Geen internet op Blackberrie?

12-05-2011 21:59 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een bb maar gebruik hem zonder hi kaart, kan dus niet pingen e.d.

Nu heb ik een abonnement bij simpel met internet, maar ik kan het internet niet op!

Hij geeft elke keer aan: communicatiefout

.Ik weet ook niet waar ik in de bb de internetinstellingen aan kan passen,kan het niet vinden in de gebruikershandleiding.. iemand enig idee what to do?
Misschien weigert hij omdat je hem niet bij de juiste naam noemt, en is hij gekwetst? Blackberry.
Oke: nu serieus.

Verbindingen beheren in het menu.

Dan mobiel netwerk, en kijken of daar alles aan staat?
Haha, je hebt gelijk, stom van mij!

In verbindingen staat alles aan,ik heb de browser al geconfigureerd, maar niets werkt.
Ik heb ook een bb, en ik heb moeten bellen naar de klantenservice van mijn provider om hem online te krijgen.

Iets met ip adressen e.d geloof ik. Maar dat weet ik niet meer zeker.

Als je hier geen antwoord krijgt zou ik even bellen morgenvroeg.
Dat heb ik al gedaan, maar bij Simpel zijn ze nogal simpel, ze zei dat ik maar even de handleiding erop na moest slaan en dat het apn? adres belangrijk is...misschien bedoelde ze wel ip, haha!
Gewoon doordrammen. Je moet niet die callcenter mensen hebben. Je moet gewoon giga duidelijk (liefst een beetje dwingend ) vragen naar iemand, nee eissen dat je iemand aan de lijn krijgt van de techische dienst bij Simpel.

Die kunnen je echt helpen, die andere lui lezen gewoon de antwoorden op uit een boekje of dreunen op wat ze op cursus geleerd hebben, helaas.
Heb je wel het internet (BIS) van Blackberry? Die is anders dan bijvoorbeeld op een iPhone of Nokia.
Simpel heeft geen BIS, dus sommige functies van je BlackBerry gaan niet werken. Kan zijn dat het internet het daarom ook niet doet.

Het is wel te omzeilen maar da's een technisch verhaal.
ff kort door de bocht:

Ga naar opties / geavanceerde opties / TCP of TCP-IP / en schakel je APN instellingen aan met een vinkje

als APN invullen: internet.access.nl

gebruikersnaam en wachtwoord leeglaten

Blackberry gaat idd anders om met internet, dus vraag me niet of ping, mail ed gaan werken. Ik ben namelijk meer een iPhone liefhebber Probeer eerst maar eens een internetpagina te openen...
Idd dat je geen BIS hebt denk ik.

Ik heb sim only van t-mobile, daar kun je we'll een bis bundel bij nemen.

Iemand toevallig nog tips voor mij toevallig?

Mijn toestel is vervangen, nu krijg ik geen mail meer binnen, terwijl hij we'll aangeeft dat ik binnen 20 min. Emails binnen zou moeten krijgen. Serviceboeken zijn verstuurd, evenals de goede updates.

Weet iemand dit? Hope so!
Ik heb een BlackBerry Torch 9800 en ik ben ook al een tijd bezig om KPN zo ver te krijgen dat ik Internet krijg, nadat ik hun instructies heb opgevolgd. Langzaam aan raakt mijn geduld op, en overweeg ik over te stappen op Vodafone of T-mobile.
World of Warcraft: Legion
Heb je een BIS bundel afgesloten Hans?
.
XionZ,

Ik heb de voucher-code geSMSt ("BB ", gevolgd door een code van 6 letters) naar 5454 en *135# gebeld. Er zou een dag overheen gaan voordat de bundel van 10 euro (voor een maand) geactiveerd wordt. Dat is nu ongeveer een week.
Ik heb zojuist nieuwere versies van programma's op mijn Blackberry Torch 9800 gedownload en geïnstalleerd. Sinds ik de nieuwe device-software erop heb zitten doet Mobiel Internet van KPN ineens wel, en heb ik ook andere programma's geüpgraded (spreek uit: ge-upgreet). Vreemd... Eens kijken of het Internet de komende dagen het ook doet (de momenten dat ik bij open Wi-Fi zit even niet meegeteld zoals bij uitgaansgelegenheden en winkelcentra).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven