Entertainment alle pijlers

Martijn vs Tessa ?!

03-05-2011 19:15 352 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het gisteren al voorbij komen. Waar komt dit verhaal ineens vandaan? Verkrachting ?! Vond dat meiske Tessa niet echt erg ehhmm "leuk" overkomen maar dat zegt natuurlijk niets. Heftig als het waar is maar n.a.v wat ik gisteren van haar zag kon ik het bijna niet geloven. Leek meer een gekwetste vrouw uit op wraak.

Wat vinden jullie ?(niks mag ook :-))
quote:lulu1983 schreef op 12 mei 2011 @ 17:15:

[...]

Ze had ook voor de wijze woorden kunnen kiezen: ''geen commentaar nog', en fijne dag en de groeten''.Daarom zeg ik , misschien is ze wel heel dom....
quote:eefjewentelteefje schreef op 12 mei 2011 @ 17:33:

[...]

Daarom zeg ik , misschien is ze wel heel dom....

Dat denk ik ook ja!!

ff of-topic....wat heb jij een onwijs, leuke orginele nickname!!
Fashionvictim zegt dat hij nogal van drank en drugs hield. Hoe wéét je dat dan? Want ik had er, serieus, nog nooit van gehoord.
quote:mariamena schreef op 12 mei 2011 @ 17:38:

Fashionvictim zegt dat hij nogal van drank en drugs hield. Hoe wéét je dat dan? Want ik had er, serieus, nog nooit van gehoord.Dat staat deze week in álle roddelbladen te lezen die ond land rijk is!
Joh, iedereen die weleens in de Richter of de Supperclub of waar dan ook in Amsterdam is geweest heeft dat zovaak met eigen ogen kunnen zien. Toen hij nog draaide zat hij in dat kliekje van Micha Klein en Afke Reijenga en Marcello en Marysol enzo, die lusten er allemaal wel pap van. Is echt al honderd jaar bekend hoor.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 12 mei 2011 @ 17:54:

Joh, iedereen die weleens in de Richter of de Supperclub of waar dan ook in Amsterdam is geweest heeft dat zovaak met eigen ogen kunnen zien. Toen hij nog draaide zat hij in dat kliekje van Micha Klein en Afke Reijenga en Marcello en Marysol enzo, die lusten er allemaal wel pap van. Is echt al honderd jaar bekend hoor.Zijn dat allemaal bekende Nederlanders?? Werkelijk waar nog nóóit van die mensen gehoord...
Dat waren vroegah idd bekende Nederlanders en zijn in housekringen nog steeds erg bekend. Micha is kunstenaar, Afke was zijn muze en is een tijdje model/actress/whatever geweest, Marcello is een van de beste dj's van Nederland en Marysol is ook DJ en was vroeger ook model. Martijn was ook DJ.
Am Yisrael Chai!
Exact, de beste man was ook lid van clublove samen met bovenstaande figuren en bijv Cindy Pielstrom, Ellen ten Damme, Peter Klashorst en nog wat bekende mensen uit de kunst,mode en mediawereld.

Volgens mij schreef ik iets soortgelijks over zijn drank en drugs escapades al pagina's terug

En ik weet het uit eerste hand...
Je zal het niet geloven maar ook ik heb zijdelings deel van dit leventje uitgemaakt. Maar dat is alweer jaáááren geleden. Van Afke en Michel hoor je niets meer, althans niet meer zoals destijds met hun orgastische after party's, zowel beroemd als berucht., en je kan mij niet vertellen dat Martijn, een vrouw en 4 kinderen verder, nog steeds op dezelfde voet feest viert als destijds. Ik bedoel hij heeft niet bepaald een 9 tot 5 baan waar hij zich af en toe een uitspatting kan veroorloven. Die man werkt zich 3 slagen in de rondte, op de meest onmogelijke tijden. Daarbij heeft hij de afgelopen maanden zonder Amanda voor zijn gezin gezorgd. Ik weet niet hoor, maar puur gevoelsmatig vind ik Martijn geen verkrachtende junk. Maar goed, de tijd zal het leren. Als hij het wel is, dan neem ik uiteraard per direct al mijn woorden terug, dat lijkt me helder.
Junk hoeft hij toch niet te zijn... recreatieve gebruiker wellicht nog wel.

En Micha Klein woont hier niet meer, en doet het nog steeds heel aardig met zijn werk. Overigens zonder Afke....
Ik vind die beste kerel goede programma`s presenteert.

Dat hij dan in zijn vrije tijd drank/drugs gebruikt zal mij een rot zorg wezen!

Ik ken er zo veel die dat doen. Zijn voor de rest geen onaardige mensen.
quote:spectral schreef op 12 mei 2011 @ 20:38:

Exact, de beste man was ook lid van clublove samen met bovenstaande figuren en bijv Cindy Pielstrom, Ellen ten Damme, Peter Klashorst en nog wat bekende mensen uit de kunst,mode en mediawereld.

Volgens mij schreef ik iets soortgelijks over zijn drank en drugs escapades al pagina's terug

En ik weet het uit eerste hand...Ghehe. Ik had het al gelezen, ja .
Am Yisrael Chai!
quote:lulu1983 schreef op 12 mei 2011 @ 21:17:

Ik vind die beste kerel goede programma`s presenteert.

Dat hij dan in zijn vrije tijd drank/drugs gebruikt zal mij een rot zorg wezen!

Ik ken er zo veel die dat doen. Zijn voor de rest geen onaardige mensen.

Dat zegt toch ook niemand, dat Martijn onaardig is?

Ik vind het alleen vrij apart dat die Tessa wel direct tot op de enkels afgefikt wordt, want zo ongeloofwaardig is haar verhaal nou ook weer niet als je een beetje weet wat Martijn in zijn vrije tijd allemaal uitspookt.

Eigenlijk best erg, dat vrouwen zo keihard ten opzichte van elkaar kunnen zijn. Ze komt onsympathiek over, kennelijk, en dan vinden vrouwen het stiekem eigenlijk lekker puh.

Persoonlijk vond ik het vrij tekenend dat Albert Verlinde zich heel erg op de vlakte hield én dat Tessa daar als eerst uitgebreid uit de school klapte.
Am Yisrael Chai!
Maar das toch algemeen bekend dat vrouwen feeksen onder elkaar zijn?
quote:lulu1983 schreef op 12 mei 2011 @ 17:37:

[...]

ff of-topic....wat heb jij een onwijs, leuke orginele nickname!!Thanks!
quote:fashionvictim schreef op 12 mei 2011 @ 21:23:

[...]

Dat zegt toch ook niemand, dat Martijn onaardig is?

Ik vind het alleen vrij apart dat die Tessa wel direct tot op de enkels afgefikt wordt, want zo ongeloofwaardig is haar verhaal nou ook weer niet als je een beetje weet wat Martijn in zijn vrije tijd allemaal uitspookt.

Eigenlijk best erg, dat vrouwen zo keihard ten opzichte van elkaar kunnen zijn. Ze komt onsympathiek over, kennelijk, en dan vinden vrouwen het stiekem eigenlijk lekker puh.

Persoonlijk vond ik het vrij tekenend dat Albert Verlinde zich heel erg op de vlakte hield én dat Tessa daar als eerst uitgebreid uit de school klapte.

Met dat vrouwen onder elkaar ben ik het met je een s , en ik maak me daar ook schuldig aan.

Al zei ik ook dat ik natuurlijk niet weet hoe het inelkaar steekt maar ze staat me idd niet aan.

Maar nu zeg jij weer dat het helemaal niet zo onwaarschijnlijk is als je weet wat hij allemaal in zijn vrije tijd uitspookt en die snap ik dan weer niet.
Conclusie is volgens mij dat het twee mensen zijn met een reputatie en dat de rechter op basis van bewijslast maar uit moet maken hoe het zit.

Persoonlijk heb ik nog helemaal geen idee. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen met twee zo uiteenlopende verhalen.
quote:eleonora schreef op 13 mei 2011 @ 09:19:

Persoonlijk heb ik nog helemaal geen idee. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen met twee zo uiteenlopende verhalen.Zoals met alle waarheden in een verhaal..
Wraakzuchtig of niet, het verhaal komt niet uit de lucht vallen. Mensen die Tessa kennen weten dat. Voor de rest: triest over mensen te oordelen die je niet kent.

En voor de mensen die zich afvragen waarom Tessa pas een week later aangifte heeft gedaan, dat is normaal bij zedenzaken; er volgt eerst een intake gesprek, waarna het slachtoffer een aantal dagen bedenktijd krijgt. Pas dan wordt er definitief aangifte opgenomen.

Mr. Kalff brengt het alsof het allemaal stappen zijn die later gezet zijn, maar niets is minder waar. Kalff heeft een goede media training gehad.
fitch72, ben jij een bekende van Tessa?
quote:fitch72 schreef op 14 mei 2011 @ 19:23:

Wraakzuchtig of niet, het verhaal komt niet uit de lucht vallen. Mensen die Tessa kennen weten dat. Voor de rest: triest over mensen te oordelen die je niet kent.

En voor de mensen die zich afvragen waarom Tessa pas een week later aangifte heeft gedaan, dat is normaal bij zedenzaken; er volgt eerst een intake gesprek, waarna het slachtoffer een aantal dagen bedenktijd krijgt. Pas dan wordt er definitief aangifte opgenomen.

Waarom zouden we niet mogen oordelen over Tessa? Zij rent toch naar de pers? Nog voordat ze aangifte heeft gedaan?
Ja, als je zelf dit verhaal in de publiciteit brengt, kan je verwachten dat mensen zich er een oordeel over vormen, en helemaal als dat op deze manier gebeurt.

Ze had het ook gewoon kunnen doen zonder eerst op tv te gaan met dit hele verhaal.

Ik denk dat ze zichzelf hier niet populairder mee heeft gemaakt.
quote:fashionvictim schreef op 12 mei 2011 @ 17:54:

Joh, iedereen die weleens in de Richter of de Supperclub of waar dan ook in Amsterdam is geweest heeft dat zovaak met eigen ogen kunnen zien. Toen hij nog draaide zat hij in dat kliekje van Micha Klein en Afke Reijenga en Marcello en Marysol enzo, die lusten er allemaal wel pap van. Is echt al honderd jaar bekend hoor.

Zo zeg, dat brengt me even een rits aan herinnering terug!

Mooie tijd was dat...
Chemistry?
Iedereen die Martijn kent,weet toch dat het niet een van de trouwste personen van nederland is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven