Ik moet het kwijt

12-05-2011 18:43 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve allemaal,

Ik heb lang zitten twijfelen of ik dit zou vertellen of dat ik het voor mijzelf moest houden. Maar ik kan het niet langer voor mij houden.

Sinds een aantal maanden ben ik een minnares. Ik weet dat er mensen zijn die nu een enorme zucht of scheldbui richting het scherm gooien, maar het is zo en ergens voel ik mij er heel rot door maar toch ook oh zo gelukkig.

Ongeveer 6 maanden geleden ging ik een keer met een vriendin naar een lounge bij ons in de buurt. Het was een zondag en het was best druk toen we eenmaal zaten werd onze bestelling opgenomen en we begonnen te kletsen. Na ong. 5 minuten werden onze drankjes gebracht en ik keek richting de bar. Daar stond een ongelofelijk mooie jongen. Ik kon niet meer stoppen met kijken en hij keek ook naar mij. De hele gedurende tijd hebben we oogcontact gehad. Maar verder niets ondernomen.

Na die ene keer ben ik nog twee keer geweest en heb ik telkens weer oogcontact gehad. Maar nog steeds niet ondernomen.

Ik ging een drukke tijd tegemoet ivm mijn studie en werk en was dus elk weekend aan het bikkelen en had geen tijd/zin om naar die lounge terug te gaan. Toen de drukke tijd er eindelijk op zat, nodigde mijn vriendin mij uit om lekker wat te gaan drinken bij die lounge. Daar aangekomen zag ik de knappe jongen natuurlijk meteen en weer hadden we oogcontact. Aan het einde van de avond vroeg mijn vriendin waarom ik geen stap zijn kant op zet en zijn nr of iets vraag. Ik normaal niet op mijn mondje gevallen, was dit keer te verlegen om iets te vragen of zeggen. Dus besloot mijn vriendin om op hem af te stappen en zijn naam/nr. te vragen. Terwijl zij naar de kassa liep om af te rekenen, liep ik na buiten om de enorme afwijzing niet te hoeven mee maken. Ong 5 minuten later kwam ze naar buiten met een big smile en een papiertje. Mijn hart sloeg op hol. Ik had zowel zijn naam (G.) als zijn nr.

Nu was het natuurlijk aan mij de taak om hem te bellen. Zie je het al voor je? Ik durfde niet. Dagen gingen er voorbij en ik kon gewoon geen moed verzamelen om hem te bellen. Een week later liep ik in het plaatselijke winkelcentrum en er kwam een jongen op mij af lopen. En ja hoor, het was G.

G.: Hey meid! Hoe is het? Ik wacht op je telefoontje maar ik wordt maar niet gebeld..

Ik: Euhh... Ooh, ja ik denk dat het nr. niet klopt want ik heb een aantal keer gebeld maar ik krijg geen gehoor.

G.: He?? Wat vreemd, ik heb het goede nr. opgeschreven. Geef anders jouw nr, dan laat ik overgaan en dan heb je mijn (goede) nr.

Ik: Oké prima.

G.: Heb je misschien zin om iets te gaan drinken of eten?

Ik.: Ja lijkt me gezellig.

Dit was het begin van mijn huidige situatie.

Nadat we wat zijn gaan drinken (wat super gezellig en leuk was) had ik een warm kriebelend gevoel. Ik kwam thuis met een smile van oor tot oor. Dit herhaalde zich haast dagelijks. En toen kwam hij met de vraag of we konden praten. Op dat moment ging er van alles door mijn hoofd heen, maar vooral de gedachte ... Hij heeft een relatie. En ja hoor, mijn vermoeden werd een feit. En keihard feit. Hij heeft een vriendin, al 4 jaar en ze woont in een andere stad.

Ik wist niet wat ik moest zeggen, het speet hem. En dat hij zich bij mijn keuze zou neerleggen. Doorgaan, vrienden of doen alsof we elkaar niet kennen. Tja, wat zeg je op zo'n moment nadat je net geweldige heerlijke dates met hem hebt gehad. Mijn antwoord:

We zien wel waar het naar toe leid. Hoogstwaarschijnlijk naar een gebroken hart. Hier of daar. Maar we zullen het zien.

Nu zijn we maanden verder en ik zie hem haast dagelijks. We studeren beide nog en we wonen op 10 min van elkaar af. Dus 's morgens pakken we samen het OV richting school. 's middags treffen we elkaar weer zodat we weer samen het OV kunnen nemen richting huis. Hij ziet haar een keer per week. En belt 's avonds even met haar. We hebben nu 3x de nacht met elkaar doorgebracht en het voelde heerlijk om naast hem wakker te worden.

Ik vraag me af hoelang ik hier mee door kan/moet gaan. Ondanks dat ik bijna al zijn aandacht heb, vreet het enorm aan mij. Ik wil het ook absoluut niet over haar hebben, haar naam e.d. wordt dan ook nooit genoemd, en wanneer ze belt neemt hij ook niet op. Ergens in mijn hart weet ik dat het heel oneerlijk is tegenover haar, maar ik voel mij zo goed.

Veroordeel mij niet, ik weet dat het verkeerd is, maar ik moest het gewoon kwijt. Ik las verhalen van andere mensen en dacht laat ik het hier maar neer krabbelen.

Liefs,

Peyton.
quote:mymelody schreef op 12 mei 2011 @ 19:14:

[...]

Behalve dat deze zin krom geschreven is is ie ook nog eens dikke BS. Je hoeft echt niet maar met iedereen waar je kriebels van in je buik krijgt in bed te gaan liggen. Dat is misschien wel een beetje moeilijk maar het heeft ruwweg hiermee te maken; FATSOEN en ZELFBEHEERSINGSinds wanneer gaat het om hoe je een zin schrijft. Blijkbaar weet je wel wat ik bedoel en vind je het boeiend! Want je reageert, indien je je aan mijn situatie irriteert moet je simpelweg niet reageren
quote:peytonb schreef op 12 mei 2011 @ 19:12:

[...]

Allereerst vind ik het knap dat men er meteen vanuit gaat dat ik zijn neukertje/sexmaatje of whatever ben. Ik hoef mezelf niet te bewijzen tegenover jullie, maar ik heb geen seks met hem gehad.

Waar voel je je dan zo rot over?

Dus jullie hebben 3 x de nacht met elkaar doorgebracht, in hetzelfde bed want jullie werden naast elkaar wakker, en geen sex gehad??
Ze is eigenlijk een wannabee-minnares!

(Net als je denkt dat het niet sneuer kan...)
@ Sum, ik laat het over aan jou, ik ga uit eten, goed dr oren wassen en droogmaken daarna he, kan ze wel gebruiken! doei
quote:CruellaDeVil schreef op 12 mei 2011 @ 19:17:

oh ja nog een leuke "wijsheid" die ik laatst eens hoorde:

"hoe je eraan komt, zo kom je d'r ook weer af!"

Nee dat zie je verkeerd, ze HEEFT hem namelijk niet

*gaat de OP nog eens lezen om te kijken of ze erachter kan komen wat ze dan WEL precies samen doen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Peyton, wat is het dat jij denkt dat jij zijn minnares bent? Heeft hij je de liefde verklaard? Ben jij verliefd?
quote:mymelody schreef op 12 mei 2011 @ 19:18:

Ze is eigenlijk een wannabee-minnares!

(Net als je denkt dat het niet sneuer kan...)
Haha ga je je straatje schoonvegen? Minnares zonder sex?! Pies in me broek! Natuurlijk (0:

Of doen jullie alles behalve penetreren, dat is heel letterlijk genomen misschien geen sex. Maar charmant is het ook niet...
quote:liselore schreef op 12 mei 2011 @ 19:18:

@ Sum, ik laat het over aan jou, ik ga uit eten, goed dr oren wassen en droogmaken daarna he, kan ze wel gebruiken! doei*voelt de druk op haar schouders*

Eet ze vanavond!
Peyton, wederom een oprechte vraag

Waarom ga je naast een bloedmooie kerel liggen een paar keer en neuk je daar dan niet mee?

Dat lijkt me namelijk in deze "minnaressen" context wel een logisch gevolg...
quote:CruellaDeVil schreef op 12 mei 2011 @ 19:17:

oh ja nog een leuke "wijsheid" die ik laatst eens hoorde:

"hoe je eraan komt, zo kom je d'r ook weer af!"En van tante Cruella

Waarom ga je naast een bloedmooie kerel liggen een paar keer en neuk je daar dan niet mee?

Wisten jullie trouwens dat ik de minnares van Johnny Depp ben?
quote:Star schreef op 12 mei 2011 @ 19:23:

Wisten jullie trouwens dat ik de minnares van Johnny Depp ben?Jij ook al
Het gras aan de overkant is niet groen.
Owkee TO, ik zal wat vriendelijker zijn,sorryIk heb het twee keer meegemaakt met vriendinnen.

Met 1 van de twee heb ik nauwelijks nog contact.

I.v.b. met herkenbaarheid houd ik het erg kort en bondig.

Vriendin 1 werd verliefd, hij zei na een paar leuke vriendschappelijk dates dat hij een vriendin had en dat het puur vriendschappelijk was. Daarna werd het vriendschappelijk zoenen en kwamen ze tot de conclusie dat ze het gewoon leuk hadden. Einde het zou het uitmaken, na een half jaar was het nog niet uit, vriendin in de put.

Vriendin twee, verliefd ; meneer zag zijn vriendin nauwelijks, maar vriendin twee mocht niet bij hem thuis komen, omdat het zo een rotzooi was. Einde; meneer woonde samen en was inmiddels verloofd.

Naast dat ik het egoistisch vind, vind ik de afloop ook gewoon sneu voor de vrouwen. Die zie je nou wel blik binnen de vriendenkring en het feit dat het harstikke leuke vrouwen zijn die echt wel aanspraak hebben. Al die verwachtingen die nooit waargemaakt werden, de afzeggingen als ze naar iets leuks uitkijken. Het is het niet waard.

Dus meneer moet maar gewoon kiezen!Jij verdient beter dan dit en je bent vast leuk genoeg om een volledige partner te zijn en niet een tweederangs. Kom op! Jij wil toch ook de etentjes, de vakanties, de ontmoeting met zijn ouders, aanwezig zijn op z'n verjaardag en stiekem samen fantaseren over samenwonen?

Wisten jullie trouwens dat ik de minnares van Johnny Depp ben?Og dan komt je vent vanavond op tv!

*waant zich de minnares van Gordon Ramsay*

Wisten jullie trouwens dat ik de minnares van Johnny Depp ben? you lucky lucky lucky bastard.
[quote]Summerdance schreef op 12 mei 2011 @ 19:25:

[...]

Og dan komt je vent vanavond op tv!

*waant zich de minnares van Gordon Ramsay*[/quote

Die gisteravond op tv was *kwijl*
Wat was ie weer heerlijk hè Star?

En WEER wilde ik dat ik het potloodje was!
6 maanden, samen slapen en hij heeft zich nog steeds niet aan je vergrepen?

Dan issie of homo óf houdt toch van z'n vriendin.
Ik herhaal mijn vraag even:quote:Summerdance schreef op 12 mei 2011 @ 19:21:

Over het algemeen zit er wel groei in zo'n relatie. Na een tijd van twee Wallen te hebben gegeten gaat hij voor jou kiezen. Jij blij. Totdat hij de telefoon niet opneemt als je belt.
quote:Summerdance schreef op 12 mei 2011 @ 19:26:

Wie Gordon? Heb je liever Gordon dan Johnny ?

Meer Johnny voor mij!
quote:Summerdance schreef op 12 mei 2011 @ 19:26:

Ik kreeg een sms waarom ik niet had verteld dat Geile Goor op de tv was. Maar wist het dus zelf ook niet, dus heb het gewoon gemist
quote:Summerdance schreef op 12 mei 2011 @ 19:18:

[...]

Nee dat zie je verkeerd, ze HEEFT hem namelijk niet

*gaat de OP nog eens lezen om te kijken of ze erachter kan komen wat ze dan WEL precies samen doen*Ze is zijn minnares zegt ze, en zoals ze met elkaar omgaan (bijna elke dag zien, samen op pad, samen slapen) lijkt het wel op een relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven