Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Nee gemeenschap van goederen gw. We hebben sowieso geen zicht meer op een eigen zaak, over mijn erfenis hebben mijn ouders nog niets gezegd dus ik ga me op dit moment geen moeite doen voor bijzonderheden in ons huwelijk.
Ik ga een dutje doen zo! Slaap lekker ladies!
Slaap lekker Becks !!! Goedenacht !
Ebp!
Zo vriend zorgde vanochtend ook weer voor een heel fijn humeur. Het eerste wat ik moest doen was een keuring geven over een setje wat ie al bijna had gekocht. Grrrr. Ben bijna op het werk, zo geen zin.
Iedereen is er echt heel verschillend in hoe ze over trouwen en bruiloftsgeld denken.

Als wij ooit zouden trouwen, doen we dat ook kleinschalig. Geen dure bruiloft voor mij, gewoon lekker low budget in de tuin inderdaad met vrienden en familie.

Hier sex ook op enorm laag pitje, ook te moe.
Nieuwe foto van Z op profiel Ik!!! Leuke meid hoor Ik!! En zo groot al!
Wij trouwen niet eens grootschalig. Overdag 45 man/vrouw en 's avonds 72. Maar het kost gewoon veel geld. Nou hebben we daar het afgelopen jaar ook voor gespaard.
goedemorgen!

J2 heeft doorgeslapen van 10 uur gisteravond (voeding) tot half 8 vanmorgen (toen heb ik hem wakker gemaakt). Heeft vanmorgen laatste x bv gehad. Hij lurkte maar 3 min aan elke kant dus er zal wel niet veel meer in gezeten hebben

Hier ook samenlevingscontract. Ik zou wel willen trouwen, met feestje. Maar vriend wil niet, vind het zonde van het geld.
Becks, ik zou huwelijkse voorwaarden nog wel overwegen, het is nu veel makkelijker (en goedkoper) te regelen dan als je eenmaal getrouwd bent.

Maar goed, ik zou sowieso nooit zonder trouwen, terwijl ik ook weet dat heel veel dat 'onromantisch' vinden.

Lekkere nacht dus maya! Afbouwen is best snel gegaan of niet?
ha, lekker geslapen maya! en laatste keer BV, moeilijk mee?

wij zijn in algehele partnerschap geregistreerd.

wat een k weer vandaag he? heb A gewoon een trui aan moeten trekken! (niet meer gewend hahahaha, draagt ie die tenminste ook 1 x )
Wij zijn getrouwd, met feestje erbij, maar het heeft ons geen bergen met geld gekost. Hadden overdag iets van 20 mensen, en 's avonds 80..

Hier gaat alles goed!

Even weer een paar daagjes vrij, even bijtanken!

Weet niet meer wie het vroeg, volgens mij Duuv,

Het begint langzaam tot me door te dringen dat we écht een 2e gaan krijgen als alles goed mag gaan.

Maar ik voel me verder totaal niet zwanger eigenlijk, ben wel meer moe als anders en af en toe wat last van m'n buik, maar verder nergens last van! (tot nu toe dan, zal het snel afkloppen!) Zo'n ander begin dan vorige keer, dat ik me bijna afvraag of ik wel echt zwanger ben!

Ja, het is echt k-weer vandaag... regen regen regen.... bleh, wat verveeld dat toch snel! Hier ook allemaal een trui aan, lang geleden!

Raar is dat toch!
Wij hadden wel een "echte" bruiloft, met een flink feest. Twintig man voor het eten o.i.d. en 's avonds waren er wel 100. Hele avond gedanst, echt een superfeest waar ik nog vaak met plezier aan terug denk (ouders die op Pearl jam aan het stijldansen waren, echt geweldig). Was geen 10000 euro bruiloft, maar een paar duizend heeft het wel gekost. Ik heb er geen spijt van. We hebben al besloten dat als we X jaar (nog even besluiten hoeveel jaar dat moet zijn) getrouwd zijn, we nog wel een keer een groot feest willen geven.

Man koopt alle dure gadgets gelukkig van z'n eigen rekening. Hij heeft allemaal dure spullen voor z'n hobby. Z'n verrekijker kost al een maandsalaris. Daar betaal ik dus niet aan mee.

Pff, wat een rotweer. Ben ik helemaal niet meer gewend!

Heb net bloed laten prikken om te kijken of de rode kring op m'n been door een teek veroorzaakt is. Ben benieuwd. Voor mij moest een jongetje en dat was helemaal in paniek door de naald. Moest met 3 man in de houdgreep worden gehouden en schreeuwde het uit. Pfff, ik word echt een mietje, want ik had bijna de tranen in m'n ogen staan. Kan slecht tegen zielige kindjes geloof ik.

Berendje is zo grappig op het moment. Probeert als een debiel om te rollen (snapt het nog steeds niet hoor) en vindt het geweldig als ik hem dan aanmoedig. Dikke vette lach de hele tijd (gecombineerd met veel kwijl ). Erg schattig.

Maya, wat goed dat J2 het doorslapen lijkt te snappen! Hoe voel je je onder het feit dat de BV nu afgelopen is? Heb je er moeite mee?
Wij zouden ook zeker wel 100 man op bruiloft hebben (alleen al familie komen we daar wel aan), maar zoals gezegd zit trouwen er hier (waarschijnlijk) er niet in. Vriend wil wel feestje als we 12,5 jaar bij elkaar zijn (duurt nog 6,5 jaar) maar ik vind dan kunnen we ook wel trouwen haha

Gw, ik vind dat op huwelijkse voorwaarden trouwen ieders eigen keuze is en zeker als de 1 veel spaargeld heeft en de ander niet of de 1 een schuld ofzo het zelfs heel logisch. Je hoopt altijd bij elkaar te blijven, maar je moet ook realistisch zijn en bedenken dat het mss ook ooit fout kan lopen

Ik had vanmorgen wel emo momentje bij laatste bv. Heb nog overwogen om de ochtend voeding en 1 avondvoeding zelf te blijven doen, maar daar liep bv te hard voor terug. Hij slaapt nu zoveel beter dan toen hij nog (volledig) bv kreeg dat ik er wel vrede mee heb
Nieuwe topic ook weer gevonden!! Allereerst een hele dikke feli voor Justdeb, geweldig nieuws!!

Ik heb hier thuis ook een vent die nergens zin in heeft trouwens, gisteren verjaardag, moest ik hem echt mee naar toe slepen en toen we er eenmaal waren kreeg ik hem er bijna niet meer weg. Ik stelde ook voor om een lang weekend weg te gaan, moeder wil wel oppassen, maar zegt hij ineens vanmorgen dat hij het nog niet weet, want ik hou het allemaal minder goed vol met die laatste loodjes en weer zoveel geld... pffff!!! Over niet al te lange tijd hebben we een baby erbij en komt het er helemaal niet meer van!!!

Speec wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek?

Maya fijn dat J2 heeft doorgeslapen!

Wij hebben net zo'n bruiloft gehad als Speec heeft beschreven, kost een paar centen maar een mooie herinnering voor het leven!

Hus lukt het allemaal een beetje met de twee meiden? Ik zie er wel een beetje tegenop hoor!
He Leo, hoe gaat het? Ben je al erg dik? Is het vermoeiend om zwanger te zijn als je al zo'n kleintje hebt rondhupsen? Zijn jullie al verhuisd?

Bloeduitslag duurt een week.

Maya, kan me voorstellen dat het even slikken is om de laatste bv te geven. Ik had het niet van mezelf verwacht, maar ik moet er écht nog niet aan denken om te stoppen. Maargoed, er is hier ook nog geen reden om te stoppen. Bij zoveel slapeloze nachten had ik er wsch heel anders over gedacht. Wel super dat jullie nu wat meer rust in de tent hebben.

Vandaag is m'n vrije dag (vandaar dat ik hier zo uitgebreid zit te typen). Moet er nog wel een beetje aan wennen om parttime te werken. Heb op de een of andere manier steeds het gevoel dat ik aan het spijbelen ben en dat ik alle werkmail wel binnen een uur beantwoord moet hebben. Slaat natuurlijk nergens op.
Waha, Speec aan het spijbelen! Ik dacht dat je voor de klas stond ipv in de bankjes zit!

Ik ben al wel aardig dik ja, ik waggel ook echt als ik loop. Zit ook al in week 33 geloof ik dus het schiet al op. Als M. een rustig kindje was hield ik het misschien beter vol maar het is een grote druktemaker, dus als hij zijn middagslaapje doet duik ik er ook mooi in! Fijn dat de bv zo goed gaat Speec! Ik heb het zelf 14,5 maand gegeven, benieuwd hoelang ik het bij nr. 2 ga volhouden.
He Leo!!! Alles goed??! Ben ook benieuwd of je al verhuisd bent? Keer nwe pokkel foto op de haives?

En wat is dat toch met onze mannen?

Hier ook vrij vandaag, ik ga zo eindelijk eens de lege flessen naar de winkel brengen, zijn nog van onze housewarming dus staan er al even.

Vanmiddag heb ik me voorgenomen dan echt even een keer met h grote autostoelen te gaan passen. Ik neig nog steeds heel erg naar een kiddy of een cybex, dus met een stootkussen, maar wil even kijken hoe ze er in zit.
ik vond het nog reuzachtig meevallen leo, op die foto op FB laatst! of is het laatste weken hard gegaan?
Hier ook vrij Man is met I. naar het zwembad, dus zonder gevaar van nijntje aanvallen de laptop aangezet.

Speec goed hoor dat die Berend van jou meteen kon klok kijken! Ik vind om de 3 uur prima, als ik maar een klein beetje weet hoe en wat.

Wat duurt dat lang zeg die bloeduitslag.

Hey Leo goed dat je er weer bent! Vind het best heftig hoor met die 2, maar ik weet dat ik bij I. ook de eerste paar weken alles wat zwaarder inzag en dat er toen een beetje regel in kwam. Ik wil nou eenmaal graag zeker weten dat ik het goed doe en dat gevoel heb ik nu nog niet.

Week 33 al, dat schiet op! Snapt M. wat er gebeuren gaat?

Annika voor gedoe met man, en ook voor de rest, overal wel wat dus. Nou ik weet niet wat man hier allemaal al weer wil tussen de hechtingen door, pffff.... en dan moet ik ook nog uitleggen dat als er iets is waar m'n hoofd op dit moment niet naar staat...

Werd net gebeld door CB dat ik me overmorgen moet melden daar met R. voor de gehoortest. Lekker dan, had ik net met een vriendin afgesproken dat ze langs zou komen.
Met stootkussen GW, hoe ziet dat eruit?

Moom de laatste weken komen de kilo's er hard aan idd. O ja, Moom, ik ga je even een bericht sturen over die boekjes die nog bij jou op zolder liggen
leo.

hier wil ik naar kijken

deze komen heel goed uit de testen en zijn tot 12 jaar te gebruiken. Maar ik wil even testen hoe goed H er in zit.

Hier heeft toch niemand zo"n stoeltje?
Oeh ik vind hem eigenlijk wel spuuglelijk GW....
haha, hij is er ook in andere kleuren (en heel eerlijk gezegd vind ik hem ook niet heel mooi, maar goed, daar kiezen we een autostoel ook niet op uit )
Wat ik me ook afvroeg, niemand zit toch tot zijn/haar 12e in een autostoel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven