Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
ebp

(met stikchagerijnige man, ben blij dat ik ga werken )
Brak. Buurman had een feestje (en daar was ik niet eenS uitgenodigd)
Wat een rust hier!
Nou idd, wat een rust hier, ben een paar dagen niet geweest, maar hoef zowat niets bijlezen!

Gisteravond gewerkt, en vanavond ook weer werken, dan weer paar dagen vrij... Even weer bijtanken..

Ga nu even nieuws van GW lezen op hyves...
Deb, hoe is het? Begint het al een beetje door te dringen?

Hebben degene die een 2e hebben/krijgen af en toe ook van die soort paniek aanvallen van hoe ga ik dat doen? 2 kinderen? Hoe ga ik die aandacht verdelen enzo? of ben ik weer de enige.. ;)
R. slaapt al weer of nog steeds. Vanochtend half 10 gevoed en toen om 2 uur toch maar wakker gemaakt. Maar na 1 kant was ze zo in slaap gevallen dat er echt geen beweging meer in zat. Pff bv op verzoek is maar lastig voor zo'n theoretisch ingesteld iemand als ik die alles het liefst volgens het boekje wil doen
quote:duveltje82 schreef op 15 mei 2011 @ 14:43:

Deb, hoe is het? Begint het al een beetje door te dringen?

Hebben degene die een 2e hebben/krijgen af en toe ook van die soort paniek aanvallen van hoe ga ik dat doen? 2 kinderen? Hoe ga ik die aandacht verdelen enzo? of ben ik weer de enige.. ;)Ja ja ja!
Ik bedoel trouwens ja dat heb ik ook, niet ja je bent de enige

Heb dat voornamelijk met de voedingen, dat je dan net zult zien dat I. dan ook aandacht wil. Is me vrijdag heel erg meegevallen toen ik alleen was, maar dinsdag is de grote test. Tot nu toe is man ook veel thuis geweest en krijgt ze dus toch haar aandacht wel en R. slaapt nog heel veel. Dus ik hoop maar dat ik daar gewoon vanzelf in mee groei naarmate R. ouder wordt en wat meer wakker is.
Kwartet
Inderdaad rustig hier!

Wij hebben S eigenlijk nooit meer in de box. De box wordt gebruikt als opslag We doen onze dingen in de tijd dat ze slaapt (totaal zo'n 3 uur overdag) en voor de rest scharrelt ze gewoon om ons heen.

Ze is nu van de ochtend papfles af. We hebben nog pap in een bakje geprobeerd, maar dat vond ze ook niks. Nu dan een broodje en dat gaat super en ook best vlot. We moeten er nu wel aan denken dat ze vit D druppels krijgt...

Ze drinkt de hele dag door veel water, drinkt zelfs liever water dan diksap Dus haar vocht krijgt ze wel binnen.

Hier wat mot met vent over vakantie. ik heb dus straks (na volgende week) vakantie, maar er zijn nog helemaal geen plannen. Er wordt totaal niet gereageerd als ik plannen voorstel. Gister ruzie over gehad. Hij zegt dan dat 'zijn kop er niet naar staat met alle sollicitaties'. En dat snap ik ook wel, maar ik heb geen zin om heel de vakantie bij huis te hangen.

Ik kon mijn vakantie ook niet later plannen, omdat hij dan aan het werk kan (juli of augustus, en dus niet meteen vakantie kan opnemen dan) en ik dan met mijn werk ook niet meer weg kan, omdat collega's dan al vakantie opgenomen hebben.

De sollicitaties lopen steeds door, dus is het sowieso lastig om op vakantie te gaan, dus nu had ik me er al bij neergelegd dat we niet naar buitenland gaan en voorgesteld ergens in Nl een huisje te boeken. Dan kan hij evt wel naar sollicitatiegesprekken. Maar ook daar totaal geen animo voor. Pfff, ben er klaar mee. Ik zit dus straks 3 weken bij huis. Vorig jaar ook al niet weggeweest

Merk dat we sowieso even een dip hebben, het meer ouders van zijn dan een stel zeg maar, maar volgens mij heb ik dat hier al vaker gehoord en is het een fase die er blijkbaar bij hoort als je net een kind hebt. Ook daarom lijkt het me fijn er even tussenuit te gaan.

Hmm, beetje ego bericht, maar t zit me allemaal wat dwars...
annika, een en al herkenning aan deze kant vh beeldscherm
Annika, dikke kan me voorstellen dat je even in een dip zit. Is gewoon iets boeken geen optie?

Wij zijn net even naar de dierentuin geweest. S vond de vissen en vogels het leukst haha! En nu ligt hij uitgeteld op bed, waarschijnlijk te dromen over beestjes.....

Kunnen wij weer even klussen hier.
Hmm, rot Annika. Kan me voorstellen dat hij een beetje gestresst is vanwege die sollicitaties. Dat helpt natuurlijk ook niet mee. Misschien moet je gewoon een huisje zoeken en hem dan voorleggen "zal ik deze boeken?" Hier merk ik namelijk dat man veel dingen met de baby als "gedoe" beschouwt en er daarom al geen zin in heeft (dagje weg, vakantie, etc). Nou, pech voor hem. We doen het gewoon wel. En dan valt het gedoe achteraf vaak ook nog best wel mee.

Duuv, lijkt mij ook hartstikke lastig hoor om de aandacht over 2 te verdelen!

Hus, voeden op verzoek hield hier in dat ik 6 weken lang elke 3 uur met een kind aan de borst zat. Hij was stipt van de klok (en dronk ook nog eens supervaak, vandaar dat ie nu bijna 8 kilo is). Kortom: als beta kon ik daar nog wel prima mee dealen. Maareh, wel fijn dat ze zo goed slaapt toch? Gaan de nachten ook nog zo lekker?
Annika, hier is man ook wel een beetje zo. HIj wil o.a. onze vakantie ook nog niet boeken omdat hij niet weet hoe het qua werk loopt en net als bij speec is man ook meer degene die de beren op de weg ziet qua dingen doen met H.

Hier net ook mot, ik heb dienst, dus kan niet heel ver weg van huis. En man vindt het dus prima om dan de hele dag thuis te zitten. Terwijl ik echt denk, het is mooi weer, ga effe lekker naar buiten. Fietsen kan wel, dan fiets ik als ik gebeld wordt door naar mijn werk. Wandelen kan niet (behalve een miniem blokje om het huis). Maar nee, meneer wil niet fietsen. En alleen wandelen ook niet. Dus zijn net naar speeltuintje om de hoe geweest, maar alleen zou het wel fijn zijn als er wat meer initiatief van zijn kant komt.
Herkenbaarheid ten top! hier vandaag ook mot met vent. vreselijk. Onze versterker is stuk, ik hecht geen waarde aan bijzonder geluid dus ik hoef niet per definitie NU een nieuw apparaat. Hij dus wel, de hele ochtend en middag al aan het surfen op internet. We moesten dan maar naar de Makro om een nieuwe te kopen want daar is nu 20% korting. Ik heb op zondagmiddag helemaal geen zin om naar de Makro te gaan en al helemaal niet op per direct 300 euro uit te geven. Ik hecht er geen belang aan dus dat kan over twee weken ook nog wel. Nou vriend over de zeik. Grrr, kreeg ook meteen het commentaar dat hij niets te beslissen heeft hier in huis, want N. onder het mes wil hij liever ook niet. Nou ik werd als 1 of ander tiran afgeschilderd (oke zo voelde het dan). Ik was echt boos! Als hij het dan zo erg vindt moet ie lekker die afspraak afzeggen. Oh men wat was ik boos.
Herkenbaarheid.... heb een top vent hoor (jullie ook) maar soms haalt ie echt zo het bloed onder mijn nageltjes vandaan... Vanmorgen ging hij opruimen. Vind het lief van hem dat hij het deed hoor uit zichzelf, maar wat doet hij? Hij gaat allerlei stapels verleggen, legt het op de eettafel, en daarna zegt ie,, geef jij M. zo een boterham? waarop mijn antwoord was ja waar dan??? Want nu is het een nog grotere rommel als eerst en kan ik niet eens meer een bordje neerzetten op tafel...

Dan denk ik echt van kan je dat nou zelf niet verzinnen???
Oh, fijn dat het zo herkenbaar is. Gedeelde smart is echt halve smart. En t zijn echt lieverds hoor, die mannen, maar soms!!!! Ik vind vriend echt een superleuke en lieve en betrokken vader had ik echt niet beter kunnen wensen, maar daarnaast blijft het echt een vent, die de rommel in huis niet ziet etc.

Ik ga denk ik toch nog even verder kijken om iets te boeken...

Beck: denk maar zo: waarschijnlijk vind hij het gewoon doodeng, zijn kleine meisje onder t mes. Maar ik weet zeker dat het voor jullie alledrie uiteindelijk beter uitpakt!
Annika, dat is ook zo, hij vindt het doodeng maar beargumenteert het met het snelle handelen van de arts. Die man weet wel wat ie doet toch. Tuurlijk is het heftig bij zo'n jong kindje, neusamandelen en buisjes. Maar ik ga er vanuit dat het hierna alleen maar beter wordt.
quote:Becky26 schreef op 15 mei 2011 @ 19:13:

Herkenbaarheid ten top! hier vandaag ook mot met vent. vreselijk. Onze versterker is stuk, ik hecht geen waarde aan bijzonder geluid dus ik hoef niet per definitie NU een nieuw apparaat. Hij dus wel, de hele ochtend en middag al aan het surfen op internet. We moesten dan maar naar de Makro om een nieuwe te kopen want daar is nu 20% korting. Ik heb op zondagmiddag helemaal geen zin om naar de Makro te gaan en al helemaal niet op per direct 300 euro uit te geven. Ik hecht er geen belang aan dus dat kan over twee weken ook nog wel. Nou vriend over de zeik. Grrr, kreeg ook meteen het commentaar dat hij niets te beslissen heeft hier in huis, want N. onder het mes wil hij liever ook niet. Nou ik werd als 1 of ander tiran afgeschilderd (oke zo voelde het dan). Ik was echt boos! Als hij het dan zo erg vindt moet ie lekker die afspraak afzeggen. Oh men wat was ik boos.Dat zegt vent hier dus ook zo vaak! (Reinste onzin,maar als je zelf niets voorsteld doen we dus idd de dingen die ik voorstel)
Becky, hebben jullie een gezamenlijke rekening of 2 verschillende?

Want over dit soort dingen hebben wij gelukkig bijna geen ruzie, kan hij nl, mooi van zijn eigen geld betalen en op=op
Hier ook nooit ruzie over dure aankopen, hij heeft zijn eigen rekening nog (en ik ook, en we hebben ook een gezamenlijke rekening)
Duvel, heel normaal hoor die gedachte! Meestal gaat het hier heel goed, maar als J1 moe is en wat “vervelend” wordt en dingen gaat doen die niet mogen net als ik J2 aan het voeden ben denk ik (nog) wel eens waar ben ik aan begonnen. Maar meestal is het hartstikke leuk! Ik kan echt zo genieten van mn 2 boys. Maar dat paniekerige gevoel hoort er bij hoor!

Husk, ik ben wel voor voeden op verzoek, maar probeerde er ook wel eens wat in te sturen. Liever overdag wat minder lang er tussen en s nachts wat langer. Bij J1 lukte dat wel aardig, bij J2 hielp het ook niets. Ach zo lang ze tevreden is en voldoende plast gaat het goed.

Annika, ik snap wel dat je vent zn hoofd nu niet zo naar vakantie staat. Maar het is wel fijn om er even uit te zijn. En als je niet te ver weggaat ben je er wel even uit en kan hij wel naar zn sollicitatiegesprekken.

Hier liep het ook niet zo lekker toen vent thuis zat, J1 was er net je rol veranderd idd en dan ook nog elke dag dat ik vrij was vent thuis. Die het werk niet zag in huis, hebben we regelmatig mot over gehad.

Becky, je vriend vindt het gewoon doodeng wat er met zn meisje gaat gebeuren, maar het is echt beter voor haar! Oppaskindje van mn moeder kreeg het eerste jaar kuur na kuur na kuur voor oorontsteking. En nadat ze geopereerd is (ook buisje + neusamandelen verwijderd) heeft ze het niet meer gehad (en ze is nu 5)

Wij hebben 1 rekening maar eigenlijks nooit ruzie over grote uitgaven.
We hebben tegenwoordig 1 rekening. Hij vind ook dat het van de gezamenlijke moet want ik luister er ook naar. Heeft ie ook gelijk in maar ik hecht er weinig waarde aan. Ik wilde ooit een quoocker en dat kon niet want oh zo duur. inmiddels hebben we al dik dat bedrag uitgegeven aan audio visuele dingen die mij over het algemeen niet boeien.

Die ene rekening is het probleem niet. Wel het feit dat dat ding er perse NU moet komen. Meneer kan niet gewoon even een week wachten tot het vakantiegeld er is. En dan nog. Ik vind het geld over de balk mieteren. En hij is er al de hele dag mee bezig. Ik heb al 25 setjes op uiterlijk moeten beoordelen. Boeien. Dat ie die tijd nou aan N besteed of ook een tukkie zou doen ipv klagen van moeheid.
Becks

gezeik over geld is niet leuk, gezeik over geld al helemaal niet.

Ik zou het niet kunnen 1 rekening, ik denk veel langer over aankopen na, vent is veel impulsiever, volgens mij zou er dan niets voor mij over blijven

Ik denk al maanden na over een smartphone, was ik er bijna uit lees ik dat de accu mega snel leeg is, grrr lijkt me ook niet handig.
Ik zou het ook niet kunnen 1 rekening... ik hou best van kleding en schoenen kopen... vriend houdt van ps3 spellen en allerlei game zooi. Wij zouden er denk ik wel ruzie over krijgen ... Voor mij staat mijn prive rekening voor een beetje onafhankelijkheid...

Net als vorige week dat ik zomaar ineens naar keulen vertrok en een 5 sterren hotel boek voor 1 nacht. Als we 1 rekening zouden hebben denk ik dat we daar eerst over zouden moeten praten, en denk dat ik me dan ook schuldiger zou voelen... nu haal ik het gewoon van mijn eigen rekening af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven