Dikkertje Dap

16-05-2011 09:53 2514 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dikkertje Dap klom op de trap

’s morgens vroeg om kwart over zeven

om de giraf een klontje te geven.

Dag Giraf, zei Dikkertje Dap,

weet je, wat ik heb gekregen?

Rode laarsjes voor de regen!

’t Is toch niet waar, zei de giraf,

Dikkertje, Dikkertje, ik sta paf.

O Giraf, zei Dikkertje Dap,

’k moet je nog veel meer vertellen:

Ik kan al drie letters spellen:

a b c, is dat niet knap?

Ik kan ook al bijna rekenen!

Ik kan mooie poppetjes tekenen!

Lieve deugd, zei de giraf,

kerel, kerel, ik sta paf.

Zeg Giraf, zei Dikkertje Dap,

mag ik niet eens even bij je

stiekem van je nek af glijen?

Zo maar eventjes voor de grap,

denk je dat de grond van Artis

als ik neerkom, heel erg hard is?

Stap maar op, zei de giraf,

stap maar op en glij maar af.

Dikkertje Dap klom van de trap

met een griezelig grote stap.

Op de nek van de giraf

zette Dikkertje Dap zich af,

roetsjj, daar gleed hij met een vaart

tot aan ’t kwastje van de staart.

Boem!

Au!

Dag Giraf, zei Dikkertje Dap.

Morgen kom ik weer hier met de trap.
Ja Plukkie had ik idd kunnen weten als ik de hele post gelezen had.

Seb-met-de-lange-achternaam had ik ook kunnen weten, er is er maar een die altijd van die maffe nicks heeft

Avatar lukt helaas nog niet. Had al een plaatje uitgezocht, maar krijg telkens dezelfde foutmelding.

Wat een druilerig weer he? Bleh. Vanmorgen een stikchagerijnige dochterlief, echt niet normaal. Leek wel een puber met haar nukken. Gelukkig trapte ze erin toen ik haar om half 9 in ons bed legde met de tv aan, heeft ze toch weer geslapen tot 10.15! Gelukkig werd ze toen met en aanzienlijk beter humeur wakker. Zoonlief genoot even van de privé-tijd met mij, gezellig samen Nerwen-koekjes gebakken. Meneertje ligt er ook alweer een uur in nu, allebei moe van gisteren nog denk ik.
.
Ja, ook gevonden! Ik zal me bekend maken op hyves
.
Sebas, idd een bug denk ik, want ik ervaar hetzelfde probleem..
.
Jullie maken het wel ingewikkeld zo allemaal, endat,terwijl ik al niet helder kan denken door alle slaapgebrek. Ben echt blij dat ik nog verlof heb zeg!
Net al een vraag gesteld aan de Viva-Moderator, en vriendelijk verzocht of hij/zij via dit topic wil antwoorden, zijn we meteen allemaal op de hoogte!

CD, balen van de slechte nacht. Ik weet nog dat ik de eerste maanden na de geboorte van de jongste dagen en nachten heb overleefd op dextro energy. Is geen oplossing voor het probleem, maar kan het soms net iets beter te verdragen maken, minder dat gevoel van 'watten in je hoofd'.
Gevonden!! Raad eens wie ik ben...
.
Laat me raden.... blond zeker? Haha dan zijn er nog een aantal opties, ik kijk wel even op hyves.
Toch fijn dat ik blijkbaar vóór die bug mijn avatar heb gewijzigd. Al die saaie grijze gezichtjes die ik nu zie stemmen de mensch niet blij. Hopelijk worden al jullie leuke plaatjes ook snel zichtbaar. Wel grappig hoor, opeens heeft bijna iedereen een nieuwe naam. Dat houdt het spannend, hahaha!
ja, dat wordt even opletten voor iedereen!
Ja, ik heb hem ook gevonden, in tussentijd niet bevallen, dus dan weten jullie wel wie ik ben neem ik aan
Halloooooooooooooooooooooo dames, ik weet niet meer wie, wie is :-) Kan iedereen zich weer opnieuw voorstellen

Mijn god we hebben een heel nieuw topic zo. Moet ik nu ook weer changen?? Of zullen we gewoon allemaal een andere nick nemen hahahahaha.
Ik ben er ook. En ook ik zag mijn kans schoon, zoals jullie zien.

Een lijstje op hyves is misschien handig nu?
Doet eens gek, Scuba . Omdat het mijn schuld is, zal ik de taak op me nemen en een lijstje maken speciaal voor Scuba, mensen met zwangerschapsdementie en anderen met een slecht geheugen
Man o man....wat doen jullie mij aan....

Dit vraagt om grote problemen. Maar goed die grijze massa moet natuurlijk in beweging blijven, dus ik ga mijn best doen.

Leuk begin trouwens met al die liedjes. Handig ook want soms mis ik toch een regeltje.

Blondje, je mag super trots op jezelf zijn! Goede prestatie geleverd zondag. Stonden er veel mensen langs de kant? Als de plannen het hadden toegelaten was ik je zeker komen aanmoedigen.

Gaudi, hier ook een potje uit de kast gehaald en ze gaat er ook keurig op zitten. Alleen wel als het plasje al op de grond ligt....

Eros, ( mag dat ook? is anders zo lang...) Je nick maakt me ontroerd. Dit liedje werd bij de crematie van mijn paps gedraaid.

En Francesca vind ik ook mooier dan de vorige naam al ben ik bang dat het in de volksmond Frans gaat worden.

Mocht je het niet meer lezen, alvast veel plezier op vakantie. Geniet lekker van elkaar!

Pluk, zag een rouwadvertentie van iemand van jouw werk. Bekende?

Miss, fijn dat vriend er even is en ook weer snel terug komt. Kan me voorstellen dat het lekker rustig is nu de ukkies weg zijn. Maar misschien ook wel een beetje saai.

En wat toenadering tot vriend betreft, iemand zei iets over wachten tot je wel het gevoel hebt. Ik ben eigenlijk een beetje van de andere aanpak. Misschien een beetje zin maken om toenadering te zoeken. Wie weet valt het dan wel mee en ben je weer over die spreekwoordelijke drempel heen. Tenminste, zo werkt het bij mij vaak.

Heeft hij het eigenlijk naar zijn zin daar?

Balpen, hoe bevalt je nieuwe werkplek?

Hier alles z'n gangetje. Kinderen liggen allang plat en man is aan het werk. Heb dus het rijk alleen.
Jaaa hallo dit is toch niet bij te houden op deze manier....

(ik vind het al heel wat dat ik dit topic heb gevonden )
OMG! En nu mogen we fijn alle namen gaan onthouden! Pff... ik haak even af. Ben moe. Kom later terug als ik bijgelezen ben op hyves.
Plukkie, als wat voor bestand heb jij je avatar opgeslagen? Ik heb nu jpg en png geprobeerd, maar helaas nog geen succes. Irritant als zoiets simpels niet lukt.
Ik zit even in de overlevingsmodus, hopelijk kan ik weer een wat uitgebreidere reactie geven, als uk weer wat beter is. Tot later!
Balpen: een jpg! Gewoon even op internet gezocht naar iets, deze leek me wel wat, opgeslagen en geüpload. En klaar was Klara Plukkie. Zou het kunnen zijn dat jullie bestandjes te groot zijn? Dat het daarom niet lukt? Die van mij is 22 kb.

Ziss: ja, het is een klein bedrijf. Iedereen was nogal in shock van het nieuws. Ik geloof bij nader inzien ook dat je gelijk hebt met je raad aan Miss over zin maken. Dan ben je maar over de drempel heen, anders wordt ie steeds hoger. Dus Miss, sorry voor mijn eerdere bevestiging van jouw gedachte, Ziss heeft helemaal gelijk!

Blog: je bent toch niet boos op ons? Dit was hét moment voor een nickchange en blijkbaar dachten heel veel er zo over.

Sebas: zaten er toch meerderen op hetzelfde spoor mbt Frans, haha!
Ik meld me weer, ook nog zonder avatar. Lukt me ook niet om te plaatsen. Als ik in mijn profiel kijk, staat mijn afbeelding er wel gewoon. Een ook niet zo'n grote jpg.

CD, hoe gaat het? Even afgezien van waterpokken van uk, ben ik ook wel benieuwd hoe zwaar je het vindt met 2 i.p.v. 1 kindje? Is het 1+1=3 of 1+1=1,5?

Gaudi en Ziss, knap dat er al zindelijkheidsontwikkelingen zijn. Ik hou me er nog niet mee bezig eigenlijk. Merk wel dat zoon nu (volgens mij) aangeeft als hij aan het poepen is en niet als hij het gedaan heeft. LIjkt me hier niet de meest handige tijd om met zoiets te beginnen. Eerst maar de baby.

Mijn zoon Hansje is volgens de leidsters echt straalverliefd. En het is wederzijds. Al een hele tijd! Ze zijn veel aan het knuffelen samen en rollen ook over de vloer. Vanochtend begon zij ook meteen aan Hansje te plukken. Echt schattig. Dat wordt nog wat als Hansje binnenkort naar de volgende groep moet en zijn vriendinnetje voorlopig nog niet....
pff, ingewikkeld hoor, al die nieuwe namen, maar het zal wel wennen!

hier bere druk op werk (maar vrees ik dat ik daarmee mijn eigen vertrek kan begeleiden, dat is dan weer niet zo leuk). fijn dat vriendlief deze week thuis is en ik me dus niet teveel op thuisdingen hoef te richten.

beetle: jammer dat je je alweer meldt hoop zo voor je dat je snel bevalt!

ga aan het werk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven