Gezondheid alle pijlers

uitstekend flapje bij anus

12-05-2011 11:58 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jaren heb ik een uitstekend flapje bij mijn anus. Nu lees ik hier veel over anale huidflapjes, ook wel Marisken genoemd. Maar dat is niet wat ik heb. Bij mij ziet het eruit of mijn anus aan de vagina-kant een stukje is uitgerekt. Jaren is het redelijk klein geweest, maar het lijkt wel of het de laatste tijd steeds groter/langer wordt. Is er iemand hier die dit misschien ook heeft en ben je er mee naar de huisarts geweest? Ik zou het graag weg willen laten halen, maar kan de eerste stap, een bezoek aan de huisarts nog niet zetten. Ik schaam me er toch wel voor.
quote:baby_ernie80 schreef op 12 mei 2011 @ 16:28:

[...]

Over hoge paarden gesproken.....Over verkeerd been gesproken
Deze zal maar met z'n verkeerde been uit de stal stappen.....

Cateautje, ik lees je altijd graag, maar in dit topic zit ik duidelijk op een andere golflengte dan jij. Da's prima verder. Tot in een ander topic dan maar!
Wow......... 52 reacties waarvan maar een enkele serieuze. Waar ben ik in hemelsnaam terecht gekomen. Zoals ik al eerder ook heb gelezen, het lijkt hier inderdaad wel een kleuterklas. Ik kom op dit forum met een voor mij serieus probleem en dan krijg ik zoveel onzinnige reacties. Het valt me ontzettend tegen. Er wordt van alles gesuggereerd maar er is niemand die aan mij gevraagd heeft waarom ik het weg wil laten halen. Ook wordt er geschreven dat ik waarschijnlijk wel een onzekere puber van 16 zal zijn, maar is er iemand die naar mijn leeftijd heeft gevraagd? Nu ben ik de 16 allang gepasseerd, zelfs 2x16 ook al, maar dan nog al was ik een puber van 16 geweest.Wat voor de één een probleem is voor de ander misschien onzin. We zijn nou éénmaal allemaal anders. Nogmaals het grootste deel van de reacties hier valt me ontzettend tegen. Ik had verwacht dat ik op een forum als deze serieus genomen zou worden. Degene die serieus gereageerd hebben wil ik hierbij heel erg bedanken voor hun reactie.
Verwachtingen gaan altijd vooraf aan teleurstelling. Misschien een ontnuchterende gedachte.
@ Denise gelukkig zijn de meeste niet zoals deze dame hierboven (als je van een dame kan spreken).

Er is er maar 1 die moet ontnuchteren en dat ben jij met je filosofiese opmerkingen.........
quote:esmee43 schreef op 12 mei 2011 @ 20:06:

@ Denise gelukkig zijn de meeste niet zoals deze dame hierboven (als je van een dame kan spreken).

Er is er maar 1 die moet ontnuchteren en dat ben jij met je filosofiese opmerkingen.........

Okay, voor deze ene keer dan.

Het is filosofische.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven