Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Doe mij ook maar een rondje sterk

Kat is bij Dierenarts, in een roes omdat hij sinds gsiteren ineens heel erg aan het kokhalzen/kotsen was en zich nogal ik ben heel zielig gedroeg. Dus nu zijn ze in zijn keel aan het kijken en hoop ik dat het allemaal goed gaat met hem.

Hoe is het kapsel van Dotta geworden Lil?
Dat is niet leuk, een zielige kat.. Hopelijk hebben ze um kunnen helpen en is ie nu weer fijn thuis.

Waar is Miss Siss eigenlijk? Die mis ik..

De Gebroeders Fretz hebben een single uit dus ik ben wat aan het rondspammen, zodat ze nu eens eindelijk beroemd worden. En zojuist werd ik gebeld door een meneer van het theater, met zijn dank voor de tip en de belofte dat ze naar die jongens zouden gaan kijken en me op de hoogte zouden houden. Ach wat leuk, ik hoop zo dat ze de roem krijgen die ze verdienen.

Hoe is het met je moeder, Dar?

Ik verwacht een stapel werk maar het gaat allemaal niet zo heel soepel in de voorbereiding dus ik zit nu al een aantal dagen te wachten op een stapel maar die komt maar niet.. Morgen moet het af zijn en ik heb nu nog bijna niets, dus ik voorzie stress morgen. Geen zin in.

Dan ga ik maar eens iets met mijn foto's doen. Af laten drukken ofzo. Ik heb ook hele lieve kiekjes gevonden van oa de oudste van Marge als beebie, Zoon van Lil als lief peutertje, De Dot in de letterlijke zin van het woord en veel van de Bloesjes als uiterst schattige kleuters en peuters. Wow, ik denk dat ik daar ook eens wat moois mee ga doen.

* schenkt nog een bak koffie in en verdwijnt weer in het kantoor *
O da's balen Bloes :( Ik kan je ook niet helpen morgen, moet training geven.

Hoe is het met de poes?

Dot is bijgepunt, redelijk hetzelfde verder, Dochter heeft en passant een upgrade gekregen want de vorige versie van het haar was minder goed gevallen (bij andere kapster dan qapster, duh, dat móet ook niet!)
Ik ben er nog hoor! Geheel niet bijgelezen (ga ik straks even lekker doen), week in vakantiehuisje achter de rug (heeeeerlijk!) en nu deze week nog thuis. Druk bezig met een Geheim Project waarover ik uit bijgelovigheid pas over een paar weken ga jubelen en lekker uitgerust.
Klinkt spannend MisSis.

Fijn dat weekje huisje lekker was.

Ontknoping van de zieke kat is zo bizar dat ik er eigenlijk steeds van in de slappe lach schiet. Behalve dat het geintje me 113 euros heeft gekost dat doet het lachen weer wat vergaan.

Maar de reden van het kokhalzen was een grasspriet van 10 cm. Die zat vast in zijn keel.

Onder narcose is het ding verwijderd en zelfs dierenarts had zoiets nog niet eerder gezien.

Kat groggy thuis achtergelaten en zo naar eens kijken hoe het ermee staat.
Sis, wat spannend?

Aaaah Suup, toch jammer van het geld en de spanning maar goed, zonder hulp had ie toch problemen blijven houden. Foto van de spriet gemaakt?

Moeder gaat beter, moet zich rustig houden en krijgt volgende week, als deze anti-bio kuur is afgelopen er voor de zekerheid nog eentje overheen. Ze voelt zich nog steeds zielig, dat wel

Consumentenvraagje: als een bedrijf (die ik op zich best wil vertrouwen want ze zijn klein maar staan goed bekend) tot 2 keer toe een kledingstuk via de post naar mij opstuurt en tot 2 keer toe heb ik niks ontvangen, ook geen afgiftebewijs, wat moet ik dan doen? Track n Trace nummer opvragen bij dat bedrijf toch?
Ja, dat lijkt me het minste. Hebben ze dat nog niet gedaan? Ook suf van hen, dat zou heb vrijpleiten...

Da's een prijzige spriet, Suup

Bloes, ik kwam jou ook een paar keer tegen in mijn fotobestelling Met mijn hele kleine zoon, met een klein MK'tje

**haaai Sis!**

Weten we al iets van het jubelwaarige af, of is dit nieuw jubelspul?

Hoe gaat het met de Buik van Mims?

Ik krijg zojuist een opdracht per sms, dus ik ga maar eens aan de schrijf
Nieuw jubelspul it is.

Suup, wat wazig, een grassprietje! Als het geen bom duiten zou hebben gekost, was het veur te lachen geweest.
Als het een echt bedrijf is, Darly, en zij hebben de wijze van bezorging geregeld (dwz: jij hebt niet expliciet om deze wijze van verzending verzocht), dan is het bedrijf verantwoordelijk voor correcte bezorging. Als het pakje steeds kwijtraakt, zullen zij er dus voor moeten zorgen dat je het bestelde alsnog krijgt. Zelfs als met track/trace code blijkt dat TNT het pakket zoekgemaakt heeft, is het bedrijf verantwoordelijk, niet TNT. Staat in nieuwe Postwet.

At your service!
Handig Zo'n MisSis in de buurt.

Ik schoot ook spontaan heel erg in de lach hoor toen doktersassistente het vertelde. Tis niet de eerste keer hoor dat hij zo iets raars heeft, paar jaar geleden moest ie onder narcose om kauwgom uit zijn vacht te scheren. Had die op straat in liggen rollenbollen. En toen liep meneer dus als een punkkat door de buurt.

Ben benieuwd naar het jubelspul van MisSis.
Oh wow dat is goed om te weten Sis, thnx!
Oh shit D ik zou je nog bellen, ben je nog wakker?
Joepie! Weekend!
En koffie!
Heel veel koffie please

Was een beetje laat vannacht. Was bij vriendinnetje om te helpen met verhuizen. Ontzettend leuke middag/avond en dus deel nacht. Maar wel een beetje brak nu.

Straks weer haar kant op. Maar iets rustiger aan vanavond denk ik

Het cheersdeel van dit kasteel fijne dag vandaag met de bruiloft!

En de rest natuurlijk ook een fijne zonnige zaterdag gewenst.
**heel veel koffie**
Ik wil ook koffie, maar vrees dat dat niet meer gaat helpen tegen de alomvattende lamlenderigheid :-). Ons huis ziet eruit alsof er een bom ontploft is en het is dat ik dat uiterst ongezellig vind, anders plofte ik op de bank en deed Helemaal Niks meer.

Nieuws: de Freule heeft een bril! Ze klaagde er al langer over niet goed te zien, dus ogen laten meten bij de opticien. En inderdaad: ze heeft een heel vreemde afwijking. Dus op naar de oogarts (dat was gisteren) die dezelfde vreemde afwijking constateerde maar zich ook afvroeg of correctie met een bril wel zou helpen. Maar goed, dat weet je alleen als je een bril koopt tuuk :-). Dus op zoek naar een bril die ze de komende 3 maanden moet dragen en daarna kijkt de oogarts dan of het beter gaat en zo niet, dan moet er verder gekeken worden.

Maar toen. Een bril voor een 11-jarige ijdeltuit zoeken, pfffff, wat een drama. Kinderbrillen vind ze kinderachtig en monturen voor volwassenen zijn bijna allemaal te groot. Dus gisterenmiddag op jacht naar een bril, vanmorgen wederom maar dan in Bloestown waarna besloten werd naar weer een andere stad te gaan, alwaar we dankzij een zeeeeer geduldige opticien-mevrouw ein-de-lijk een geweldige bril vonden. De Freule helemaal gelukkig want met deze bril denkt ze dat ze nog cooler wordt dan ze al is. Joehoe.
Koffie!

MisSis wat een brillenavontuur . Maar fijn dat de freule een bril heeft gevonden die ze te gek vindt!

Huis wat minder ontploft?

Ik hier vandaag een lekker rustig rommeldagje vandaag, das wel lekker.

Marge doe jij nog iets aan je verjaardag binnenkort?
Nou, dat laatste zat ik me dus ook af te vragen. Suup, we hadden synchrone gedachten, ha!

~laat de butler een heerlijke brunch klaarzetten~

Hier ook een ontploft huis, maar ik moet nog werken en Brananas slaap zijn kater uit ( ) dus ik vrees dat ik de komende week nog maar doe alsof ik ziende blind ben hier. Ergelijk, maar er zijn vervelendere dingen. Het opruimen zelf bijvoorbeeld. Grijns...
Wat wilde ik nou toch typen?
Ha Mims!

Was het bruiloftsfeest leuk gisteren?

Hoe gaat het met je buik met inhoud?
Ik zat ook al aan Marge's verjaardag te denken.

Huis is iets minder ontploft, gisteren ook eindelijk de paastakken eens ontmanteld, hahahaha, maar echt netjes is anders. Nou ja, boeiend.

Heeft Twente al gewonnen ofzo? Ik hoor hier voortdurend toeters. In Brabant..... Weird...
Haha, ik snap de freule hoor, je moet het ding immers elke dag op je neus hebben. Dan moet ie en cool en geweldig en lekker zitten en je weet pas of je de allercoolste hebt als je ze allemaal hebt gezien
He? Al die posts stonden er net nog niet tussen. Nou ja. Ik doe niet echt iets aan mijn verjaardag. Woensdag ben ik jarig, zaterdag zou ik het vieren maar vrijdag moet ik naar de oogarts en ik heb geen idee hoeveel zeer ze me gaan doen en hoeveel ik wanneer weer zie na het druppelen. Dus geen groot feest, zaterdag, Ik zie wel wat we gaan doen.
Groot gelijk, Marge. Alleen al dat druppelen is vervelend, hopelijk doen ze je niet ook nog eens pijn erbij.
anoniem_110736 wijzigde dit bericht op 15-05-2011 16:52
Reden: Oog moet tuuk ook zijn!
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven