Hallo allemaal!

16-05-2011 21:52 516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier op het forum en na 8 jaar meelezen, durf ik eindelijk een topic te openen en wat meer te gaan posten.

Ik hoop hier een fijne tijd te hebben met jullie en iedereen is natuurlijk van harte welkom om gezellig mee te kletsen hier.

Groetjes Ti_tada_tovenaar!
quote:hanneke000 schreef op 16 mei 2011 @ 22:23:

[...]

trut

Oh wacht, een smilie voordat ik geband word

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:jansenenjanssens schreef op 16 mei 2011 @ 22:22:

Toch jammer hoor, dat cynisme. Ik denk dat het bij Tada en Klaverjas gewoon van hun schouders afglijdt hoor, net als bij mij. Maar ik vind t het zo sneu voor de andere forummers. Het leven wordt echt een stuk fijner wanneer je dat harde pantser afdoet.Eens. Jansen, het zou echt heel naar zijn als andere forumers hier hinder van ondervinden.
Och Hanneke, niet zo boos doen hoor, nergens voor nodig.

Klaverjas, o wat fijn, een medegelovige!
Ik moet eiegenlijk allang in bed liggen, maar jeetje wat is dit fijn!
quote:Liv schreef op 16 mei 2011 @ 22:24:

[...]

Nou, dat heb ik meer mensen horen zeggen! Wacht maar tot de forumpliesie wakker is.....Uurtje of 23 uur schat ik... Ja, ja, ik heb goed opgelet met meelezen.
quote:jansenenjanssens schreef op 16 mei 2011 @ 22:24:

Klaverjas, o wat fijn, een medegelovige!Mijn oprechte excuses. Mijn geluk en vriendelijkheid zitten net als ergens in mijn darmen verstopt.
Mag ik ook meedoen. Ik kan eindelijk weer inloggen. En nu ben ik het posten en de möres verleerd, dus eigenlijk ben ik ook een newbie, maar dan een oude
quote:jansenenjanssens schreef op 16 mei 2011 @ 22:24:

Klaverjas, o wat fijn, een medegelovige!

Loof de Here, wat geweldig!

Zo zie je maar weer, Zijn wegen zijn ondoorgrondelijk!
Welkom roque, iedereen is van harte welkom hier. Zelfs Hanneke.
Ik moet echt gaan slapen nu. Morgen weer fijn verder kletsen?

Enne, Tada en Klaverjas, ik ken jullie natuurlijk niet, maar tegelijk voelt het zo goed en vertrouwd! Is het raar als ik jullie een welgemeende knuffel geef?

quote:klaverjas schreef op 16 mei 2011 @ 22:27:

[...]

Loof de Here, wat geweldig!

Zo zie je maar weer, Zijn wegen zijn ondoorgrondelijk!Gut, hebben we nu ook al een gelovigen groepje?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:hanneke000 schreef op 16 mei 2011 @ 22:26:

[...]

Mijn oprechte excuses. Mijn geluk en vriendelijkheid zitten net als ergens in mijn darmen verstopt.Die Klaverjas wil wel even zoeken.
quote:hanneke000 schreef op 16 mei 2011 @ 22:26:

[...]

Mijn oprechte excuses. Mijn geluk en vriendelijkheid zitten net als ergens in mijn darmen verstopt.Geeft niks, ook je ingewanden zijn een gave Gods en moeten gekoesterd worden.
quote:roque schreef op 16 mei 2011 @ 22:26:

Mag ik ook meedoen. Ik kan eindelijk weer inloggen. En nu ben ik het posten en de möres verleerd, dus eigenlijk ben ik ook een newbie, maar dan een oude

Hoi Roque.

Wat fijn dat je weer Jan inloggen zeg!
GVD, houd is op met dat Godsdienst-gekweel. Mijn reet gaat er van jeuken.

O, !!!!
quote:jansenenjanssens schreef op 16 mei 2011 @ 22:27:

Ik moet echt gaan slapen nu. Morgen weer fijn verder kletsen?

Enne, Tada en Klaverjas, ik ken jullie natuurlijk niet, maar tegelijk voelt het zo goed en vertrouwd! Is het raar als ik jullie een welgemeende knuffel geef?

Helemaal niet, ik knuffel fijn met je mee.
Valt hier nog wat te staffen?
quote:klaverjas schreef op 16 mei 2011 @ 22:07:

[...]

Ooh ik ben fan van Yvon! Zo'n leuk en fijn mens is dat.Ohhh, dat vind ik nou zó aardig om te lezen! Ik zei laatst nog tegen Matthijs, dat mensen eens wat aardiger tegen elkaar moeten zijn! Ik vind het zo leuk dat jullie me hier uitnodigen en zo lovend over me praten, ik schrijf graag mee met jullie!
Hanneke, misschien wat norit proberen? Hoppakee, zo je vriendelijkheid terug
quote:ti_tada_tovenaar schreef op 16 mei 2011 @ 22:27:

Welkom roque, iedereen is van harte welkom hier. Zelfs Hanneke.Ik vind het heel fijn te horen dat je zelfs open staat voor dergelijke simpele zielen als ik!
Heee Yvon, je bent er al, wat leuk! Welkom!
Haai Tiet!!
Yvon, welkom

Heb je misschien nog een paar leuke kledingtips voor me?

Jij ziet er altijd zo stylisch verantwoord uit...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:yvonjaspers schreef op 16 mei 2011 @ 22:30:

[...]

Ohhh, dat vind ik nou zó aardig om te lezen! Ik zei laatst nog tegen Matthijs, dat mensen eens wat aardiger tegen elkaar moeten zijn! Ik vind het zo leuk dat jullie me hier uitnodigen en zo lovend over me praten, ik schrijf graag mee met jullie!
quote:yvonjaspers schreef op 16 mei 2011 @ 22:30:

[...]

Ohhh, dat vind ik nou zó aardig om te lezen! Ik zei laatst nog tegen Matthijs, dat mensen eens wat aardiger tegen elkaar moeten zijn! Ik vind het zo leuk dat jullie me hier uitnodigen en zo lovend over me praten, ik schrijf graag mee met jullie!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven