Hallo allemaal!

16-05-2011 21:52 516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier op het forum en na 8 jaar meelezen, durf ik eindelijk een topic te openen en wat meer te gaan posten.

Ik hoop hier een fijne tijd te hebben met jullie en iedereen is natuurlijk van harte welkom om gezellig mee te kletsen hier.

Groetjes Ti_tada_tovenaar!
welkom!
Dank je wel Appel!

Oh god daar hebben we weer zo'n enthousiaste newbie die een heel topic nodig heeft om zich voor te stellen...
Hee, wat gezellig! En wat een leuke nick, doe je iets met goochelen of zo?
Welkom

Je kan ook bij een bestaande kletstopic posten.
quote:mamalief schreef op 16 mei 2011 @ 21:55:

Oh god daar hebben we weer zo'n enthousiaste newbie die een heel topic nodig heeft om zich voor te stellen... Zeg, als jij als jij alleen maar negatieve reacties kunt geven, heb ik liever dat je wegblijft.
Welkom Tovernaar. Soms kunnen mensen hier wat hard reageren, maar laat je daar niet door wegjagen. De meeste zijn best lief.
quote:Liv schreef op 16 mei 2011 @ 21:56:

Hee, wat gezellig! En wat een leuke nick, doe je iets met goochelen of zo?

Zo iets ja!

Blijkbaar lees je toch nog niet zo lang mee, anders zou je weten dat het zo niet werkt Ti-tadaa, mensen posten waar ze zin hebben.

Anyway; welkom.
Oh wat fijn, een newbie topic. Ik ben ook best wel een newbie, heb al een beetje geschreven maar ik durf niet zo goed. Ben een beetje verlegen.
Zou het....zou het....zou het......

Wacht op een teken....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Chardonnay schreef op 16 mei 2011 @ 21:57:

Welkom Tovernaar. Soms kunnen mensen hier wat hard reageren, maar laat je daar niet door wegjagen. De meeste zijn best lief.Ok, ik zal proberen om me er niet veel van aan te trekken.
quote:N00tje schreef op 16 mei 2011 @ 21:58:

Blijkbaar lees je toch nog niet zo lang mee, anders zou je weten dat het zo niet werkt Ti-tadaa, mensen posten waar ze zin hebben.

Anyway; welkom.Mag dat zomaar?
quote:Summerdance schreef op 16 mei 2011 @ 21:59:

Zou het....zou het....zou het......

Wacht op een teken....
quote:ti_tada_tovenaar schreef op 16 mei 2011 @ 21:57:

[...]

Zeg, als jij als jij alleen maar negatieve reacties kunt geven, heb ik liever dat je wegblijft.

Zo werkt dat hier niet he?

Iedereen mag posten waar hij/zij wil, je bent niet de baas van je eigen topic.
quote:ti_tada_tovenaar schreef op 16 mei 2011 @ 21:58:

[...]

Zo iets ja!

Cool!
Hahaha Sum ik weet precies wat je bedoelt!
quote:MEFS schreef op 16 mei 2011 @ 21:57:

Welkom

Je kan ook bij een bestaande kletstopic posten.Ik ga zeker goed rond kijken waar ik me bij wil aansluiten. Ik was al even bij 3000, maar die lijkt me niet zo leuk!
Wat zijn trouwens leuke topics om mee te schrijven. Ik ben niet zo van het rellen (dat noem je toch zo?) maar vind het wel leuk om te kletsen.
O wat leuk dat je je helemaal speciaal voor komt stellen zeg! Lees je echt al 8 jaar mee? En durf je nu pas te reageren? Wat schattig

Hoe komt t dat je zo lang niet hebt gedurfd?
Ik heb t gevoel dat ik mooi ergens in getrapt ben
quote:klaverjas schreef op 16 mei 2011 @ 21:58:

Oh wat fijn, een newbie topic. Ik ben ook best wel een newbie, heb al een beetje geschreven maar ik durf niet zo goed. Ben een beetje verlegen.

Wat fijn dat je er bij komt Klaver.

quote:mamalief schreef op 16 mei 2011 @ 21:55:

Oh god daar hebben we weer zo'n enthousiaste newbie die een heel topic nodig heeft om zich voor te stellen... Nou zeg, niet zo kattig
quote:jansenenjanssens schreef op 16 mei 2011 @ 22:01:

O wat leuk dat je je helemaal speciaal voor komt stellen zeg! Lees je echt al 8 jaar mee? En durf je nu pas te reageren? Wat schattig

Hoe komt t dat je zo lang niet hebt gedurfd?Mensen doen soms een beetje lelijk tegen elkaar hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven