Broer trouwt - cadeau

12-05-2011 13:54 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Begin juli trouwt mijn broer. We hebben een goede relatie, ik ook met zijn vriendin. Ik wil een mooi cadeau kopen maar heb geen idee waar je aan moet denken. Ik heb een budget van ongeveer 150 euro.

Van mijn ouders krijgen ze een compleet, klassiek, servies. En een peper en zoutstel hebben ze al ;). Ze zijn types die geen 'troep' hoeven, klassieke types en houden van buiten zijn.

Hebben jullie tips vanuit ervaring oid? Hoor het graag!
Vogelhuisje?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
een stel scharrelkippen voor in hun tuin, dan hebben ze altijd verse eitjes bij 't ontbijt
quote:germanwings schreef op 12 mei 2011 @ 14:18:

[...]

Niets? Dat is ook raar.

OT,

een weekendje weg/overnachting in een luxe hotel?

helemaal niets, niet eens een kaartje....

OT bongo bon is idd ook erg leuk, hebben wij toen ook gehad, was erg leuk! Voor 150 heb je echt wel leuke!
@ Floortje: niets? bizar...

@TO: Mijn broer trouwt eind juni. We geven drie flessen wijn om te bewaren. De 1ste fles is na 1 jaar goed op dronk, de 2de na 5 jaar en de 3de na tien jaar. En we geven er een mooie wijnkoeler bij cadeau.
Niets gekregen van zwager en schoonzus ?

Wilden ze dan wel op het feestje komen ?
Catharina, dat is ook leuk zeg! Zeker als iemand van wijn houdt.

Moppetoet, ze zijn daggast geweest, dus de hele dag aanwezig. Waren toen 20 en 23 dus leeftijd was ook niet echt een excuus (kan me voorstellen dat jonge kinderen niet apart van ouders iets doen).
Ben ik de enige die 150 euro heel veel vind om aan een kado uit te geven?
quote:elninjoo schreef op 12 mei 2011 @ 14:25:

een stel scharrelkippen voor in hun tuin, dan hebben ze altijd verse eitjes bij 't ontbijtEn nog leuk ook! Dank.
Leuke ideeen allemaal, dank!
quote:dolfje schreef op 12 mei 2011 @ 14:37:

Ben ik de enige die 150 euro heel veel vind om aan een kado uit te geven?Nee, daar ben je niet alleen in.
quote:Lunax schreef op 12 mei 2011 @ 14:42:

[...]

Nee, daar ben je niet alleen in.Gelukkig maar...
Er wordt in mijn familie niet veel getrouwd, en als daggast (stadhuis, diner, feest) vonden we 150 euro in een envelopje (2 volwassenen + kind) wel kunnen.

Met de twee vrijgezellenfeestjes erbij, plus een stropdas voor Moppekind (wilde hij zelf graag) zaten we in totaal op ongeveer 500 euro.
Voor heel goede vrienden of familie heb ik best ¤100/150 over hoor.
150 Euro zou ik alleen voor 'n écht dierbare overhebben, zoals in mijn geval mijn ouders en beste vriendin. Misschien valt de broer van TO ook wel onder haar meest dierbaren.

Voor zomaar 'n familielid (waar ik niet close mee ben) zou ik 25 euro wel voldoende vinden.
De bruidssuite betalen in een mooi hotel in de buurt van waar ze trouwen is ook leuk.
Ik vind 150 euro voor je broers huwelijk niet heel raar hoor.
quote:germanwings schreef op 12 mei 2011 @ 14:56:

Ik vind 150 euro voor je broers huwelijk niet heel raar hoor.Nee, ik ook niet eerlijk gezegd. We gaan heel goed met elkaar om, staan altijd voor elkaar klaar. Dan wil ik ze ook iets moois kunnen geven. Niet dat 'iets moois' altijd vast moet hangen aan een hoog bedrag maar voor nu heb ik het ervoor over.
Ik vind de wijn echt een heel leuk idee, met name vanwege het na verschillende jaren op dronk zijn. De boom en het weekendje weg vind ik ook heel erg leuk.
Houden ze van pretperken?

Ik heb mijn zus en zwager voor hun bruiloft een dagje Efteling cadeau gedaan omdat ze erg van pretparken houden en daar toen net een nieuwe achtbaan open was. Ik ben wel zelf mee geweest natuurlijk
quote:Miriammm schreef op 12 mei 2011 @ 15:07:

Houden ze van pretperken?

Ik heb mijn zus en zwager voor hun bruiloft een dagje Efteling cadeau gedaan omdat ze erg van pretparken houden en daar toen net een nieuwe achtbaan open was. Ik ben wel zelf mee geweest natuurlijk Dank voor je tip maar nee, ze en wij zijn niet zo van de pretparken. En ik wil ze graag iets blijvends geven.
Wij kregen een videograaf cadeau. Vond het in eerste instantie (hoorde het op de ochtend van trouwen) niet zo geslaagd, nog meer stress!

Achteraf superleuk om bewegende beelden van die dag te hebben.
Ik las dat ze een grote tuin hebben.

Deze stoelen zien er niet naar uit, maar zitten héérlijk!

Leuk zitje om na je werk even in te ploffen als je geen zin hebt om een tuinset op te tuigen.

Zelfs zonder kussens zit het heel erg goed.

“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven