heel erg bang.. 2012

17-05-2011 10:32 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben erg bang voor de voorspellingen van 2012. Op een of andere manier kan ik het niet loslaten en ben ik er al een paar dagen mee bezig... Kan iemand me misschien geruststellen, want ik wordt zo moe van mezelf.
Gaan we toch gezellig met zijn allen???

Trek de wijn maar vast open.
De wereld zou al 10000 x vergaan zijn geweest;) dus 2012 is 10001e keer ;)
quote:Mieomij schreef op 17 mei 2011 @ 11:10:

2012 is zo achterhaald. De wereld vergaat immers al a.s. zaterdag (21 mei 2011)!. Iemand heeft dat berekend op basis van informatie uit de Bijbel.Dat is balen, het wordt dan net lekker weer.
quote:Mieomij schreef op 17 mei 2011 @ 11:10:

2012 is zo achterhaald. De wereld vergaat immers al a.s. zaterdag (21 mei 2011)!. Iemand heeft dat berekend op basis van informatie uit de Bijbel.

oh shit....dan moet ik maar snel naar de kapper!

Helpt hier een bedoeienentent tegen?
quote:Lisje87 schreef op 17 mei 2011 @ 11:12:

De wereld zou al 10000 x vergaan zijn geweest;) dus 2012 is 10001e keer ;)Maar je weet wat ze zeggen: 10001 keer recht is scheepsrecht!
21 mei 2011? Dat kan niet, ik heb een afspraak op die dag. Kan het niet op een andere dag?
ik heb de film 2011 niet gezien.

misschien een iglo?
wij slapen nooit.
Een iglo? Nee, te koud. Doe maar een tent in de woestijn
TE KOOP AANGEBODEN

Sorry, de berekeningen kloppen precies. Zaterdag is de dag des oordeels. In dit artikel wordt het allemaal uitgelegd.

http://www.trouw.nl/tr/nl ... -op-zaterdag-21-mei.dhtml
ja, die is gaaf!!!

en dan midden in de sahara opzetten.
wij slapen nooit.
Zelf ga ik mij voorlopig niet meer zorgen maken over mijn lijn. Zometeen zo'n zalige Bijenkorftaart kopen.
we hebben nog maar een paar dagen. gelijk shoppen vanmiddag.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 17 mei 2011 @ 10:57:

zo,n bedoeinentent lijkt me wel wat.

mooie kleden op de grond, weinig poetswerk. je moet alleen veel stofzuigen met al dat zand dat binnengelopen wordt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Waar is aafke? Al in de schuilkelder?
Een mens lijdt dikwijls het meest

door het lijden dat hij vreest.

maar goed, alle gekheid op een stokje, we zitten met een TO die bang is.

Aafke, waar ben je precies bang voor?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Mieomij schreef op 17 mei 2011 @ 11:20:

Sorry, de berekeningen kloppen precies. Zaterdag is de dag des oordeels. In dit artikel wordt het allemaal uitgelegd.

http://www.trouw.nl/tr/nl ... -op-zaterdag-21-mei.dhtmlMooi, dan kan ik gelijk stoppen met inpakken en de verhuiswagen weer afbestellen, wel een beetje jammer dat we ons nieuwe huis nu voor niets hebben verbouwd de afgelopen maanden
Ik ga ook shoppen, daarna iedereen neuken en tenslotte mezelf helemaal volvreten en zuipen. En dan wachten op de Het Oordeel....
quote:rosanna08 schreef op 17 mei 2011 @ 11:26:

maar goed, alle gekheid op een stokje, we zitten met een TO die bang is.

Aafke, waar ben je precies bang voor? En staat deze angst volledig op zich zelf of is er misschien meer aan de hand (veel stress, niet lekker in je vel etc)
quote:queenfan25 schreef op 17 mei 2011 @ 10:40:

2012 is niet het einde van de wereld hoor, wel het einde van een tijdperk.

inderdaad.

er zijn vele voorspellingen maar ik heb er één gelezen die ik wel erg logisch vind.

zoals iedereen zelf kan merken heeft de natuur het zwaar. aardbevingen etc zijn de laatste jaren veel aanwezig in de wereld. wat logisch te verklaren is omdat de aardplaten tegen elkaar schuiven, druk opbouwen en dat moet een keer druk kwijt>>aardbeving.

zo ook mensen. kijk naar de financiele crisis, het midden oosten etc.

naar mijn mening gebeurt er helemaal niks concreets in december 2012 maar is dat het hoogtepunt van al deze spanningen en zal het daarna langzaam weer beter gaan
En doooooor!
http://www.youtube.com/watch?v=nZrPiM8koGY
En even serieus; klote dat je je er zo druk om maakt.. zou ook iets voor mij kunnen zijn - maar daar ga ik niet aan beginnen. Ik vond het tijd om het mezelf af te leren, ik ga me pas druk om iets maken als het écht zover is .. tot die tijd zien we wel.
dubbel
quote:triaspolitica schreef op 17 mei 2011 @ 11:05:

[...]

Daar helpt een helm zeker niet tegen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven