Entertainment alle pijlers

Eurovision 2011 Part 2

14-05-2011 21:48 700 berichten
Alle reacties Link kopieren
Snel een nieuwe geopend!

Doe mee doe mee

quote:kitty.elastic schreef op 14 mei 2011 @ 23:15:

[...]

ja, alle 43 dusNee, van vanavond.
Haha Graham is niet zo'n fan
quote:MEFS schreef op 14 mei 2011 @ 23:18:

[...]

Dan ga ik heen en weer naar Spanje om te stemmenik ook, ga ik even plop de grens over naar belgie.. ( 10 minuten met auto )
quote:HayatM schreef op 14 mei 2011 @ 23:17:

ben even terug (kon het niet laten)

maar sorry hoor, vond echt alles wat hier vanavond stond beter dan de 3 j's (inclusief kabouters, ierland en georgische engerds)

maar vind de "palingsound" dan ook echt helemaal niets. Ik snap dat sommigen in NL dat geweldig vinden, maar in Europa kan je daar gewoon niet mee aan komen. En aan de andere kant zijn we maar een klein landje, dus tellen we gewoon niet zo mee internationaal muzikaal gezien, denk ik.

fout gedacht. Wat denk je van armin van buuren, tiesto, within temptation, en noem er nog eens wat

als je nou tiesto met Sharon erneer zet met dat dance nummer van ze ofzo, en een vette over the top show erbij, staat ook NL in die finale. Maar wij denken dat we met 'doe maar gewoon dan doe je gek genoeg' in die show komt. Neuh, die tijd is echt geweest. Maar dat beseffen ze hier nog niet zo / willen er niet aan.
Ja daar gaat het wel goed mee, het is de april 2010'er die mij zorgen baat (en vooral voor vannacht als ik nog langer hier blijf rondplempsen, maar jullie zijn gewoon verslavend.)

Hoe gaat het met jouw jochies?
Jammer dat de BBC hier wegviel,ik wil ook Graham.
quote:Ksenija schreef op 14 mei 2011 @ 23:18:

[...]

Nee, van vanavond.nee, volgens graham van bbc alle 43
Ik haak hier af, ligt niet aan jullie maar ik ga weer tv kijken.
'is that it?' :-)
quote:Liselotte4 schreef op 14 mei 2011 @ 23:18:

ik ga naar bed. Ik hoor het al, het wordt een nachtmerrie. Of ierland of moldavie.

Trouwens als de kabouters winnen: wij hebben de smurfen. Ik stel voor dat we vader abraham himself sturen.Smurfin haalde het ook niet onder de hoede van vader abraham vorig jaar, toch?
Allevlanden. Nl komt ook zo stemmen geven
zou rammstein vanavond nog komen?
welke taal zingt deze gast in hemelsnaam?
Ok SexnJazz, jij wilt dus een DJ daar neer gooien? (die doen het internationaal gezien goed idd, maar ook over de volledige breedte genomen, dwz songfestival? Mensen die naar die festivals met dj's gaan kijken meestal niet naar het songfestival en andersom, of ben ik nou helemaal verkeerd? Ik hou ook niet van dj's namelijk, maar dat is mijn eigen smaak hoor)
@Hayat, oh balen. Maar wat gaat dat snel zeg. Ook alweer 1 de jongste.

Hier alles prima. Jongste nu ook alweer 5,5 maand. Doet alles wat oudste niet deed, goed slapen, goed drinken haha.
Zou Wessel van Diepen niet weer iets kunnen produceren? Beetje Vengaboys achtig iets met de een of andere x factor/voice etc winnaar.
Joehoeeeeeee we gaan beginnen
anke heeft een uitpuilden navel
Duitsers blijven onsmakelijk met bizarre humor.
ja beste commentator.... wie verstaan ook gewoon engels ( ik zit weer op ned 1 )
hahahah dat is dan wel weer grappig
It's notva very flattering shot Anke
Lees nu over een schietpartij op een kickboksgala in Hoorn...
Ga in therapie!
quote:steph schreef op 14 mei 2011 @ 23:18:

[...]

Nee

dank u dank u danku

Ik vind Duitse presentators niet leuk

ik ga nu echt naar bed, want als ik de puntentelling afwacht blijf ik weer plakken

Liubi, gefeliciteerd met de jongste, fijn dat die het zoveel beter doet dan de oudste wb eten en slapen, bij ons was de oudste slecht, maar de tweede heeft alle records wat dat betreft overtroffen, lang leve de nachten. En daar ga ik nu maar weer eens in duiken. Ik lees de uitslag morgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven