Hallo allemaal!

16-05-2011 21:52 516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier op het forum en na 8 jaar meelezen, durf ik eindelijk een topic te openen en wat meer te gaan posten.

Ik hoop hier een fijne tijd te hebben met jullie en iedereen is natuurlijk van harte welkom om gezellig mee te kletsen hier.

Groetjes Ti_tada_tovenaar!
quote:klaverjas schreef op 16 mei 2011 @ 22:09:

[...]

Ik denk het wel!

En misschien kent ze nog een leuke vrijgezelle boer hihi

Als je een boer wilt ga je maar fijn farmvillen hoor.

Daag!
quote:jansenenjanssens schreef op 16 mei 2011 @ 22:09:

[...]

Ja he? En zo warm! Ik kijk alleen DWDD als zij er is, die anderen zijn allemaal cynisch en onaardig. Jammer hoor, want ik denk dat ook een Jan Mulder eigenlijk best een lieve vent is. Maar ja, hard gemaakt natuurlijk he, eerst in de voetbalwereld en later in TV land.Ja, dat is natuurlijk een hele harde wereld.
He wat fijn om zomaar 2 gelijkgestemden tegen te komen zeg
Nou Nouschi ben jij altijd zo streng? En die mamalief vind ik ook nog niet zo aardig geloof ik.
quote:MEFS schreef op 16 mei 2011 @ 22:10:

[...]

Dusss... Je bent nooit nieuw geweest. Knap, hoor!Ikke niet nee, Ik was er al voordat het forum open ging
Djiez, moet je daar nu echt een heel topic over openen? Kun je niet gewoon lekker mee gaan schrijven? Beetje teveel aandacht op je persoontje leggen.

Maar goed,welkom.
quote:klaverjas schreef op 16 mei 2011 @ 22:09:

[...]

Ik denk het wel!

En misschien kent ze nog een leuke vrijgezelle boer hihiNou, ik heb liever geen mannen meer hier eigenlijk. Ik vind dat niet zo prettig praten.
quote:mamalief schreef op 16 mei 2011 @ 22:11:

[...]

Als je een boer wilt ga je maar fijn farmvillen hoor.

Daag!
Maarem... als je echt al 8 jaar meeleest, dan ken je de ongeschreven forum-regels en het voorstel topic toch wel? En ken je de recht-voor-zijn-raap-posts?

Anyway, welkom, zie de lol in van de recht-voor-zijn-raap-posts en houd het voor jezelf leuk
quote:ti_tada_tovenaar schreef op 16 mei 2011 @ 22:11:

Nou Nouschi ben jij altijd zo streng? En die mamalief vind ik ook nog niet zo aardig geloof ik.Dat zijn de mensen waarbij het goede een beetje verstopt zit. Moeten we iets harder bij zoeken, maar ieder mens is de moeite waard!

En die mamalief vind ik ook nog niet zo aardig geloof ik.Je hebt wel mensenkennis, dat ben ik namelijk ook helemaal niet.
Ik krijg altijd een beetje jeuk van Yvon...

Ze is mij een beetje te aaibaar!

Oh, en, welkom trouwens...
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Welkom Titada en Klaverjas

Nou Nouschi ben jij altijd zo streng? En die mamalief vind ik ook nog niet zo aardig geloof ik.En jij leest al 8 jaar (!!) mee?!?!
Och Ti-tada-tovenaar, weet je ik denk bij mensen die niet aardig doen altijd maar dat ze vast heel erg ongelukkig zijn. En dat is natuurlijk ook niet leuk voor hen.
quote:klaverjas schreef op 16 mei 2011 @ 22:12:

[...]

Dat zijn de mensen waarbij het goede een beetje verstopt zit. Moeten we iets harder bij zoeken, maar ieder mens is de moeite waard!

Jij gaat helemaal niks bij mij zoeken ben je nou helemaal!

Zeker niet als ik goed verstopt zit, man dat doet zeer zeg!

[...]

Dat zijn de mensen waarbij het goede een beetje verstopt zit. Moeten we iets harder bij zoeken, maar ieder mens is de moeite waard!Ik heb echt heel veel aan je steun Klaverjas. Fijn dat je me toch iedere keer het goede in de mens laat zien.

[...]

Dat zijn de mensen waarbij het goede een beetje verstopt zit. Moeten we iets harder bij zoeken, maar ieder mens is de moeite waard!Nou, jij weet je anders ook gezellig uit te drukken...
quote:mamalief schreef op 16 mei 2011 @ 22:12:

[...]

Je hebt wel mensenkennis, dat ben ik namelijk ook helemaal niet.Nou, dat is toch heul niet waar hoor. Laatst, in dat ene topic, toen deed jij best aardig tegen mij. Toen je zei dat ik beter even mijn laptop dicht kon klappen enzo. Vond ik best lief....
En net wat Klaverjas zegt, in ieder mens zit een heel mooi, fijn en warm mensje verstopt.
Ow, en leuk dat je zo goed kunt goochelen Titada. Dat kunnen ze hier ook, soms zijn er zomaar ineens forummers weg. Of topics
quote:Liv schreef op 16 mei 2011 @ 22:14:

[...]

Nou, dat is toch heul niet waar hoor. Laatst, in dat ene topic, toen deed jij best aardig tegen mij. Toen je zei dat ik beter even mijn laptop dicht kon klappen enzo. Vond ik best lief....Zeik dat? Wat een stom advies. Was ik zeker weer dronken?
quote:hanneke000 schreef op 16 mei 2011 @ 22:14:

[...]

Nou, jij weet je anders ook gezellig uit te drukken...Ja, daar ben ik ook erg blij mee, dankjewel
Een aardige mensen kletstopic! Wat fijn!
quote:jansenenjanssens schreef op 16 mei 2011 @ 22:14:

En net wat Klaverjas zegt, in ieder mens zit een heel mooi, fijn en warm mensje verstopt.

Die heb ik er alledrie al uitgeworpen dus nee, bij mij niet meer.

Zoek ook maar niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven