Stel hier je vraag aan een medeforummer

13-01-2008 17:12 164 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar soms wil ik weleens iets vragen aan een forummer omdat ik bijvoorbeeld weet dat diegene in een bepaald vakgebied werkt, over een persoonlijke situatie, een bepaald recept, maar kan dat niet in een topic zonder compleet off-topic te gaan. En een anoniem e-mailaccount aanmaken vind ik teveel moeite...

Ik zal dus beginnen met een vraag aan Dhelia; heb jij misschien nog raio-tips voor mij?!

Andere vragen zijn natuurlijk hartstikke welkom! Wellicht kunnen we ook forummers voor elkaar opsporen als er hier aan hen een vraag wordt gesteld.
Alle reacties Link kopieren
verkeerde topic.
Geen bijzonderheden
Hahahaa dacht al dat je voor de engel aan het praten was.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ik heb altijd gedacht dat Wivina Hansolo was, qua maf.

Hans66 is niet maf.
jasmine,

nu weet ik het: na de tweede regel heb ik niet meer gelezen. Ik snap er niks van.
Ja precies, het was niet te volgen. Hij kon het zelf regelmatig ook niet volgen.

Echt om tureluurs van te worden of om de slappe lach van te krijgen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:prada schreef op 14 januari 2008 @ 13:59:

[...]

Oh, ik als een domme doos laat de accu leeglopen. Manlief kijkt me aan en vraagt:"wat doe jij nou?" Nou, zeg ik, kreeg net een tip van het forum dat ik de accu leeg moest laten lopen. Nou jaah, wat heeft de accu nou met de toetsen te maken

GE-WEL-DIG

De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
quote:korenwolf schreef op 13 januari 2008 @ 19:10:

[...]

Profiel: 1 dag lid, 28 berichten. Vanwaar die belangstelling? Of ben je een oude forummer met een nieuwe nick?

Ja, ik was eerst Jacky79 en al jaren hier op het forum. Ben ook regelmatig met Pers in discussie geweest maar heb even gemist wat er aan de hand was.

Ik heb overigens mijn nick veranderd omdat ik het te herkenbaar vond, naam + geboortedatum en de dingen die ik wel eens schrijf over bv werk.
quote:AgentL schreef op 13 januari 2008 @ 22:46:

Nog geen antwoord van TheEmpress... hmmm... vaag!

Nou zeg!! Ik ben inderdaad niet 24/7 op het forum te vinden, ben ik dan gelijk vaag??!!

Dit vind ik wel een beetje jammer hoor.
Nou, 't is niet zo heel gek dat men zich even afvraagt wat je bedoelingen zijn als je als schijnbare nieuwkomer zoveel interesse toont in een gebande forummer. Maar goed, je bent dus niet nieuw.

Trouwens, als je werd herkend, dan is volgens mij met een beetje handig googlen je oude nick zo aan je nieuwe gekoppeld. Dus als je echt niet herkend wil worden, dan zou ik je oude nick even weghalen.
Nee, dat mensen zich afvragen waarom ik als nieuwkomer interesse toon in andere forummers vind ik ook niet gek. Helemaal niet zelfs, is ook een bepaalde sociale controle. Ik vind het wel gek dat het gelijk als vaag bestempeld wordt als je niet binnen een uur reageert.

En ik haal mijn oude nick zo weg ja, ik wilde even opheldering geven.
-off topic-

Kei leuk motto, MEFS.
quote:prada schreef op 13 januari 2008 @ 21:48:

Ze zitten niet vastgeplakt Toon. Kan ze gewoon indrukken maar sommige reageren niet meer..

Heb ik ook gehad, vreselijk irritant! Je kunt het toetsenbordje eraf halen en aan de onderkant schoonmaken (hoewel je dat misschien beter direct had kunnen doen...).

Bij sommige laptops moet je eerst wat schroefjes achterop losdraaien en bij anderen kun je hem er met een schroevendraaier uitwippen (als je tenminste geen garantie hebt, want die vervalt dan denk ik wel).
Ok, ik werd een paar keer genoemd onder mijn oude nick. Ik ben nogal negatief in het daglicht gekomen door geheel mijn eigen toedoen, maar voor degenen die nieuwsgierig zijn: het gaat goed met me, op een paar zeer grote schaamtegevoelens na: ik had, wat ik heb geflikt, nooit moeten doen en wil mijn welgemeende excuses aanbieden. Ook al weet ik nu waar het aan lag, mijn overmatig AD-gebruik icm slachtoffergedrag. Bedankt voor jullie lieve belangstelling, maar bezorgdheid is niet meer nodig. Ik ben wel ernstig bezig met puinruimen en heb me onder deze nick weer aangemeld, maar geloof me, zulke ontzettend beschamende acties (ook al was ik onder invloed van een hoop chemische rotzooi die me totaal mesjogge maakte en waarvan ik 98% niet meer kan herinneren) komen niet meer voor. Toch heel lief dat mensen zich afvragen hoe het met me gaat, hartverwarmend! Met terugwerkende kracht wil ik Yas en Mastermind, Prada en tientallen anderen vanuit het diepts van mijn hart bedanken. Lieverds dat jullie toch zijn!

-welgemeend dankjewel-
Ik heb heel vaak aan je gedacht en ben blij dat het nu relatief goed met je gaat. Wat een opluchting. Maak je niet de fout door jezelf herkenbaar te maken nu?
Ok, case closed

Vind het een dapper stukje wat je hier neerschrijft.

Complimenten! (f)
Geen bijzonderheden
Weer een raadsel opgelost. Ik hoop dat het voltooid verleden tijd is, Digitalis.
quote:shining schreef op 14 januari 2008 @ 22:41:

Ik heb heel vaak aan je gedacht en ben blij dat het nu relatief goed met je gaat. Wat een opluchting. Maak je niet de fout door jezelf herkenbaar te maken nu?

Journalisten kunnen toch geen enge dingen meer verwachten van me, en zullen hun zoektocht wel gestaakt hebben. Nee, mijn omdoping tot Digitalis is een nieuwe start wat mij betreft, en ik hoop ook dat Fleurtje me vergeven heeft, want ik vond haar altijd fantastisch.

Overigens ben ik nu een beetje dronken, maar uiteraard was ik wel aardig te herkennen (Yas had me meteen door!). Ik zie het als een nieuwe start, op alle fronten, niet enkel forumgewijs ;)
@Digitalis goed dat je terug bent!

Maar dit is een goedbedoelde tip,zou je een aantal posten niet wissen i.v.m. mogelijke herkenbaarheid?
Ik had je niet meteen door, echt niet.

Ik was zo blondt als wat.
Geen bijzonderheden
Fijn dat het relatief goed met je gaat. Het komt goed, jou kennende zeker. Als je er maar in geloofd. En niet meer zulke slechte beslissingen maken. Probeer ook op andere te vertrouwen die het beste met je voor hebben.

Het beste is om je postings weg te halen. Ik dacht al dat je het was maar hou het allemaal lekker voor je. Niemand hoeft dit te lezen en anders heb je weer het gezeik van toen.

Veel liefs meis XXX.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
@Mefs

Damn. Betrapt!

Haha, ach ja t is een geinig plaatje toch! Op de eerste de beste avator site gevonden btw!
Meisjes, ik denk niet dat iemand nog zin heeft in die achterlijke toestanden op te rakelen, mijzelf voorop. En ik denk ook niet dat iemand dat gaat doen, zo tof was het ook allemaal niet en dit is het enige topic waarin ik mezelf 'bekend' wilde maken. Ik schaam me ouderwets dood, en alleen daarom al zal ik er never nooit op voortborduren. Dit is een nieuwe start, een nieuwe naam die niks te maken heeft met mythologie en een wat positievere naam met bijpassend lief bloemeke Dus vergeet gewoon dat ik ook P. was, maar ik wilde mensen niet in spanning laten zitten want ik weet wat ik heb aangericht, en geloof me, dat doet me nog steeds walgen en het doet nog pijn. Dus: ik ben Digitalis, nieuwe ronde, nieuwe kansen
Je verdient alle kansen en je hoeft je niet te schamen want op dat moment voelde het leven zo negatief voor je. Juist daarom is het zo goed dat je er een streep onder kan zetten en opnieuw begint. Niet teveel terug kijken maar werken aan jezelf en de toekomst. En leren van het verleden.

Een portie liefde, geluk en gezondheid naar jou toe voor dit jaar en de toekomst.

liefs xxxx
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Natuurlijk krijgt Digitalis een tweede kans. En desnoods een derde of vierde kans. Hallooohhoooo. Fouten maakt iedereen en zéker als je diep in de shit zit. Je kunt trouwens niet eens van fouten spreken, aangezien je die dingen niet expres hebt gedaan Digitalis. Al ga je nog een keer de fout in en nog een keer en nog een keer, je doet het niet expres en je krijgt nieuwe kansen. PUNT.

Laten we 'vergeten' wat er is gebeurd de afgelopen maand en gewoon weer verder gaan waar we waren gebleven. Tenzij je zelf wilt dat 'we' het er over hebben, want ik weet zeker dat iedereen dan voor je klaar staat.
Prada, je kan niet je laptop openmaken? Vervalt dan de garantie?

Korenwolf, kijk even of je accu een Nikkel-cadnium versie is of een Lithium Ion. De eerste (NiCd) heeft een geheugen effect, dat hij niet verder oplaad dan een oud stadium, en dat kan je doorbreken door hem geheel te ontladen. Lithium Ion heeft dat niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven