heel erg bang.. 2012
dinsdag 17 mei 2011 om 10:57
Het enige waar ik bang voor ben, is het ineenstorten van de wereldeconomie (en alle gevolgen die daarmee gepaardgaan) waarover meerdere economen (wereldwijd) het eens zijn dat het staat te gebeuren. Het is niet de vraag of het gebeurt, maar wanneer het gebeurt. Misschien wel 2012.
Voor de rest maak ik me niet druk. Dood ga ik toch wel.
Voor de rest maak ik me niet druk. Dood ga ik toch wel.
dinsdag 17 mei 2011 om 10:59
Lees dit eens TO
http://www.skepsis.nl/mayakalender-2012.html
De Maya's waren voor hun tijd fantastische astronomen, maar wij hebben een man op de maan gezet en een karretje op mars en die
astronomen zien geen reden tot paniek
http://www.skepsis.nl/mayakalender-2012.html
De Maya's waren voor hun tijd fantastische astronomen, maar wij hebben een man op de maan gezet en een karretje op mars en die
astronomen zien geen reden tot paniek
dinsdag 17 mei 2011 om 10:59
waarom die angst?Je hoeft echt niet bang te zijn.
Ben je ook gelovig?Je moet niet alles wat je leest aannemen, de wereld vergaat niet.
Weet je hoeveel sektes door de jaren heen hebben geroepen dat de wereld vergaat? Enig idee hoeveel levens die sektes hebben gekost. Eigenlijk kunnen we zelfs zeggen dat niet de sektes maar de angst die de sektes creëerden veel levens heeft gekost.
Niet bang zijn voor sprookjes! Kom op!
Ben je ook gelovig?Je moet niet alles wat je leest aannemen, de wereld vergaat niet.
Weet je hoeveel sektes door de jaren heen hebben geroepen dat de wereld vergaat? Enig idee hoeveel levens die sektes hebben gekost. Eigenlijk kunnen we zelfs zeggen dat niet de sektes maar de angst die de sektes creëerden veel levens heeft gekost.
Niet bang zijn voor sprookjes! Kom op!
dinsdag 17 mei 2011 om 11:02
quote:valentinamaria schreef op 17 mei 2011 @ 10:58:
volgens mij is de wereldeconomie al aan het instorten.
Ik heb het over een totale ineenstorting. Zeg maar 1929, maar dan wereldwijd. En erger. Dat elke valuta niets meer waard is. Dat het hebben van spaargeld ook allemaal weg is. Wereldwijde armoede. Etc.
Dit wordt door meerdere economen verwacht. Op kortere dan wel langere termijn.
volgens mij is de wereldeconomie al aan het instorten.
Ik heb het over een totale ineenstorting. Zeg maar 1929, maar dan wereldwijd. En erger. Dat elke valuta niets meer waard is. Dat het hebben van spaargeld ook allemaal weg is. Wereldwijde armoede. Etc.
Dit wordt door meerdere economen verwacht. Op kortere dan wel langere termijn.
dinsdag 17 mei 2011 om 11:02
http://www.astroversum.nl ... 2012-niet-vergaat-deel-1/
dinsdag 17 mei 2011 om 11:04
dinsdag 17 mei 2011 om 11:10
Tja, niets is zeker in het leven.
Ik denk dat de kans op Al Quaida aaanslagen als je op vakantie gaat in een grote stad of reist via een balngrijk station ook best behoorlijk is.
Of je kiest voor het tuttige maar veilige Tenerife en je hoofd wordt afgesneden. Overal en ten alle tijden kan wat gebeuren
Angst is een slechte raadgever. Gewoon doorgaan met ademhalen, mocht het daadwerkelijk het einde der tijden zijn (waar ik zelf niet in geloof) dan verander je daar toch weinig aan.
Ik denk dat de kans op Al Quaida aaanslagen als je op vakantie gaat in een grote stad of reist via een balngrijk station ook best behoorlijk is.
Of je kiest voor het tuttige maar veilige Tenerife en je hoofd wordt afgesneden. Overal en ten alle tijden kan wat gebeuren
Angst is een slechte raadgever. Gewoon doorgaan met ademhalen, mocht het daadwerkelijk het einde der tijden zijn (waar ik zelf niet in geloof) dan verander je daar toch weinig aan.