Het theehuis
maandag 14 januari 2008 om 21:32
Bedenk me tijdens het bijlezen dat ik geen zin heb en dus niet alles bijlees. Lekker puh!
Arme Vito weer. Houdt niet op he Kess?
Hoe is hij nu?
Geluidmakend Chicaplank klinkt als leuk hebbeding, maar uit ervaring met spartelend skudRaketje weet ik dat je het liever niet hebben wil.
Eow, kan me wel wat voorstellen bij wat je zegt over even minder forummen en meer tijd aan 'nuttige' dingen besteden.
Zou voor mij ook erg goed zijn, maar ben karakterloos geval en forum dus gewoon verder en blijf klagen dat ik tijd te weinig heb.
Andere Theedames: haai.
Arme Vito weer. Houdt niet op he Kess?
Hoe is hij nu?
Geluidmakend Chicaplank klinkt als leuk hebbeding, maar uit ervaring met spartelend skudRaketje weet ik dat je het liever niet hebben wil.
Eow, kan me wel wat voorstellen bij wat je zegt over even minder forummen en meer tijd aan 'nuttige' dingen besteden.
Zou voor mij ook erg goed zijn, maar ben karakterloos geval en forum dus gewoon verder en blijf klagen dat ik tijd te weinig heb.
Andere Theedames: haai.
maandag 14 januari 2008 om 21:35
Pffffffffffffffffffffffffffffffffft. Wát een bevalling!
Ik moest van mezelf vandaag een open sollicitatiebrief schrijven, voor werk waar ik eigenlijk geen zin meer in heb, maar waar ik waarschijnlijk wel het snelst een baan in kan vinden. En dat resulteerde eerst in heel veel SOG en daarna in veel gepuf en gekreun, maar hij geboren, dat kreng. Wat een verlossing!
Ik moest van mezelf vandaag een open sollicitatiebrief schrijven, voor werk waar ik eigenlijk geen zin meer in heb, maar waar ik waarschijnlijk wel het snelst een baan in kan vinden. En dat resulteerde eerst in heel veel SOG en daarna in veel gepuf en gekreun, maar hij geboren, dat kreng. Wat een verlossing!
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 14 januari 2008 om 21:42
Heb nog een Frummelverhaal...
Gisterenochtend horen we door babyfoon dat Ben en Jerry wakker zijn: schaterlachen, hoop gebrabbel tussen de heren etc.
Dus Lunaman gaat alvast naar boven.
Hij opent de deur van hun kamer, ziet lachende Ben in zijn bed staan, kijkt naar andere bed en...daar zit geen Jerry in.
Lunaman kijkt naar de grond en in midden van de kamer zit, jawel ...Jerry.
Lichte hartverzakking is dan van toepassing.
Frummels hadden de grootste lol. Stelletje bandieten.
Jerry is dus niet uit bed gevallen, want dat zouden we gehoord hebben op laminaat. Hij is er m.b.v. bed van Ben uitgeklommen (had hem zo al wel eens poging tot zien doen, maar was toen nog kleiner): hij kan net bij bedrand van Ben en 'trekt' zich dan uit zijn bed, waarbij hij op reuzepluche olifant (Ikea rules ) landt die gelukkig naast zijn bed staat. Bed stond op voorlaatste stand, nu dus op laagste stand. Mijn jongens worden groot.
Gisterenochtend horen we door babyfoon dat Ben en Jerry wakker zijn: schaterlachen, hoop gebrabbel tussen de heren etc.
Dus Lunaman gaat alvast naar boven.
Hij opent de deur van hun kamer, ziet lachende Ben in zijn bed staan, kijkt naar andere bed en...daar zit geen Jerry in.
Lunaman kijkt naar de grond en in midden van de kamer zit, jawel ...Jerry.
Lichte hartverzakking is dan van toepassing.
Frummels hadden de grootste lol. Stelletje bandieten.
Jerry is dus niet uit bed gevallen, want dat zouden we gehoord hebben op laminaat. Hij is er m.b.v. bed van Ben uitgeklommen (had hem zo al wel eens poging tot zien doen, maar was toen nog kleiner): hij kan net bij bedrand van Ben en 'trekt' zich dan uit zijn bed, waarbij hij op reuzepluche olifant (Ikea rules ) landt die gelukkig naast zijn bed staat. Bed stond op voorlaatste stand, nu dus op laagste stand. Mijn jongens worden groot.
maandag 14 januari 2008 om 22:27
maandag 14 januari 2008 om 22:49
Ja wel UPC gesproken. Verkeerde prijs en termijn komt door fouten op Phonehouse site. Ik wacht nu op telefoontje terug of ik wel voor de lagere prijzen kan afsluiten en anders ga ik gelijk kijken of het ergens anders goedkoper is. Ik zou ook vanaf vandaag tv/radio moeten hebben en had klein tv-tje meegenonem wat dus geen signaal heeft Kutterdekut
maandag 14 januari 2008 om 23:04
quote:peppie schreef op 14 januari 2008 @ 21:47:
Luun, heb je wel mijn lieve overpeinzing over jouw kaartje aan mij gelezen dan?
Ja.
Was ik echt zo snel?
Moet wel bekennen dat ik met dat soort dingen nooit lang wacht, omdat ik van mezelf weet hoe leuk ik het vind als mensen aan mij 'denken'. Kan ik altijd erg waarderen, dus probeer ik het zelf ook te doen.
Luun, heb je wel mijn lieve overpeinzing over jouw kaartje aan mij gelezen dan?
Ja.
Was ik echt zo snel?
Moet wel bekennen dat ik met dat soort dingen nooit lang wacht, omdat ik van mezelf weet hoe leuk ik het vind als mensen aan mij 'denken'. Kan ik altijd erg waarderen, dus probeer ik het zelf ook te doen.
maandag 14 januari 2008 om 23:07
Mille,
Volgens mij was t aantal decibellen nog net iets hoger Overal huisdieren in paniek vanwege ultrahoge frequenties
Bankhangen rules. Ik heb gewoon geen puf voor iets intelligents dus kijk nu JD, wat een bitch zeg, oei oei oei.
Skuraketje, whihihihihi. Ruilen, Luna?
Stoer die Jerry, haha
Vish, kus kus, uitrusten
Star rustig zeg. Wat ben je allemaal aan t doen?
Truste Ik hang nog wat en dan ins bed hienein
Vind je wel heel stoer hoor. Echt geen kattenpis, knap dat je zo hard werkt en doorgaat en at allemaal alleen
Kess ook goed bezig met open sollicitatie
Volgens mij was t aantal decibellen nog net iets hoger Overal huisdieren in paniek vanwege ultrahoge frequenties
Bankhangen rules. Ik heb gewoon geen puf voor iets intelligents dus kijk nu JD, wat een bitch zeg, oei oei oei.
Skuraketje, whihihihihi. Ruilen, Luna?
Stoer die Jerry, haha
Vish, kus kus, uitrusten
Star rustig zeg. Wat ben je allemaal aan t doen?
Truste Ik hang nog wat en dan ins bed hienein
Vind je wel heel stoer hoor. Echt geen kattenpis, knap dat je zo hard werkt en doorgaat en at allemaal alleen
Kess ook goed bezig met open sollicitatie
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 15 januari 2008 om 11:27
dinsdag 15 januari 2008 om 11:42
Haai!
Klauterfrummels zijn cool! Stoer hoor!
Gillende plank is ook grappig, op afstand
Hier meisje in de aanbieding.....doet alles wat niet mag als papa de kamer uit is en ik met Juno op schoot zit. En als papa dan binnenkomt rent ze naar hem toe en zegt ' papa kluffel' (knuffel ) omdat die vervelend mama alleen maar 'nee' roept.
Eowman is met Juno naar CB nu, Juna ligt in bed, ik ga zo boodschappen doen en vanmiddag met Juno naar kinderarts. Morgen komt er een verpleegkundige prik tegen RS virus geven. Dus arme man is net een speldenkussen. Eowman gaat wel vragen of prikken van CB niet ander keertje kunnen.
Ik ga weer nuttige dingen doen
Doeg!
Klauterfrummels zijn cool! Stoer hoor!
Gillende plank is ook grappig, op afstand
Hier meisje in de aanbieding.....doet alles wat niet mag als papa de kamer uit is en ik met Juno op schoot zit. En als papa dan binnenkomt rent ze naar hem toe en zegt ' papa kluffel' (knuffel ) omdat die vervelend mama alleen maar 'nee' roept.
Eowman is met Juno naar CB nu, Juna ligt in bed, ik ga zo boodschappen doen en vanmiddag met Juno naar kinderarts. Morgen komt er een verpleegkundige prik tegen RS virus geven. Dus arme man is net een speldenkussen. Eowman gaat wel vragen of prikken van CB niet ander keertje kunnen.
Ik ga weer nuttige dingen doen
Doeg!