foutmelding hotmail

16-05-2011 14:21 12 berichten
Als ik in firefox bezig ben met mijn hotmail, krijg ik om de zoveel tijd een foutmelding. Ik kan die dan wegklikken en verder gaan, maar wil deze melding helemaal weg hebben. Hoe doe ik dat?

De blauwe tekst is dus de melding.

Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, of u kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.

Script: https://js2.wlxrs.com/_D/F$Live.SiteCon ... e.FF.js:39

Ik hoop dat iemand het weet. Bedankt alvast.
Alle reacties Link kopieren
ik heb dezelfde probleem

ik ben wel benieuwd naar de oplossing
Heb ik ook zo af en toe, maar dan zit er een leegte in de melding.

Is al een topic over geweest, maar daar kwam geen oplossing.

Als ik het krijg dan ben ik op dit forum geweest.

Ik vermoed dat het iets te maken heeft met een technische toepassing die niet op mijn PC aanwezig is.

Er wordt ook van alles geladen om die reclame filmpjes te tonen.

Krijg ik alles wat ik op andere websites heb bekeken nog een keer te zien. Héél af en toe is het wel fijn, maar meestal niet. Fijn is het bijvoorbeeld alleen als ik op een merk heb gezocht en dat als nieuw product is toegevoegd op zo'n site.
Idem dito problemen met hotmail.
Ik denk dat ik het op de PC van mijn ouders niet had. Maar ik heb er niet op gelet.

Toen had ik ook forum en hotmail open.

Hoop dat er toch nog een gouden tip komt
.
Het is geen oplossing, wel de meest waarschijnlijke oorzaak: Microsoft. Dat is namelijk de eigenaar van hotmail (windows live mail). Hun applicaties werken alleen of het beste met andere microsoft aplicaties, dus met internet explorer en niet met firefox. Misschien is het je ook al wel eens opgevallen dat je met firefox bij hotmail minder functionaliteit hebt dan met ie.

Hier spreekt een gefrustreerde mac danwel linux gebuiker die gedwongen wordt windows outlook webmail te gebruiken...
Je kunt ook voor de zekerheid een andere browser downloaden (Google Chrome of zo).

Mocht je weer de foutmelding krijgen, open je je hotmail in die andere browser.
.
Mijn foutmelding (kreeg ik na een tijd niet actief geweest te zijn en dus de screensaver actief werd. Ook spysweeper had zichzelf geactiveerd.

Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, of u kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.

Script: http://scripts.adrcdn.com ... re_9.4.0_scrambled.js:665

Bij mij kan ik een vinkje plaatsen om te voorkomen zodat ik deze melding niet meer krijg. Ik zou eigenlijk alleen maar willen weten wat dit script doet.

EDIT: Als je de cursor op het rode deel zet dan krijg je volledige melding zien. Het lukt even niet om dit anders te posten.
.
Ach, Ikea heb ik helemaal niets van gezien. Ik heb toch geen keuken nodig...... Ik zie alleen maar schoenen, heel veel schoenen. Zelfs schoenen die in mijn maat niet op voorraad zijn. Heel handig dus.

Maar bedankt voor het antwoord. Nu weet ik ook wat de foutmelding veroorzaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven