Ik moet het kwijt

12-05-2011 18:43 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve allemaal,

Ik heb lang zitten twijfelen of ik dit zou vertellen of dat ik het voor mijzelf moest houden. Maar ik kan het niet langer voor mij houden.

Sinds een aantal maanden ben ik een minnares. Ik weet dat er mensen zijn die nu een enorme zucht of scheldbui richting het scherm gooien, maar het is zo en ergens voel ik mij er heel rot door maar toch ook oh zo gelukkig.

Ongeveer 6 maanden geleden ging ik een keer met een vriendin naar een lounge bij ons in de buurt. Het was een zondag en het was best druk toen we eenmaal zaten werd onze bestelling opgenomen en we begonnen te kletsen. Na ong. 5 minuten werden onze drankjes gebracht en ik keek richting de bar. Daar stond een ongelofelijk mooie jongen. Ik kon niet meer stoppen met kijken en hij keek ook naar mij. De hele gedurende tijd hebben we oogcontact gehad. Maar verder niets ondernomen.

Na die ene keer ben ik nog twee keer geweest en heb ik telkens weer oogcontact gehad. Maar nog steeds niet ondernomen.

Ik ging een drukke tijd tegemoet ivm mijn studie en werk en was dus elk weekend aan het bikkelen en had geen tijd/zin om naar die lounge terug te gaan. Toen de drukke tijd er eindelijk op zat, nodigde mijn vriendin mij uit om lekker wat te gaan drinken bij die lounge. Daar aangekomen zag ik de knappe jongen natuurlijk meteen en weer hadden we oogcontact. Aan het einde van de avond vroeg mijn vriendin waarom ik geen stap zijn kant op zet en zijn nr of iets vraag. Ik normaal niet op mijn mondje gevallen, was dit keer te verlegen om iets te vragen of zeggen. Dus besloot mijn vriendin om op hem af te stappen en zijn naam/nr. te vragen. Terwijl zij naar de kassa liep om af te rekenen, liep ik na buiten om de enorme afwijzing niet te hoeven mee maken. Ong 5 minuten later kwam ze naar buiten met een big smile en een papiertje. Mijn hart sloeg op hol. Ik had zowel zijn naam (G.) als zijn nr.

Nu was het natuurlijk aan mij de taak om hem te bellen. Zie je het al voor je? Ik durfde niet. Dagen gingen er voorbij en ik kon gewoon geen moed verzamelen om hem te bellen. Een week later liep ik in het plaatselijke winkelcentrum en er kwam een jongen op mij af lopen. En ja hoor, het was G.

G.: Hey meid! Hoe is het? Ik wacht op je telefoontje maar ik wordt maar niet gebeld..

Ik: Euhh... Ooh, ja ik denk dat het nr. niet klopt want ik heb een aantal keer gebeld maar ik krijg geen gehoor.

G.: He?? Wat vreemd, ik heb het goede nr. opgeschreven. Geef anders jouw nr, dan laat ik overgaan en dan heb je mijn (goede) nr.

Ik: Oké prima.

G.: Heb je misschien zin om iets te gaan drinken of eten?

Ik.: Ja lijkt me gezellig.

Dit was het begin van mijn huidige situatie.

Nadat we wat zijn gaan drinken (wat super gezellig en leuk was) had ik een warm kriebelend gevoel. Ik kwam thuis met een smile van oor tot oor. Dit herhaalde zich haast dagelijks. En toen kwam hij met de vraag of we konden praten. Op dat moment ging er van alles door mijn hoofd heen, maar vooral de gedachte ... Hij heeft een relatie. En ja hoor, mijn vermoeden werd een feit. En keihard feit. Hij heeft een vriendin, al 4 jaar en ze woont in een andere stad.

Ik wist niet wat ik moest zeggen, het speet hem. En dat hij zich bij mijn keuze zou neerleggen. Doorgaan, vrienden of doen alsof we elkaar niet kennen. Tja, wat zeg je op zo'n moment nadat je net geweldige heerlijke dates met hem hebt gehad. Mijn antwoord:

We zien wel waar het naar toe leid. Hoogstwaarschijnlijk naar een gebroken hart. Hier of daar. Maar we zullen het zien.

Nu zijn we maanden verder en ik zie hem haast dagelijks. We studeren beide nog en we wonen op 10 min van elkaar af. Dus 's morgens pakken we samen het OV richting school. 's middags treffen we elkaar weer zodat we weer samen het OV kunnen nemen richting huis. Hij ziet haar een keer per week. En belt 's avonds even met haar. We hebben nu 3x de nacht met elkaar doorgebracht en het voelde heerlijk om naast hem wakker te worden.

Ik vraag me af hoelang ik hier mee door kan/moet gaan. Ondanks dat ik bijna al zijn aandacht heb, vreet het enorm aan mij. Ik wil het ook absoluut niet over haar hebben, haar naam e.d. wordt dan ook nooit genoemd, en wanneer ze belt neemt hij ook niet op. Ergens in mijn hart weet ik dat het heel oneerlijk is tegenover haar, maar ik voel mij zo goed.

Veroordeel mij niet, ik weet dat het verkeerd is, maar ik moest het gewoon kwijt. Ik las verhalen van andere mensen en dacht laat ik het hier maar neer krabbelen.

Liefs,

Peyton.
Dan zeg ik maar niks...*gooit rotte tomaat*
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Geloof je in karma? ik wel
Als ik niet mag veroordelen, wat mag dan wel? Een dikke veer in je reet steken kan je vergeten.
Wat een afschuwelijke schrijfstijl heb je ( lijkt wel een 14 jarige) en wat achterbaks van jou en die mooie jongen. Dat jij je trouwens laat gebruiken om zijn doordeweekse sex maatje te zijn... de echt leuke/ belangrijke dingen doet hij met zijn vriendin.... Succes!
Het is natuurlijk zijn eigen verantwoording. Hij heeft een relatie. Ik zou echter nooit in zo'n situatie willen belanden. Zou gewoon niet goed voelen. Wat zegt hij over de toekomst? Is deze er? Of vindt hij het gewoon heerljik om van twee walletjes te snoepen? Weet je, jij wist waar je aan begon. Zijn vriendin niet, een kerel die zo met zijn vriendin om gaat, daar zou ik echt heel snel op uitgekeken zijn.
Ja voelt het zo goed om in de maling genomen te zijn? Voelt het goed om je 'vriend' te moeten delen?

Voelt het goed dat hij zijn vriendin belazerd met jou?

Voelt dat werkelijk goed en als een fijne vent???

Tjonge..... dan hoop ik dat niet de 'liefde van je leven' is, en dat er nog een keer wat leukers voorbij komt.
quote:mali30 schreef op 12 mei 2011 @ 18:46:

Dan zeg ik maar niks...*gooit rotte tomaat**geeft doos eieren aan*
Dat klinkt of sex niet leuk is. Maar dat bedoelde ik niet (0: Met haar heeft hij waarschijnlijk ook sex. Hele liefdevolle warme sex en als hij het door de weeks op jou doet, hoop ik voor je dat deze mooie jongen niet aan haar denkt. Want dan zou je zijn levende opblaaspop zijn (0: Arme vriendin... Wat zijn mensen toch vreemde wezens af en toe!
Dumpen die vent. Waarom wil je tweede keus zijn? (Bovendien is hIj niet te vertrouwen, blijkt. Want hij gaat vreemd met jou.)
@septembergirl *pakt ze gretig aan, geeft een doosje rotte appels door*
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Lizzl schreef op 12 mei 2011 @ 18:49:

Als ik niet mag veroordelen, wat mag dan wel? Een dikke veer in je reet steken kan je vergeten.

Je mag alleen meepraten als je ook minnares bent, denk ik.
veer in je reet .....
veroordeel mij niet? Maar dat hoeft ook niet, de feiten spreken voor zich. Je laat je gebruiken en vindt het geen probleeM om tweede keus te zijn. Wat zegt dat over jou?
He bah wat zijn er meteen negatieve reacties, als je niets helpends weet te schrijven, hou dan liever je mond. Peyton, hij is eerlijk tegenover je en jij weet waar je aan toe bent. Geniet ervan zolang het duurt zou ik zeggen! Maar verwacht niks van hem, geloof beloftes niet. Hij bedriegd zijn vriendin met jou dus waarom zou hij jou ook niet bedriegen? Hij zit blijkbaar zo in elkaar. Hij is verantwoordelijk voor het bedriegen, jij niet. Voel je niet schuldig want als jij het niet was, was het vast een ander.
wat is er mis met jou dat je geen eigen vriend kan krijgen?
Jij moet maar zo denken als hij zijn eigen vriendin in de zeik neemt , zal het niet zo lang duren voor dat hij jou ook weer inruilt voor een ander. Zet hem op he!
veroordelen mag niet het moet dus in je straatje passen.

Nou vooruit!

Je bent een fijne meid,je kiest voor jezelf en wat er met de rest van de wereld gebeurd is niet belangrijk.

Als jij maar gelukkig bent toch? Nou op een gelukkig samen zijn met je nieuwe vriend of ik bedoel met andermans vriend!

P.S Je kunt beter krijgen dan dat, of niet natuurlijk!
Ik begrijp nooit wat er nou zo leuk is aan een leugenaar en een bedrieger? Blokkeer je die info in je hoofd? Dat het een schijnheil is en een zak? Je valt toch op de persoon? en als die persoon rot is dan wil je daar toch niet verder mee?
quote:stickynote schreef op 12 mei 2011 @ 19:02:

He bah wat zijn er meteen negatieve reacties, als je niets helpends weet te schrijven, hou dan liever je mond. Peyton, hij is eerlijk tegenover je en jij weet waar je aan toe bent. Geniet ervan zolang het duurt zou ik zeggen! Maar verwacht niks van hem, geloof beloftes niet. Hij bedriegd zijn vriendin met jou dus waarom zou hij jou ook niet bedriegen? Hij zit blijkbaar zo in elkaar. Hij is verantwoordelijk voor het bedriegen, jij niet. Voel je niet schuldig want als jij het niet was, was het vast een ander.Ja inderdaad, foei! ga je schamen stoute TO forummers
quote:Lenthe81 schreef op 12 mei 2011 @ 18:54:

Dat klinkt of sex niet leuk is. Maar dat bedoelde ik niet (0: Met haar heeft hij waarschijnlijk ook sex. Hele liefdevolle warme sex en als hij het door de weeks op jou doet, hoop ik voor je dat deze mooie jongen niet aan haar denkt. Want dan zou je zijn levende opblaaspop zijn (0: Arme vriendin... Wat zijn mensen toch vreemde wezens af en toe!Waarom zou je aan je eigen vriendin denken als je een minnares hebt?
quote:stickynote schreef op 12 mei 2011 @ 19:02:

He bah wat zijn er meteen negatieve reacties, als je niets helpends weet te schrijven, hou dan liever je mond. Peyton, hij is eerlijk tegenover je en jij weet waar je aan toe bent. Geniet ervan zolang het duurt zou ik zeggen! Maar verwacht niks van hem, geloof beloftes niet. Hij bedriegd zijn vriendin met jou dus waarom zou hij jou ook niet bedriegen? Hij zit blijkbaar zo in elkaar. Hij is verantwoordelijk voor het bedriegen, jij niet. Voel je niet schuldig want als jij het niet was, was het vast een ander.waarom???
Peyton Place zeker. Maar goed, je bent gezakt. Een slecht opstel wel.
quote:meds schreef op 12 mei 2011 @ 19:03:

wat is er mis met jou dat je geen eigen vriend kan krijgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven