Rock Werchter

16-05-2011 18:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie gaat er (ook) naar Rock Werchter?

Ik hoor alleen maar goede verhalen en denk erover om last-minute alsnog te gaan. Wie gaat er (ook) en wat zijn jullie ervaringen als je al eens geweest bent??
Gaan! Voor mij is het al lang geleden, maar het beviel altijd goed. Ik vond het overnachten en het eten erg slecht, maar ach die paar dagen... En de sfeer is goed en daar gaat het om:-). Goeie line-up ook!
Ik ga!!!

Ik kan helaas geen ervaringen met je delen, want voor mij is het de eerste keer, maar ik kan je wél vertellen dat ik er heel veel zin in heb!
Ik ga twee dagen. Ben ook een paar keer 4 dagen geweest, maar vind dat te lang.

Het is een erg relaxed festival. Erg gezellig met al die Belgen. Maar wel vier dagen dixies.....yugh, als ik er nu al aan denk.

Vind zelf Lowlands leuker, maar daar vind ik het programma gevarieerder. En ik hoef niet perse allemaal grote namen.

Rock Werchter is lekker liggen met een groep vrienden in (hopelijk, maar dat was de afgelopen jaren prima) het zonnetje.
Ik vond Werchter een drama qua faciliteiten als je inmiddels bv Lowlands gewend bent, vieze dixies, modder etc. Ben er één keer geweest, toen regende het en álles was een giga gore bende. Ik zou alleen nog eens gaan als ik een band echt heel graag wil zien
Ik zou er niet meer naartoe willen.

Voorzieningen zijn slecht, sfeer laat te wensen over. Maar dit is mijn persoonlijke beleving.

Speelde ook wel mee dat het 40 graden was en er te weinig schoon drinkwater was.
Wisselende ervaringen dus! Maar das bij elk festival

Thanks voor de reacties in elk geval! Ik ga nog even verder denken, zoveel leuke dingen te doen deze zomer... Valtifest wordt 'm sowieso! Sziget misschien...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven