heel erg bang.. 2012

17-05-2011 10:32 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben erg bang voor de voorspellingen van 2012. Op een of andere manier kan ik het niet loslaten en ben ik er al een paar dagen mee bezig... Kan iemand me misschien geruststellen, want ik wordt zo moe van mezelf.
quote:triaspolitica schreef op 17 mei 2011 @ 11:06:

[...]

Ik ga denk ik gewoon voor de tent. Als er een vloedgolf of een aardbeving komt doet het niet zo zeer.oh nog een!
quote:triaspolitica schreef op 17 mei 2011 @ 11:12:

[...]

Dat is balen, het wordt dan net lekker weer.oh you make my day triaspolitica
Geen einde van een tijdperk. Ze hadden gewoon geen muur meer om verder te tekenen.
quote:invincible schreef op 17 mei 2011 @ 11:58:

[...]

oh you make my day triaspolitica Heb je ook nog even lol voor we er aan gaan.
Maar hoe gaan we dan ten onder???

Ik heb me niet echt ingelezen...zeg maar echt niet
invincible, dáár ben ik dan ook wel nieuwschierig naar !
Optie 1:

Ze hebben gelijk, de wereld vergaat.

Geen reden tot ongerustheid, je doet er toch niets aan en zult er waarschijnlijk weinig van merken (dood=dood)

Optie 2:

ze hebben geen gelijk, de wereld vergaat niet.

Geen reden tot ongerustheid, hooguit reden om jezelf te bedenken waaróm je zo bang bent voor een hype gebaseerd op een vage voorspelling. En misschien kun je jezelf nog eens realiseren dat je morgen ook onder de tram kunt lopen, dus probeer maar te genieten van elke dag die je hebt in plaats van je leven te laten beïnvloeden door dit soort angstgevoelens.

Tenzij je het gevoel hebt dat er meer aan de hand is, waardoor je zo bang bent, dan moet je met je huisarts gaan praten.
quote:triaspolitica schreef op 17 mei 2011 @ 12:03:

[...]

Heb je ook nog even lol voor we er aan gaan.Ja altijd positief blijven he?
precies, zolang het nog kan!
quote:wen schreef op 17 mei 2011 @ 12:06:

Optie 1:

Ze hebben gelijk, de wereld vergaat.

Geen reden tot ongerustheid, je doet er toch niets aan en zult er waarschijnlijk weinig van merken (dood=dood)

Optie 2:

ze hebben geen gelijk, de wereld vergaat niet.

Geen reden tot ongerustheid, hooguit reden om jezelf te bedenken waaróm je zo bang bent voor een hype gebaseerd op een vage voorspelling. En misschien kun je jezelf nog eens realiseren dat je morgen ook onder de tram kunt lopen, dus probeer maar te genieten van elke dag die je hebt in plaats van je leven te laten beïnvloeden door dit soort angstgevoelens.

Tenzij je het gevoel hebt dat er meer aan de hand is, waardoor je zo bang bent, dan moet je met je huisarts gaan praten.

Ik ga even serieus doen, maar ik denk dat je vatbaar wordt voor dit soort nonsens als je al angstig bent om het een of ander in je dagelijkse leven...

Dit is zo ongrijpbaar, zo'n voorspelling en dan ook nog de HELE aarde, nou nou, toe maar.

Als er nou concreet bewijs is dat er op dit moment een enorme meteoriet op ons afkomt, waarvan alle deskundigen op de wereld het erover eens zijn dat hij gaat inslaan met fatale gevolgen voor de hele planeet en dat hij niet vooraf vernietigd kan worden en dat het elke dag in het nieuws is en dat het nog maar 10 dagen duurt voordat het gebeurt..tja...dan zou ik denk ik ook wel bang worden. Maar dat is niet zo en dus ben ik niet bang.

En zo'n voorspelling..tja..iemand met te veel vrije tijd denk ik dan maar...
gewoon die film 2012 gaan kijken.

hij is goed trouwens.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 17 mei 2011 @ 12:23:

gewoon die film 2012 gaan kijken.

hij is goed trouwens.

Ik had gehoord dat die slecht was..

Maar serieus, het zou toch raar zijn als op 21 december 2012 ineens alles gaat overstromen en weet ik veel wat. Daar moeten heel wat natuurwetten voor in werking treden. Dus daar moet een aanleiding voor zijn. Wat is dan die aanleiding? Bizar verhaal...
De film 2012 is idd erg goed. Keileuke film.
Maar waar is Aafke2009 nu dan? Ik heb niets meer van haar gelezen. Zou ze naar Afrika gevlucht zijn?
Uit een interview met Patrick Geryl, Belgisch einde-der-tijden-goeroe:

«Heb je 'Ice Age' gezien? In het begin van die tekenfilm laten ze de opeenvolging van ijstijden zien: ijstijd - geen ijstijd - wéér ijstijd... Zo is het echt gegaan, en dat kun je alleen maar verklaren als in zeer korte tijd de aardkorst verschuift. Dat verklaart meteen ook een verhaal uit de Bijbel waar niemand geloof aan hecht: de zondvloed. Dat verhaal staat trouwens niet alleen in de Bijbel: honderden zondvloedverhalen uit de meest diverse culturen zeggen dat de hoogste bergen van de wereld ooit onder water hebben gestaan. Volgens wat ik heb kunnen terugvinden, zou het water 2 kilometer hoog kunnen komen, of zelfs hoger! Kunnen we daar iets aan doen? Nee, we kunnen daar niets aan doen. Kunnen we dat tegenhouden? Nee, we kunnen dat niet tegenhouden. Gaan er veel mensen overleven? Nee, alleen wie hoger zit dan 2.500 meter, ver van alle vulkanen verwijderd, of op een onzinkbare boot.»

«Ik heb nu een overlevingsgroep die elke maand samenkomt: 15 tot 20 mensen. Er zijn er méér die willen overleven, internationaal een paar honderd. Het grote probleem is een geschikte plek vinden. Afrika is het enige continent dat een beetje veilig is. Volgens wat ik kan nagaan, is dat de laatste honderdduizenden jaren weinig verschoven. Maar al wat daar meer dan 2.500 meter hoog is, is natuurpark, dus daar kun je niks kopen. Lesotho is ideaal, omdat het hoog gelegen is én ver verwijderd van alle vulkanen. Ik ben er vorig jaar geweest: je kunt er geen vierkante meter grond kopen! In de rest van Zuid-Afrika is de hoogste berg 2.300 meter, dat vind ik nogal krap. Dus kijken we nu uit in Marokko, Madagaskar, Malawi... Maar ik mag niet te veel verraden, anders gaat iederéén het weten.»

«Het enige wat we kunnen doen is ervoor zorgen dat een beperkt aantal mensen de beschaving kan heropstarten. En dan denk ik niet aan een maatschappij zoals de onze, maar aan een maatschappij die op ecologie gebaseerd is - wat bijvoorbeeld inhoudt dat je de wereldbevolking nooit meer zo groot mag laten worden als ze nu is, want dan krijg je onoplosbare ecologische problemen. De eerste duizenden jaren na de ramp moet je in Europa en Amerika al niet meer komen, vanwege de chemische pollutie. Het duurt ik-weet-niet-hoelang voor dat allemaal weg is. Afrika is tenminste nog proper: er is geen industrie, dat valt nog mee.»

Hup Aafke, zet je aluhoedje op en vraag of je bij zijn overlevingsgroepje mag.
ik ga op zoek naar een oliebron in afrika en ga daar mijn tent opslaan. in het nieuwe tijdperk ben ik sheik valentina.
wij slapen nooit.
Ik maak me persoonlijk meer zorgen over 2013.
VM, let op - oliebron moet minstens op 2500 meter hoogte liggen! Anders kun je altijd nog hopen dat je boorplatform blijft drijven.
Het wordt allemaal wel heel in gewikkeld hoor, 21 mei, 2012 en nu ook nog 2013?

Betaal in ieder geval mijn bekeuring voor fout parkeren voorlopig niet....
ik betaal ook niks meer, zet alles opzij voor die oliebron.
wij slapen nooit.
pompadour, laten we gaan samenwerken. pomval oil, ofzo.
wij slapen nooit.
Nou ja, als je je verveelt, dan heb je ineens wel een nieuwe daginvulling, als ik dat zo lees over die meneer Patrick uit dat stuk van Pompadour..

Aafke zit aan de telefoon met een Afrikaanse makelaar
ik ben ook zo`n scheitlijster voor 2012. Doe aan struisvogel politiek. Lees er niks over en wil het niet weten.

Toch dit topic gaan lezen en moet zeggen dat het wel ontnuchtert.

ik had inderdaad ook op utrecht centraal gelezen dat het dag des oordeels is op 21 mei. Tja, die is wel vaker al geweest, dus daar maak ik me niet zo druk over.

For the record, ik ben niet aafke. :o)
mag ik ook meedoen? kunnen we misschien nog een tent extra kopen. Opties voor naam:

oil 2012

viva oil

maya oil
quote:valentinamaria schreef op 17 mei 2011 @ 13:04:

pompadour, laten we gaan samenwerken. pomval oil, ofzo.

Me like!

Ik heb alvast een leuk outfitje gevonden voor op ons platform:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven