Het theehuis
maandag 14 januari 2008 om 11:22
Ik ben ook benieuwd naar hoe het gesprek van Luun ging...
Zielig die Vito die niets wilde gisteravond. Zo heeft Wup ook van die buien, dat ie zelfs op de arm nog aan het huilen is. Maar gelukkig nooit `s avonds als ie moet slapen! Hopelijk gaat het vandaag goed met benauwdheid
Ik ben Chica, ik ben 2 jaar en ik doe een plank na Grappig om te lezen maar minder funny wanneer het je overkomt. Gelukkig toch nog (redelijk) goed afgelopen. Vissen de schuldigen Namen geven aan vissen is ook overbodig want ze gaan toch dood
Dier we zijn zussies nu; ik heb ook zalf voor oog ivm ontsteking. Wel irritant want mag lenzen niet in voor zo lang als het duurt en ik krijg koppijn van m`n bril
Zielig die Vito die niets wilde gisteravond. Zo heeft Wup ook van die buien, dat ie zelfs op de arm nog aan het huilen is. Maar gelukkig nooit `s avonds als ie moet slapen! Hopelijk gaat het vandaag goed met benauwdheid
Ik ben Chica, ik ben 2 jaar en ik doe een plank na Grappig om te lezen maar minder funny wanneer het je overkomt. Gelukkig toch nog (redelijk) goed afgelopen. Vissen de schuldigen Namen geven aan vissen is ook overbodig want ze gaan toch dood
Dier we zijn zussies nu; ik heb ook zalf voor oog ivm ontsteking. Wel irritant want mag lenzen niet in voor zo lang als het duurt en ik krijg koppijn van m`n bril
maandag 14 januari 2008 om 12:00
quote:peppie schreef op 14 januari 2008 @ 11:29:
Eow, je mag weer terugkomen hoor, we hebben weer een normaal plaatje!
Zou ze em wel gezien hebben? Ik heb em gesaved op compu
Thanks, Diri, das leuk om te horen
ja, bizar van de ballenbak he. Echt ongelooflijk!
"zie je maar 1 rolgordijn' whoehaha, briljant!!
Sudocreme ontrekt vocht aan dingen, Pep, dus heel goed is t sowieso niet denk ik..
Heb je er veel last van nu? Bril en hoofdpijn irritant
Eow, je mag weer terugkomen hoor, we hebben weer een normaal plaatje!
Zou ze em wel gezien hebben? Ik heb em gesaved op compu
Thanks, Diri, das leuk om te horen
ja, bizar van de ballenbak he. Echt ongelooflijk!
"zie je maar 1 rolgordijn' whoehaha, briljant!!
Sudocreme ontrekt vocht aan dingen, Pep, dus heel goed is t sowieso niet denk ik..
Heb je er veel last van nu? Bril en hoofdpijn irritant
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 14 januari 2008 om 12:31
Ik is er weer. Duivelse Andries was leuk Wel gezien, maar niet gereageerd. Druk weekend gehad, voor het eerst dagje weg geweest met Juno naar mijn ouders.
Ben heel fanatiek nu, lijstjes aan het maken van 'wat wil ik bereiken in 2008'
X-DGezien het feit dat mijn leven momenteel een beetje een zooitje is. Ik ga hier dus ook even wat minder zijn, hoe lief en gezellig ik jullie ook vind. Even wat dingen op een rijtje zetten en de draad weer een beetje oppakken. Forum kost me toch wel iets te veel tijd, en dat zorgt er weer voor dat ik me gefrustreerd voel over andere dingen. Dus even op rantsoen.
Ga even een poging doen om bij te lezen.
Ben heel fanatiek nu, lijstjes aan het maken van 'wat wil ik bereiken in 2008'
X-DGezien het feit dat mijn leven momenteel een beetje een zooitje is. Ik ga hier dus ook even wat minder zijn, hoe lief en gezellig ik jullie ook vind. Even wat dingen op een rijtje zetten en de draad weer een beetje oppakken. Forum kost me toch wel iets te veel tijd, en dat zorgt er weer voor dat ik me gefrustreerd voel over andere dingen. Dus even op rantsoen.
maandag 14 januari 2008 om 12:37
quote:Eowynn_ schreef op 14 januari 2008 @ 12:31:
Ik ga hier dus ook even wat minder zijnDit strookt niet metquote:Eowynn_ schreef op 14 januari 2008 @ 12:31:
Maar lieve Eow, heel begrijpelijk hoor Jammer wel maar we zien je nog wel regelmatig verschijnen hoop ik, al is het niet meer iedere dag dan?
Ik ga hier dus ook even wat minder zijnDit strookt niet metquote:Eowynn_ schreef op 14 januari 2008 @ 12:31:
Maar lieve Eow, heel begrijpelijk hoor Jammer wel maar we zien je nog wel regelmatig verschijnen hoop ik, al is het niet meer iedere dag dan?
maandag 14 januari 2008 om 13:02
Ik zal heus niet wegblijven, en ik heb mijn telefoon en oplader weer gevonden dus ben sowieso bereikbaar, want die staat weer gewoon aan. (was mijn oplader kwijt) En ik lees ook vast wel eens mee, maar probeer voor mezelf even een beetje minder te forummen, het gaat voor mijn gevoel soms ten koste van minder leuke, maar ook belangrijke dingen. En heb het voor mezelf even nodig om die minder leuke dingen aan te pakken, even mijn ego wat opkrikken zeg maar
maandag 14 januari 2008 om 13:04
Eow rustig aan, maak maar een mooie lijst en zet er maar op over een tijdje weer op het forum verschijnen , take care!
Joehoe zusjes enne denk niet dat Sudocreme goed is voor je oog, tss ranzige aap Geen lupos, jij bent echt errug
Haha wat erg van die dode vlieg, gelukkig wil je hem niet vega opvoeden, toch zlieg als dat zijn eerste stukkie vlees was.
Bah het plakt hier van cup a soup....
Joehoe zusjes enne denk niet dat Sudocreme goed is voor je oog, tss ranzige aap Geen lupos, jij bent echt errug
Haha wat erg van die dode vlieg, gelukkig wil je hem niet vega opvoeden, toch zlieg als dat zijn eerste stukkie vlees was.
Bah het plakt hier van cup a soup....
maandag 14 januari 2008 om 13:44
Heeey, wat een goed bericht Moon! Wel even een seintje geven als we echt op de toppen van ons kunnen moeten duimen he? Dan gooien we er ook weer ouderwets wat kaarsjes tegenaan. Ik hoop het zo!
Ja Star, je hebt het hier wel smerig achter gelaten. Je had best even een klamvochtig doekje door het theehuis kunnen halen met al die Cup a Soup tegen de muur.
En zal ik eens heel eerlijk zijn? Ik vind dat nieuwe aquarium daar in de hoek met die al die vieze beesten erin maar niks. Wat heb je nou aan víssen?!
Ja Star, je hebt het hier wel smerig achter gelaten. Je had best even een klamvochtig doekje door het theehuis kunnen halen met al die Cup a Soup tegen de muur.
En zal ik eens heel eerlijk zijn? Ik vind dat nieuwe aquarium daar in de hoek met die al die vieze beesten erin maar niks. Wat heb je nou aan víssen?!
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 14 januari 2008 om 14:07