Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Fockfockawopwop is all I have to say.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ja, of in het potje. Waar Chica eerst op heeft gezeten.

We hadden hier thuis al Darla-uit-Finding-Nemo-associaties bij de combi Chica-vissen vóór ze boos op ze was, kejje nagaan hoe dat nu gaat
Ga nu 274 bladzijdes bijlezen en tussendoor spuit elf-reageren.
Bedenk me tijdens het bijlezen dat ik geen zin heb en dus niet alles bijlees. Lekker puh!

Arme Vito weer. Houdt niet op he Kess?

Hoe is hij nu?

Geluidmakend Chicaplank klinkt als leuk hebbeding, maar uit ervaring met spartelend skudRaketje weet ik dat je het liever niet hebben wil.

Eow, kan me wel wat voorstellen bij wat je zegt over even minder forummen en meer tijd aan 'nuttige' dingen besteden.

Zou voor mij ook erg goed zijn, maar ben karakterloos geval en forum dus gewoon verder en blijf klagen dat ik tijd te weinig heb.

Andere Theedames: haai.
Pffffffffffffffffffffffffffffffffft. Wát een bevalling!

Ik moest van mezelf vandaag een open sollicitatiebrief schrijven, voor werk waar ik eigenlijk geen zin meer in heb, maar waar ik waarschijnlijk wel het snelst een baan in kan vinden. En dat resulteerde eerst in heel veel SOG en daarna in veel gepuf en gekreun, maar hij geboren, dat kreng. Wat een verlossing!
Loretta is De Mol. Punt.
skudRaketje

Vito gaat best goed vandaag. Heeft wel elke paar uur echt zijn shotje nodig, maar daar is het nu goed mee te doen.
Loretta is De Mol. Punt.
Heb nog een Frummelverhaal...

Gisterenochtend horen we door babyfoon dat Ben en Jerry wakker zijn: schaterlachen, hoop gebrabbel tussen de heren etc.

Dus Lunaman gaat alvast naar boven.

Hij opent de deur van hun kamer, ziet lachende Ben in zijn bed staan, kijkt naar andere bed en...daar zit geen Jerry in.

Lunaman kijkt naar de grond en in midden van de kamer zit, jawel ...Jerry.

Lichte hartverzakking is dan van toepassing.

Frummels hadden de grootste lol. Stelletje bandieten.

Jerry is dus niet uit bed gevallen, want dat zouden we gehoord hebben op laminaat. Hij is er m.b.v. bed van Ben uitgeklommen (had hem zo al wel eens poging tot zien doen, maar was toen nog kleiner): hij kan net bij bedrand van Ben en 'trekt' zich dan uit zijn bed, waarbij hij op reuzepluche olifant (Ikea rules ) landt die gelukkig naast zijn bed staat. Bed stond op voorlaatste stand, nu dus op laagste stand. Mijn jongens worden groot.
quote:Mille schreef op 14 januari 2008 @ 21:07:

[...]

Ze deed een gillende plank van 160dB na. Whoehahaha
Luun, heb je wel mijn lieve overpeinzing over jouw kaartje aan mij gelezen dan?

Haai Mille

En ehm ehm ehm. Ik moet heel erg lachen om ANTM en Prject Catwalk vandaag. Dat dus.
Pep, heb je UPC nog kunnen bereiken vandaag? Heb je nou vanaf komend weekend meteen internet of moeten we je een tijdje gaan missen?

Star, jij was afgelopen weekend toch wezen shoppen met je moeder? Heb je een leuk outfitje gevonden voor Ceetjes verjaardag?
Loretta is De Mol. Punt.
Ja wel UPC gesproken. Verkeerde prijs en termijn komt door fouten op Phonehouse site. Ik wacht nu op telefoontje terug of ik wel voor de lagere prijzen kan afsluiten en anders ga ik gelijk kijken of het ergens anders goedkoper is. Ik zou ook vanaf vandaag tv/radio moeten hebben en had klein tv-tje meegenonem wat dus geen signaal heeft Kutterdekut
Ow, sjit zeg! Hoop echt dat het allemaal voor komend weekend geregeld is en bovenal: werkt! Dat si toch wel minimaal een basisbehoefte tegenwoordig!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:peppie schreef op 14 januari 2008 @ 21:47:

Luun, heb je wel mijn lieve overpeinzing over jouw kaartje aan mij gelezen dan?

Ja.

Was ik echt zo snel?

Moet wel bekennen dat ik met dat soort dingen nooit lang wacht, omdat ik van mezelf weet hoe leuk ik het vind als mensen aan mij 'denken'. Kan ik altijd erg waarderen, dus probeer ik het zelf ook te doen.
Mille,

Volgens mij was t aantal decibellen nog net iets hoger Overal huisdieren in paniek vanwege ultrahoge frequenties

Bankhangen rules. Ik heb gewoon geen puf voor iets intelligents dus kijk nu JD, wat een bitch zeg, oei oei oei.

Skuraketje, whihihihihi. Ruilen, Luna?

Stoer die Jerry, haha

Vish, kus kus, uitrusten

Star rustig zeg. Wat ben je allemaal aan t doen?

Truste Ik hang nog wat en dan ins bed hienein

Vind je wel heel stoer hoor. Echt geen kattenpis, knap dat je zo hard werkt en doorgaat en at allemaal alleen

Kess ook goed bezig met open sollicitatie
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Kaartje klinkt lief.

Chica net wakker geworden trouwens en wil maar niet heel diep slapen. Rommelt weer wat in dat maagje volgens mij.

Nu echt weg...
Visjes doen het heeeeul erg goed trouwens
vooruit, 4 op een rij en weg!
quote:Inad schreef op 14 januari 2008 @ 23:07:

Skuraketje, whihihihihi. Ruilen, Luna?

Of we zetten ze een keertje samen, Inad?

Kunnen ze misschien wat van elkaar leren.
Dag waiffies, ik ga naar bed!
Whoeaaaaaa Pep hij staat je beeeeeeldig!

Luna, wat een geweldige Frummel-actie. Liehieffff zulke ondeugende klauteraars!

Niks gevonden met sjoppen Kess. Had overgooiertje gevonden, maar was veuls te groot helaas. Jij gaat vandaag toch? Enjoy!
Wauwie, had ik de tiara??

Pffff, ben ontiegelijk actief geweest en heb o.a. een hele Pax kast (behalve de zijpanelen van 2 meter hoog ) van m`n moeders zolder gesleept en in de auto gezet *pfffffffffffffffffffffffffffffffftttttt*. Nu even ontbijten en bijkomen.

Wat is het hier rustig trouwens?
Haai!

Klauterfrummels zijn cool! Stoer hoor!

Gillende plank is ook grappig, op afstand

Hier meisje in de aanbieding.....doet alles wat niet mag als papa de kamer uit is en ik met Juno op schoot zit. En als papa dan binnenkomt rent ze naar hem toe en zegt ' papa kluffel' (knuffel ) omdat die vervelend mama alleen maar 'nee' roept.

Eowman is met Juno naar CB nu, Juna ligt in bed, ik ga zo boodschappen doen en vanmiddag met Juno naar kinderarts. Morgen komt er een verpleegkundige prik tegen RS virus geven. Dus arme man is net een speldenkussen. Eowman gaat wel vragen of prikken van CB niet ander keertje kunnen.

Ik ga weer nuttige dingen doen

Doeg!
Hahaha Eow, herkenbaar. Wel naar papa luisteren en niet naar mama

Arme Juno, al die naalden, brrrrrrr.
Denk je om je rug Pepje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven