Ervaring met Bonprix?
maandag 9 mei 2011 om 13:27
Ja, wel eens wat besteld. De levering duurde best wel lang (anders dan bij Wehkamp bijv., waar je het de volgende dag in huis hebt).
De kwaliteit is niet bijzonder en soms zelfs slecht (flodderige t-shirts die krom trekken in de was) maar daar is de prijs ook naar.
Ik heb ooit een rekening gekregen voor spullen die ik deels had teruggestuurd en het andere deel had betaald, werd keurig afgehandeld.
De kwaliteit is niet bijzonder en soms zelfs slecht (flodderige t-shirts die krom trekken in de was) maar daar is de prijs ook naar.
Ik heb ooit een rekening gekregen voor spullen die ik deels had teruggestuurd en het andere deel had betaald, werd keurig afgehandeld.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 16 mei 2011 om 14:21
maandag 16 mei 2011 om 17:02
Slechte ervaring met Bonprix.
Slechte pasvorm en slechte kwaliteit, lange levering en nadat ik keurig de rekening betaald heb werd ik nog een halfjaar bestookt met aanmaningen en zelfs dreigementen. Bewijs van betaling uiteraard opgestuurd met een nette brief maar geen reactie.
Toen ik eindelijk contact had met de goede afdeling beweerden ze nog steeds dat ze niet konden zien of ik wel betaald had.
Ik bestel daar echt nooit meer iets!
Slechte pasvorm en slechte kwaliteit, lange levering en nadat ik keurig de rekening betaald heb werd ik nog een halfjaar bestookt met aanmaningen en zelfs dreigementen. Bewijs van betaling uiteraard opgestuurd met een nette brief maar geen reactie.
Toen ik eindelijk contact had met de goede afdeling beweerden ze nog steeds dat ze niet konden zien of ik wel betaald had.
Ik bestel daar echt nooit meer iets!
maandag 16 mei 2011 om 17:08
Ik heb alleen maar goede ervaringen.
Al vaker wat besteld redelijk snel in huis ( duurt wel langer dan wehkamp ).
De pasvorm en kwaliteit is goed voor de prijs, je mag geen goud verwachten voor een ijzer prijs.
Over terug sturen doen ze niet moeilijk en het is gratis.
Het enige nadeel vind ik dat ze vaak weinig op vooraad hebben waardoor gangbare maten snel zijn uitverkocht.
Ik zweer zelf bij hun spijkerbroeken, nog nooit zulke fijne broeken gehad.
Al vaker wat besteld redelijk snel in huis ( duurt wel langer dan wehkamp ).
De pasvorm en kwaliteit is goed voor de prijs, je mag geen goud verwachten voor een ijzer prijs.
Over terug sturen doen ze niet moeilijk en het is gratis.
Het enige nadeel vind ik dat ze vaak weinig op vooraad hebben waardoor gangbare maten snel zijn uitverkocht.
Ik zweer zelf bij hun spijkerbroeken, nog nooit zulke fijne broeken gehad.
maandag 16 mei 2011 om 17:13
De levering, service is redelelijk.
Maar waarop je echt moet letten is de kwaliteit van de kleding. Vergroot liever het kledingstuk dat je wilt kopen, zodat je goed kunt bestuderen hoe je erin gaat passen. Trouwens kijk ook naar de materialen waarvan het kledingstuk is gemaakt.
Voor de rest is Bonprix prima!
Maar waarop je echt moet letten is de kwaliteit van de kleding. Vergroot liever het kledingstuk dat je wilt kopen, zodat je goed kunt bestuderen hoe je erin gaat passen. Trouwens kijk ook naar de materialen waarvan het kledingstuk is gemaakt.
Voor de rest is Bonprix prima!
dinsdag 17 mei 2011 om 09:06
dinsdag 17 mei 2011 om 16:03
Ik heb er ook een slechte ervaring mee gehad. Ik had de hele zending retour gestuurd en toch krijg ik een rekening thuis gestuurd dat ik een deel van de kleding moet betalen omdat ik deze nog zou hebben. Na een aantal keer heen en weer bellen heb ik uiteindelijk een formulier gekregen die ik in moet vullen en met bewijzen terug moest sturen. Dat heb ik nu een aantal weken geleden gedaan maar nog steeds geen reactie gehad. De kwaliteit en pasvorm vond ik slecht en daarom had ik alles terug gestuurd. Nu maar afwachten wie er gelijk krijgt. Ben bang dat ik aan het korste eind trek en dat ik voor de kosten op kan draaien. Dus voor iets wat ik nooit heb gehad!! Voor mij dus nooit meer BonPrix.
woensdag 18 mei 2011 om 09:18
Ik heb er vaak besteld. Vooral van die uitgaansjurkjes besteld. De kwaliteit is niks maar die jurkjes trek ik toch maar een paar x aan en dan maakt het niet uit. En de prijs is leuk.
Inderdaad zijn de maten 's/m vaak uitverkocht. Of niet leverbaar meer. Geen problemen met terugsturen gehad, ik betaal altijd achteraf.
Inderdaad zijn de maten 's/m vaak uitverkocht. Of niet leverbaar meer. Geen problemen met terugsturen gehad, ik betaal altijd achteraf.