Buggy te huur in Duinrell?
zondag 15 mei 2011 om 17:29
zondag 15 mei 2011 om 19:42
quote:Laura80 schreef op 15 mei 2011 @ 19:29:
Waarom pak je er niet gewoon eentje in het park zelf? Meestal staan er genoeg van die dingen geparkeerd rondom de attracties.Wat een moraal weer. Een ander huurt zo'n ding en als je hem dan even laat staan omdat je in een attractie wil dan ben je hem kwijt omdat een ander te krenterig is om er zelf 1 te huren.
Waarom pak je er niet gewoon eentje in het park zelf? Meestal staan er genoeg van die dingen geparkeerd rondom de attracties.Wat een moraal weer. Een ander huurt zo'n ding en als je hem dan even laat staan omdat je in een attractie wil dan ben je hem kwijt omdat een ander te krenterig is om er zelf 1 te huren.
zondag 15 mei 2011 om 19:46
quote:sugarmiss schreef op 15 mei 2011 @ 19:42:
[...]
Wat een moraal weer. Een ander huurt zo'n ding en als je hem dan even laat staan omdat je in een attractie wil dan ben je hem kwijt omdat een ander te krenterig is om er zelf 1 te huren.Dat bedoelt ze toch helemaal niet? Jij gaat automatisch van het slechte uit, sommige parken hebben GRATIES van die krengen staan.
[...]
Wat een moraal weer. Een ander huurt zo'n ding en als je hem dan even laat staan omdat je in een attractie wil dan ben je hem kwijt omdat een ander te krenterig is om er zelf 1 te huren.Dat bedoelt ze toch helemaal niet? Jij gaat automatisch van het slechte uit, sommige parken hebben GRATIES van die krengen staan.
zondag 15 mei 2011 om 20:22
Mijn buggy heeft het een tijdje geleden begeven en ik vind het niet nodig om nog een nieuwe te kopen. De kleine man loopt over het algemeen lekker mee. Maar met zo een lange dag kan ik me voorstellen dat hij af en toe wil uitrusten dus vandaar
Ik ga nog even op zoek naar de informatie over bolderkarren. Bedankt voor jullie antwoorden!
Ik ga nog even op zoek naar de informatie over bolderkarren. Bedankt voor jullie antwoorden!
zondag 15 mei 2011 om 20:36
Fietsverhuur
Huur tijdens uw vakantie een fiets, bolderwagen of een grote skelter voor de kinderen. De fietsverhuur is dichtbij de ingang en heeft in de zomer ruime openingstijden. In de winter kunt u via de receptie een fiets huren.
Ook zijn hier diverse maten gasflessen te koop.
Prijzen per dag
Kinderfiets (16 & 20 inch)
¤ 6,-
Kinderfiets (24 inch)
¤ 8,-
Fiets ¤ 9,-
Kinderzitje ¤ 3,50
Funtrailer 1 persoon
¤ 7,50
Funtrailer 2 personen
¤ 10,-
Skelter
¤ 10,-
Skelterzitje
¤ 3,50
Skelter aanhanger 2 personen
¤ 5,-
Balanzbike
¤ 10,-
Jogger
¤ 7,50
Bolderwagen
¤ 7,50
Rolstoel
¤ 5,-
Helm
¤ 1,-
Spelregels
Verhuur is alleen mogelijk op vertoon van uw Duinrell-ID.
Duinrell behoudt zich recht om borg in rekening te brengen.
We behouden tariefwijzigingen voor alsmede wijzigingen van de inhoud van deze site. Kennelijke fouten binden ons niet.
Huur tijdens uw vakantie een fiets, bolderwagen of een grote skelter voor de kinderen. De fietsverhuur is dichtbij de ingang en heeft in de zomer ruime openingstijden. In de winter kunt u via de receptie een fiets huren.
Ook zijn hier diverse maten gasflessen te koop.
Prijzen per dag
Kinderfiets (16 & 20 inch)
¤ 6,-
Kinderfiets (24 inch)
¤ 8,-
Fiets ¤ 9,-
Kinderzitje ¤ 3,50
Funtrailer 1 persoon
¤ 7,50
Funtrailer 2 personen
¤ 10,-
Skelter
¤ 10,-
Skelterzitje
¤ 3,50
Skelter aanhanger 2 personen
¤ 5,-
Balanzbike
¤ 10,-
Jogger
¤ 7,50
Bolderwagen
¤ 7,50
Rolstoel
¤ 5,-
Helm
¤ 1,-
Spelregels
Verhuur is alleen mogelijk op vertoon van uw Duinrell-ID.
Duinrell behoudt zich recht om borg in rekening te brengen.
We behouden tariefwijzigingen voor alsmede wijzigingen van de inhoud van deze site. Kennelijke fouten binden ons niet.
zondag 15 mei 2011 om 20:41
Ik heb het stukje ook gevonden. Het lijkt mij alleen dat deze verhuur alleen bedoeld is voor gasten van de camping. Je moet immers je Duinrell-ID laten zien en deze krijg je alleen bij een verblijf. Is er iemand die weet hoe dit zit? Heeft er iemand ervaring met het huren van een bolderkar bij dagbezoek?
zondag 15 mei 2011 om 21:24
Duinrell is trouwens niet enorm groot, als je in het dagelijks leven geen buggy nodig hebt (en dan ga ik er even vanuit dat je dus ook weleens een stuk loopt met je zoon, anders is het misschien toch wel veel ) denk ik dat hij het in Duinrell ook wel redt. Het is geen Blijdorp qua afstanden, of de Efteling oid.
zondag 15 mei 2011 om 21:27