag. Gisteren is mijn vriendin geweest en die heeft een verhaaltje gemaakt voor de schuldsanering van waarom en hoe ik in de schulden ben geraakt. Ben zelf niet zo goed in brieven opstellen. En vandaag had ik weer lekker mijn kop dik in het zand dus het gaat goed met mij

Morgen ga ik er verder mee aan de slag, eerlijk waar
het verdriet lijkt hier alleen maar groter te worden. Ik mis patrick zo enorm dat ik het niet kan omschrijven. Ik wil gewoon bij hem zijn. Ik voel me zo alleen en aan de telefoon bij de bank vandaag vroeg ze of ik getrouwd was vanwege onduidelijkheden achternaam. Dus ik zeg ja. Vervolgens mompelt ze bij een vraag gezinssamenstelling: is gehuwd. Dus ik zeggen van ja maar mijn man is overleden. Ow goh nee dan ben je alleensteend. Helemaal niet verdomme ik ben getrouwd! Ik ben getrouwd met de liefde van mijn leven maar dat is eigenlijk niet zo he. Tot de dood je scheidt en dat is gebeurd. Sorry dat ik zo'n stempel op dit topic zet dat is niet mijn bedoeling maar ik heb gewoon zo groot verdriet.

Moon, kun je wel goed slapen als je zo laat nog wat gaat eten? eet smakelijk in ieder geval

Yellow, leuk juist dat je enthousiast bent het is je zo gegund.
fijn dat je vriendin je geholpen heeft mika. Vaak is het ook makkelijker voor iemand die er relatief wat afstand van heeft.
Je zet geen groot stempel op het topic (vind ik) je hebt verdriet, en iedereen hier heeft zijn eigen verdriet.

Ik kan me voorstellen dat het hard overkomt zo'n gesprek bij de bank. Ik snap niet waarom iemand dan niet op zijn minst zegt: aha ik begrijp het, en dan alsnog invult alleenstaand. Ik snap wel dat het op de een of andere manier ingevuld moet, maar dit is ook hard. Of even uitleggen, mevrouw ik begrijp het, ik zou het het liefst zo neerzetten voor u, maar ik vrees dat etc etc. Dan krijg je er niet zo'n naar gevoel bij

Mika, morgen weer kopje uit het zand he! Goed dat die vriendin je geholpen heeft, je komt er echt weer uit hoor. Heeft er nog ieamnd gekeken naar dat huurtoeslag gedoe?
Ik bedacht me, ik bedoel het niet onaardig, maar als je in de schuldsanering zit, zul je waarschijnlijk niets van dat geld zien van de huurtoeslag. Want je krijgt dan 70 euro leefgeld, en de rest gaat naar schuldeisers... Niet om je een kutgevoel te geven, maar reken je niet meteen rijk zeg maar..
Ja yellow dat is al geregeld bij de belastingdienst. Dat komt helemaal in orde
Ibi je moet je niet steeds verontschuldigen als je hier je verdriet post. Je hebt verdriet en je moet het toch ergens kwijt? En wij vinden het niet erg hoor.

En wat je bij de bank hebt meegemaakt je zult denk ik nog wel vaker tegen zulke dingen aanlopen. Mijn zus heeft na het overlijden van haar zoon ook met zulke dingen te maken gehad. Daar gaat je soms je haren van omhoog staan.

Dikke meid.

Wat ik nog wil zeggen, zo'n virtuele knuffel stelt misschien niet zoveel voor maar hij is echt gemeend. Soms wilde ik dat ik je even in het echt kon knuffelen
ik weet dat je die knuffel meent mika dank je.

Ik merk gewoon dat het slechter met me gaat terwijl ik er alles aan doe om het beter te laten lijken. Ik nu geen terugval hebben heb straks eindelijk weer een client. Ik zit weer vaak in het donker (zoals nu viel me net op) heb in geen uren wat gedronken sterker nog ik moet al 2 uur plassen en blijf gewoon zitten huilen. Ik weet het allemaal niet meer wat ik met mezelf aan moet.

Vroeger las ik een boekje wat heette aan de kant en weg ermee. Dat gaat over een groot gezin waarvan de ouders besluiten alle kinderen weg te doen en te dumpen bij een voor hun passende manier van grof vuil. Dus degene met de bril in een glasbak, degene die altijd buiten speelt bij de gft afval, degene die veel leest bij het oud papier enz. Was een grappig boekje om kinderen inzicht te geven van afvalverwerking.

En ik kan allen maar over mezelf denken: aan de kant en weg ermee maar ik kan geen passende manier vinden. Ik weet niet in welke afvalbak ik moet, Stom ik weet het.
Mika, fijn dat het geregeld is met de belastingdienst! Zie je wel, als je de rust weer vindt, dan komt het meestal weer goed. Hel veel sterkte met alles

Iebs, ik vind het zo erg voor je.. En zo erg dat je over jezelf denkt aan de kant en weg ermee... Je bent het zo waard om nog fijne momenten te hebben, maar ik kan me voorstellen dat dat nu zo ver weg lijkt, als het niet onmogelijk lijkt nu.. Ik weet niet wat ik kan zeggen, ik denk vaak aan je
IBI je schrijft het zo mooi... ik vind dat op dit topic alle ruimte is voor jouw verdriet.

Soms heb ik het idee dat ik zeur met mijn kleinigheden, maar goed, dit topic is er voor alle frustraties.

Ik snap dat dat gesprek ontzettend pijnlijk geweest moet zijn. Vind dat die vrouw aan de andere kant ook wel wat tactischer had mogen zijn. Vaak wordt er onderscheid gemaakt tussen alleenstaand, duurzaam gescheiden en weduwe/weduwnaar, dacht ik. Het is nogal een verschil of je nooit een geliefde bent tegengekomen (bij wijze van spreken) of dat je getrouwd bent geweest en diegene kwijt bent geraakt aan kanker. Wat naar dat je op die manier bijna jezelf moet verantwoorden daarover. Bah.

Ik eet niet zo veel hoor, vanavond. Heb even twee eitjes gekoookt en die eet ik straks nog.

Heb best goed gegeten, vooral ijsjes

Ja heerlijk om even los te zijn van het vrijwilligerswerk. Ben erg blij met de mail van vandaag.

Het zou ook tegen mijn gevoel in gaan om nog mee te doen. Ik zou de PR doen van een project waarvan X initiatief heeft genomen. Dan zou het er op neerkomen dat hij nu op reis is, ik de PR doe en hij achteraf zegt: Nou dat was wel een goed project he. Groot succes, iedereen heeft het erover.

*kotssmiley*

In juli organiseren we een weekend weg. Ik moet even kijken of ik mee doe met de organisatie. Even kijken hoe de komende drie weken zullen gaan. (of ik mee doe en of ik mee ga, bedoel ik)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven