*April 2009! deel 2*

20-03-2010 14:09 608 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2009 deel 1

En hier gaan we verder!

Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer404e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita292e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou401e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Nieuws Asjemenou Laurens geboren op 17-07-2011 NoerieKateFlodderGoed op weg met mogelijk nieuwe baan!Elmanitanever ending story....Ruma onze eigen supermama
Spannend Noerie, al de 20-wekenecho. Wat gaat het toch snel.....

Anne moest ik vandaag ook weer afhalen bij de gastouder (net als vrijdag). Maar vanavond had ze honger en wilde eten. Nu maar hopen dat het erin blijft. Tot nu toe is (hopelijk blijft) zij de enige. A.s. zaterdag is onze tweede jarig, al 7 jaar.... Vrijdag trakteren op school en BSO en ik ga dan nog een halve dag werken. Zaterdag verjaardagsfeest van hem en Anne samen. ook volle bak dus. Op zich gaat het wel goed met mij, ik merk dat ik sterker word en dat ik meer aankan. Ook met de kinderen. Ik ben nu ook nog een stuk strenger/consequenter met ze, vooral omdat ik dat het laatste jaar niet meer zo goed kon. Wel ben ik nog steeds erg moe na een dag TC en/of werken, maar dat is ook normaal. Soms heb ik nog wel een dip en merk dat ik dan even niet veel aankan, maar dan springt manlief gelukkig op tijd nog eens extra bij. Lijkt net alsof hij het ziet aankomen. Morgen gesprek met nieuwe leidinggevende. Ben benieuwd hoe dat gaat, vooral om hem nu meteen al te confronteren met mijn opbouwschema, goeie binnenkomer dus....
Hoe was de echo Noerie? Ik hoop dat alles ok was! Nu begint het echte groeien dus, haha.

Morgen is tweede zoon jarig. Hij wordt al 7 jaar. Dalijk naar school om te trakteren en helaas ligt nu ook nog jongste zoon op de bank met de buikgriep. Zelf voel ik me ook niet al te lekker en ook nog heel erg vermoeid, dus ik heb me vanochtend maar ziek gemeld. Als ik weer terug ben van school hoop ik zoonlief naar bed te kunnen dirigeren en zelf ook naar bed in te kruipen. Morgen een hoop visite want we vieren de familieverjaardagen van M. en Anne (alsnog).

Verder alles ok met iedereen? Elma weer opgeknapt van de wp? Flodder, op het werk ook alles goed. Asje, nog steeds genieten in NY (en ik nog steeds jaloers ).
Geen gesprek dan ook Ruma met nieuwe leidinggevende? Slaap lekker! En dan ook veel plezier morgen met de volle bak.

Op t werk gaat het soms heel moeizaam maar er zitten wel leuke dingen ook aan te komen. Beetje lastig uit te leggen allemaal. Maar er gaat wel veel energie heen in elk geval. Het werk op zich is ook echt nog heel leuk met de pubers hoor, de shit komt vanuit de organisatie en mijn leidinggevende die niet altijd heel handig bezig is......
Ruma, hopelijk ben je gespaard gebleven van zelf de buikgriep! was de verjaardag van nummer 2 leuk? Fijn te lezen dat het beter met je gaat! En geweldig dat je man je zo goed aanvoelt, dat is toch wel het aller aller belangrijkste voor de toekomst ook lijkt me!

En Noerie, wat super zo'n zwembad aan het eind van de straat!! En dan zulk weer de hele tijd! Ik ben ook jaloers op jullie hoor!!!

Hoe was de 20 weken echo? Het is de allerleukste echo he, als je alles zo goed kunt bekijken (er van uitgaande dat alles goed is!).

Flodder, Pepijn dus lekker aan het kletsen? gezellig he? heb je ook het gevoel dat door veel aandacht voor hem (die je op vakantie vast meer hebt dan thuis) het allemaal sneller ontwikkelt?

Isa gaat hier ook als een speer. Kletst de oren van je hoofd en snapt echt al zo vreselijk veel! Ze begint nu ook een handige onderhandelaar te worden, als ze iets niet wil is het niet 'nee' maar 'bijna mama' of 'mama, nu nog even niet'... Ik trap er regelmatig in omdat ze het zo handig doet en de bedtijd schuift steeds meer richting acht uur. Wanneer gaan die van jullie erin??

Het is hier verder nog steeds heerlijk. Ook zomer aangebroken en fantastisch weer (alleen vandaag net even regen). We zijn verhuisd naar appartement op begane grond met super tuintje, dus hoef niet meer perse de deur altijd uit om naar buiten te kunnen. Al ga ik nog steeds heel veel met Isa naar 1 van de vele speeltuinen in de buurt of gewoon lekker ergens koffiedrinken. Werk gaat prima en is vrij relaxed. Eigenlijk voelt het als een grote vakantie hier! We hebben dan ook besloten nog een weekje langer te blijven, gaan nu net voor de baby 36 weken is terug op 10 juni. Dan is de rek er ook uit, anders mag ik niet meer vliegen. En hier bevallen is toch echt mijn grote nachtmerrie.

Met de baby alles goed denk ik, beweegt er lekker op los. Nog geen klachten, voel me prima, zwanger zijn is heerlijk!!!
Hallo allemaal

zo hier een teken van leven. Het is nu bijna 4 weken gelden geloof ik dat ik de WP kreeg. inmiddels weer beter (nou ja nu snot) maar de vlekjes zijn nog niet helemaal weg.

Ik ga niet helemaal teruglezen maar ik ga even steekproefgewijs reageren (beloof ik dat ik daarna weer beter mn best ga doen )

Asje: alles lekker druk in de buik als ik het zo lees. En nog steeds naar je zin in de US , echt gaaf!

Noerie hoe was de echo?? Gaat al opschieten zeg al op de helft!

Flodder: P dus ook lekker aan de klets. Hier staat de mond van gwen ook bijna nooit stil, soms errug irritant!

Ruma: ziekenboeg alweer opgeknapt? hoe gaat het nu op je werk??

Nou niet veel nieuws verder dus ik ren er weer vandoor!
Hej meiden, even een kort ego-bericht van mij:

Gisteren de eerste dag van 6 uur was zwaar, morgen weer en dan 2 dagen TC. Volgende week 4 dagen TC met woe vanaf 12.00 therapie tot 16.30 en van daaruit vertrekken naar Huy. Nu heb ik aangegeven dat het me allemaal te zwaar wordt en dat ik dinsdag (de enige dag dat ik geen TC heb) graag thuis zou willen zijn, ook omdat ik zo moe ben. Tja, dat mag maar wel met inlevering van mijn verlof van 6 uren. Ik ben daar behoorlijk over teleurgesteld, wil dat ook volgende week aangeven want woe begin ik met tussenevaluatie en mijn werkgever is daar gedeeltelijk bij (hebben het wg-pakket afgenomen, dus mogen ze bij de gesprekken erbij zijn die gaan over het werk). Dan neem ik meteen maar de dagen na Huy (30 mei en 1 juni) vrij en ook nog de nodige dagen in juni. Het wordt gewoon teveel op die manier. Ben me sterk aan het bedenken of ik niet toch naar 20 u/w ga, maar dan moet ik wel een goede oplossing hebben gevonden voor de BSO van de jongens.

Vandaag met jongste zoon op CB geweest. De laatste prikjes gekregen (voorlopig dan totdat hij 9 wordt) en weer een periode afgesloten. Nog 2 x met Anne (als ze 3 wordt en dan nog 3 jaar en 9 mnd) en dan is het CB eindelijk voorbij. Lang leve de schoolgaande kinderen .

Ook nog pech met auto van man. Was al een oud beestje (een Passat van 21 jaar) maar om hem nu door de keuring heen te krijgen kostte minstens ¤ 2.000,00. Veel te veel geld. Nu had de monteur nog een auto voor ons: een Saab uit 2000 voor ¤ 3.500,00. Dalijk komt hij ermee langs en kunnen we eens kijken. Nu komt alles op mij terecht omdat ik met de auto wegben en dus ook alles moet doen mbt kinderen, boodschappen, sporten, etc. Baal er wel van. Nouja, eens kijken wat het voor een is.

Meld me later weer met uitgebreider antwoord voor iedereen, behalve Noerie: hoe is het gegaan?
Net in de Saab gereden! Hij reed echt super en we hebben hem gekocht.... Wel natuurlijk ten koste van andere dingen die we ook dringend nodig hadden, maar dit was nu even belangrijker. En we hebben besloten dat ik erin mag rijden, mede vanwege de bekleding (leer) en alle snufjes zoals cruise-control, climate-control etc. Mijn auto heeft een trekhaak en mijn man heeft dat toch wel nodig, daarnaast begint de mijne ook behoorlijk te roesten en hem maakt dat niet uit. Ben helemaal blij nu!
Wat leuk; een nieuwe auto! Kost alleen atlijd zo veel geld. Maar wat kan je er toch blij mee zijn! Wij moesten in januari een nieuwe. De andere was echt overleden. En ik zeg echt nog bijna wekelijks dat ik zo blij ben met onze nieuwe bolide.

Goed dat je hebt aangegeven dat het te druk is Ruma! Klinkt ook wel echt als een heel hefitg schema hoor!

Hier was de 20 weken echo helemaal goed. ik dacht dat ik dat allang gepost had; maar niet dus... Ik was erg zenuwachtig maar alles zag er dus goed uit. Sinds deze week ben ik wel erg moe ineens. Beetje een kort lontje ook. Is echt bere-gezellig hier thuis zoals je begrijpt....Ik had nogal een lage bloeddruk bij de VK vandaag. Zal daar dus wel door komen. Ik hoop dat het snel voorbij gaat. Ik voel de kleine ook echt al. Leuk weer hoor!

Sofia gaat goed; alleen wordt ze wel echt heel bijdehand hoor. Ze stort zich ter aarde in de suopermarkt, wordt pislink als ze haar zin niet krijgt en vraagt de hele dag door om ijs(???). Nu ben ik echyt heel moe en heb ik haar voor de tv gekwakt. Erg he?
Nou ik zet Pepijn ook wel eens voor de tv hoor. Maar dan meer om de goede vrede te bewaren. Dat rustige jochie wat het eerste jaar alleen maar lag te slapen heeft het afgelopen jaar veel goed gemaakt op dat gebied. Wat een kleine driftkop zeg. en gillen!!!! Poehee...... Gelukkig gaat hij ook steeds vaker hele dikke kussen geven en knuffelen want soms vind ik hem echt even niet leuk. Dan kan je niks goed doen en kan hij alleen maar gillen. Ik vind ook wel een hele poos dat zijn keelamandelen zo groot zijn. Bij floortje merkte ik toen ook van die schommelingen in haar humeur en energie. Misschien dat?? Ook qua slapen. Som ligt hij tot 21 uur te kletsen/zingen/schreeuwen en ligt hij om 6 uur weer wakker. Valt gelukkig vaak wel weer in slaap maar het ie niet des Pepijns.......

Noerie; wat fijn dat de 20 weken echo goed was!!!! Super voor jullie. Hoop dat je je snel beter gaat voelen!

Ruma; klinkt goed die auto!! Hoe is het nu verder met je?? Ben je er al uit wat je gaat doen qua werk?

Verder heb ik ineens weer heel leuk nieuws. Ik kreeg van de week mail van iemand uit de politiek die via die vrouw van de vorige keer mijn naam had gekregen. Zij is zelf werkzaam in de zorg, heeft aan de universiteit gestudeerd en is vanavond al geweest om kennis te maken. Is super enthousiast over mijn plannen!!!!!! Ben helemaal soort hyper en heb er een biertje op genomen :-). Dus wie weet waar dit weer toe leidt...... Heb in elk geval gelijk alweer actie ondernomen om te netwerken....
Wat leuk Floddertje! Dat opent weer persepectieven! Is wel een biertje waard!

Pepijn dus ook een echte driftkop af en toe. Hier hetzelfde hoor. Als je twijfelt over de amandelen...ik zou het gewoon eens aan de huisarts laten zien. Of aan de KNO arts, aangezien je daar zo langzamerhand vaker komt dan bij de huisarts waarschijnlijk:-)
Ja Noerie misschien moet ik gewoon even bellen. Maar dan ben ik net met floortje op controle geweest vanwege oorpijnen en aankomende vakantie met zwemmen enz en dan denk ik soms......heb je haar weer ofzo.......Maar ik weet eigenlijk wel dat je gelijk hebt.
quote:floddertje1 schreef op 25 mei 2011 @ 20:46:

Ja Noerie misschien moet ik gewoon even bellen. Maar dan ben ik net met floortje op controle geweest vanwege oorpijnen en aankomende vakantie met zwemmen enz en dan denk ik soms......heb je haar weer ofzo.......Maar ik weet eigenlijk wel dat je gelijk hebt.Ik ken het gevoel, maar daar moet je echt lak aan hebben hoor. En je komt daar nooit voor niks. Er is ook altijd wel echt wat toch?
O jullie raden dit nooit. Net nu ik alle plannen een beetje in de koelkast had gezet ben ik benaderd door een hartstikke leuke jonge meid die al lang werkzaam en lerend is in de zorg. Zij is heel enthousiast over mijn plannen en wil me graag helpen!! Super spannend. Zo zie je maar......

Zaterdag komt ze terug van vakantie en gaan we een volgende afspraak plannen om heea op poten te zetten.
Hey Flodder wat leuk, zo zie je maar dat 'het komt zoals het komt', ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat!
Hier trouwens ook een bijdehante dame die haar zin probeert door te drijven en grenzen opzoekt. Alleen pakt ze het zo slim aan, ze doet t vooral door heel lief te zijn en me te smeken om t een of ander. Ze is super knuffelig en kan echt smeltend zeggen 'alsjeblieft mama?'. Af en toe ook wel jengelige 'nee,nee,nee' buien hoor, maar nog geen echte drama's gehad.

En TV (of DVD in ons geval) doen we ook wel hoor, vooral als ik even rustig wil koken zet ik haar wel voor de computer. Bob de Bouwer is grote favoriet hier. En sinds kort de I-pad, echt ongelooflijk hoe een 2 jarige daar mee om gaat! Ik had m vanochtend buiten op tafel laten liggen, was er zelf op aan het lezen. Voor ik het weet heeft mevrouw mijn boek-applicatie afgesloten, een spelletje geopend waarvan ik het bestaan niet eens afweet en zoekt ze keurig steeds twee bij elkaar passende dieren bij elkaar, een soort online memoryspel.

Mijn mond viel open!!

We komen al bijna weer terug..kan niet zeggen dat ik al veel zin heb. Tis hier al twee weken 25 plus graden, we hebben zwembadje voor Isa in de tuin, overal zijn fonteinen en andere waterspeelplekken voor de kids, eten veel buiten de deur, tis net vakantie! heb mijn werk ook zo goed als afgebouwd, baby zit nog lekker (wel een druktemaker trouwens). Maar nu 34 weken zwanger en mag maar tot 36 weken vliegen, dus op 10 juni komen we naar NL!!
Jeetje wat gaat dat snel Asje!! Snap dat het wel een beetje dubbel is om terug te komen. Maar daar bevallen is ook weer zo wat :-)

Vanacht echt weer eens een ouderwetsche kutnacht gehad hahaha. Moest weer even denken aan `goede' ouwe tijden. Ik ging echt al om 22 uur slapen. Was echt niet te genieten en vreselijk moe. En echt als je net lekker ligt te slapen......Pepijn BRULLEN. Zo hard dat ie Timo wakker gilde (nou dan moet je echt van goeie huize komen.....) en uiteindelijk Floortje ook natuurlijk. Pepijn maar even bij me genomen, Timo steeds uit bed met buikpijn, Floortje plassen, Pepijn tegen half 1 naar zijn eigen bed op eigen verzoek, P thuis en Timo naar zijn eigen bed. Pepijn schijnt nog een uur hebben liggen spoken. Vanavond paracetamol gegeven voor het slapen gaan. Hij is in elk geval veel rustiger gaan slapen. Nu gaf Floortje oorpijn aan dus is weer even afwachten. Mocht ze wakker worden van de pijn komt ze lekker bij me liggen, dat weet ik wel.
Nou, we zijn er weer! Afgelopen weekend thuisgekomen en ik moet zeggen dat dat ook wel weer heel erg fijn is! Het went ook snel, vooral Isa past zich wonderbaarlijk snel weer aan. Lekker hoor! Met de baby in de buik alles prima, ben nu de 36 weken voorbij, hij is 'af'. Maar mag nog wel ff blijven zitten want moet hier thuis nog wel eea regelen, hebben nog helemaal niks. Morgen een echo en bijpraten met verloskundige.

Hoe is het met de rest, het is zo rustig hier de laatste tijd...??
Welkom thuis Asje!

Thuiskomen is ook altijd lekker. Het lekker blijven vinden is de kunst:-). Jeetje, je bent alweer voorbij de 36 weken. Het einde nadert dus... Spannend hoor. Hoe voel je je? En qua niks hebben; alle sis zo gekocht toch? De meeste dingen heb je toch nog wel van Isa? En hoe kijk je tegen de komende bevalling aan?

Hoe is het met de zieken thusi afgelopen Floddertje?

Hier gaat alles zijn gangetje. Het leven al fulltime huismoeder bevalt wel moet ik zeggen. Voor eeuwig lijkt het me niks; maar nu geniet ik er lekker van. Oudste is hier afgelopen week jarig geweest. Volgende week kinderfeestje en we zijn met pinksteren en hemelvaart wezen kamperen. Heerlijk! ging goed met de buik. Al zal de buik van de zomer wel een heel stuk groter zijn natuurlijk.

Ik ben wel heel erg moe en futloos. Ik had de laatste keer wel een hele lage bloeddruk. Misschien dat het daardoor komt. Aankomende dinsdag moet ik weer naar de VK. Maar eens vragen of ze mijn ijzergehalte wil checken.

Fijne dag iedereen!
Hello!!

zo even een snelle spiek om het hoekje vanaf hier.

Man wat heb ik het druhuk!!!!

Asje: je bent alweer terug? Hoeveel koffers met kadootjes heb je meegenomen? Ik ben benieuwd wanneer we jouw kleine uk mogen verwelkomen hier.

Flodder: balen met die oren weer zeg. Blijft gewoon doorgaan bij jullie.

Noerie hoe gaat het bij jullie? Heb je al een flinke buik?

Ruma hoe gaat het met je integratie traject? En ben je nog steeds blij met de nieuwe auto?

Nou hier dus druk! Heb eindelijk een deadline voor mn boekje, 6 juli moet het op het buro liggen van mn promotor dus we moeten even hard aan de bak voor de laatste stukken tekst. Gelukkig zijn 5 van de 7 hoofdstukken helemaal af en de overige 2 zijn als eerste draft ook al een heil eind. Maar sorry dus voor de afwezigheid hier!
Ook nog eens een reactie van mij. Hier is het gewoon DRUK!!! Vanaf deze week moet ik weer 24 uur werken en nog 8 uur bij TC. Sinds een maand of 2 ben ik eigenlijk alleen maar van hot naar her aan het rennen, kinderen onderbrengen, snel boodschappen doen, snel koken. Alles moet snel en aan het eind van de dag ben ik gewoon helemaal k.o. Ben er nu ook achter dat ik echt ander werk moet zoeken, binnen of buiten mijn bedrijf. Ik heb het echt helemaal gehad ermee. Alleen: het is zo moeilijk om uit te vinden wat ik nu echt zou willen......

Noerie: jouw oudste is volgens mij net zo oud als mijn tweede (mei 2004), toch? Hier nog geen kinderfeestje geweest, want geen tijd en hij heeft niet echt heel veel vriendjes. Volgend schooljaar worden de klassen nog een keer door elkaar gegooid (van 3 groepen 3 naar 2 groepen 4) en we hebben afgesproken dat hij dan in sept. een feestje mag houden, met nieuwe vriendjes en zo in het begin van het schooljaar is er dan ook kans dat hij ook wordt uitgenodigd voor andere feestjes (dit schooljaar maar 1 x feestje gehad.... ). Je buik zal nu wel lekker groeien denk ik zo! Enne, toen ik de hele periode thuis was, merkte ik wel dat daardoor ook de kinderen rustiger werden (ik zelf natuurlijk ook). Ondanks dat ik nooit mijn hele leven alleen maar huisvrouw zou willen zijn, zou ik dat voor een paar jaartjes wel ok vinden.

Asje: al terug in NL en nu nog even wachten totdat hij komt! Spannend hoor! Ik ben benieuwd hoe Isa het zal vinden als ze grote zus is! Moet je nog veel dingen?

Elma: stoer, bijna dus je dr. titel in je zak! Nog even flink ertegenaan en dan heb je daarna weer zeeën van tijd! Werk nog steeds leuk?

Flodder: bij jou ook al leuke perspectieven op het werk! Nog met Pepijn naar KNO geweest?

Anne is echt een kleine boef en ze weet het goed te brengen! Ze doet niet onder voor haar broers en dat is wel grappig om te zien (soms ook vermoeiend....).

Zo, jullie zijn weer even bijgepraat en ik meld me de volgende keer wat sneller....
Klinkt druk Elma! 6 juli de deadline dus. Wel fijn hoor, kun je lekker relaxed de zomer in. En het klinkt alsof je al een heel eind goed op weg bent. Sterkte en succes met de laatste loodjes!

En Ruma al zo druk! Is ook heftig hoor, 32 uur bezig met werk en TC en dan nog de zorg voor je gezin. Pittig hoor! Nieuw werk dus... Omdat je het niet leuk genoeg vind of omdat je toch net iets minder uren wilt werken?

Zoon is hier van juni 2004. Dus net zo oud inderdaad. Zelfde verhaal hier met vriendjes hoor. Hij heeft een buurmeisje die komt op zijn feestje, verder zoon en dochter van vriendin van mij en hij heeft 2 vriendjes uit de klas. Die 2 vriendjes uit zijn klas zijn ook eh...apartelingen.... Ze blijven ook alletwee zitten dit jaar, dus volgens jaar geen vriendjes meer helaas. En zoon heeft ook nog maar 2 kinderfeestjes gehad in zijn leven. 1 van het buurmeisje en 1 van dochter van mijn vriendin...

Zoonlief heeft er zelf alleen geen last van, dat scheelt enorm. Jouw zoon wel? En zoon zit sinds een half jaar op voetbal. En dat vind hij leuk! Dat scheelt zo. Nu voetbalt hij altijd tijdens de pauzes op het schoolplein en loopt hij minder tegen 'problemen' op. We gaan met zoon de komende weken weer een paar keer naar de psycholoog. We willen toch dat zij hem weer even ziet om te bepalen of het nog steeds op het goede (autistische) spoor zitten. Soms twijfel ik een beetje, en veel vaker weer helemaal niet... We willen van de twijfel af. Ik ben benieuwd.

Al een behoorlijke buik hier inderdaad! Ik vind het ook wel echt een wat pittigere zwangerschap dan met Sofia. Het leven is ook gewoon drukker; dus is het wat zwaarder. Hoe is jouw buik Asje? Veel groter dan met Isa, of valt het wel mee?

Anne klinkt ook echt als een dametje. Hier ook zo een. Wel leuk en grappig, maar inderdaad soms ook erg vermoeiend.
En weer eens een fotootje van het lekkere ding!

Net uit school met Simon! Hij mocht proefdraaien in zijn klas en na de grote vakantie gaat hij dus echt naar school. Wel leuk geweest, vooral omdat hij mijn oude kleuterjuf krijgt. best bijzonder. Ze heeft ook oudste in de klas gehad dus ik ben benieuwd of ze overeenkomsten ziet (zal vast, haha). Simon vond het gelukkig erg leuk en toen we gingen moest hij zelfs een beetje huilen. Hij dacht dat we alle klassen naliepen en dat hij dan bij 1 van zijn 2 broers mocht kijken.... Dalijk die 2 van de BSO afhalen en Anne bij de GO oppikken.

Noerie: soms vindt tweede zoon het wel erg dat hij bijna nooit iemand heeft die ook bij hem komt spelen. Op school schijnt het gewoon wel vrij goed te gaan, maar hij is b.v. heel vaak het 6e kindje als ze 5 mogen uitnodigen. Nu had ik al met de juf enigszins kunnen regelen dat hij volgend jaar weer bij zijn beste vriendje in de klas zou kunnen komen en nu blijft deze ws. zitten. balen voor hun allebei dus.

Kunnen jullie overigens altijd zo naar de psych? Willen jullie hem opnieuw laten testen, of nog niet? Hij gaat denk ik nu ook naar groep 4, toch?

Leuke meid, die Sofia van jou! Kijken of ik er nog eentje van Anne kan plaatsen.
Wat een heerlijke meiden!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven