Twijfels over echo

17-05-2011 11:45 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen

Nu vandaag ben ik 17 dagen over tijd

wat nogal heel wat is aangezien ik altijd stipt ben.

ook heb ik last van mijn buik,maag,rug,ogen,etc...

ik heb vorige week enkele testen gedaan en deze bleken negatief..

nu ben ik toch naar de gynaecoloog geweest maar vond mijn bezoek gewoon niet aangenaam en nu zit ik met meer vragen dan ervoor.

Tijdens het onderzoek zei hij dat ik NIET zwanger was..

maar hij duide toch iets aan in mijn baarmoeder op het schermpje..

ik ben uit pure zenuwachtigheid vergeten vragen wat dit was..

hij stelde mij ook vragen of ik het wilde houden en of het gepland was.. hierop antwoorde ik dat het onverwacht was maar welkom..

Nu vraag ik me steeds af wat het kan zijn dat ik heb gezien op het schermpje..

terug bellen durf ik niet goed omdat ik me er echt niet goed bijvoelde.

hij heeft me nu hormone voorgeschreven om mijn regels door te krijgen.. wat ik raar vind want hij zei dat ze vanzelf ookwel doorkomen..

Nu vertrouw ik op mezelf & ga ik deze niet nemen..

maar ik zou echt graag hulp willen.. WAT zag ik juist op het schermpje..

vrijdag heb ik terug een afspraak bij een andere Gynaecologe..

ze leek mij al veel vriendelijker en medelevend..

Iemand een ideetje wat het kon zijn dat ik zag.. en hij toch zei datik NIET zwanger was ..

Groetjes !!
Vroeg hij voor of na de echo of je het wilde houden ??? Ik zou als ik jou was toch even terug bellen. Daar zijn het tenslotte toch artsen voor ? Nu zit jij met een naar gevoel thuis ...

Succes !
bellen!
Tja geen idee.. neem die medicijnen nog maar niet en wacht de afspraak af met de andere gyn. En neem iemand mee naar de afspraak 4 oren horen er altijd meer dan 2.

Je kan idd ook nu even bellen naar de gyn en om uitleg vragen.
Ik zou me er even over heen zetten en hem toch bellen. Of gewoon vrijdag afwachten. Op een forum kun je niet horen wat het was.
quote:SummerDee schreef op 17 mei 2011 @ 11:54:

Vroeg hij voor of na de echo of je het wilde houden ??? Ik zou als ik jou was toch even terug bellen. Daar zijn het tenslotte toch artsen voor ? Nu zit jij met een naar gevoel thuis ...

Succes !Hij vroeg ervoor of het gepland was.. waarop ik antwoorde dat het heel onverwachts was maar dat het zeker welkom is..

ik vind dat hij overal heel vaag over ging..

want volgens hem liegt een bloed onderzoek ook nooit

terwijl mijn zus al 2maanden was & het onderzoek negatief bleek.

& Dankje !quote:Zespri79 schreef op 17 mei 2011 @ 11:54:

Tja geen idee.. neem die medicijnen nog maar niet en wacht de afspraak af met de andere gyn.

En neem iemand mee naar de afspraak 4 oren horen er altijd meer dan 2.Ik ben sowieso niet van plan de medicijnen te nemen.

ik zie het nut niet mij vol te proppen als ik ze natuurlijk ook zou krijgen volgens hem..

& daar heb je gelijk in.. de stress was me gwn teveel om de vraag nog te stellen !!
quote:Poeszie schreef op 17 mei 2011 @ 11:56:

Ik zou me er even over heen zetten en hem toch bellen. Of gewoon vrijdag afwachten. Op een forum kun je niet horen wat het was.Ik wacht af tot vrijdag..

& ik weet dat je op het forum ni zult horen wat het is..

maar de gerust stelling zou al heel veel doen

Heb absoluut NIKS ervaring in deze situaties.. & is de eerste keer dat ik dit meemaak
Sorry hoor, maar ik begrijp niet waarom je iets dat zo onduidelijk en belangrijk is op een forum zet, terwijl even bellen naar die arts zoveel meer duidelijkheid geeft dan de meningen van ons...

Je bent echt niet de enige die na een onderzoek nog wat vragen heeft hoor...
Inderdaad niet de pillen nemen als het kindje toch gewenst is. Zo'n prille zwangerschap kan net wel net niet gezien worden dus al is de arts betrouwbaar dan kan het ook te vroeg zijn.

De kans dat je zwanger bent is echt heel klein, de zwangerschapstesten waren negatief.

Hoe moeilijk ook, ik zou wachten en evt een bloedtest vragen. Is dat niet gedaan voor de echo?
Ik lees goed wat er staat, maar ik begrijp er helemaal niets van. Ehm... bellen dan maar? Of wachten. Ofwel: eigenlijk alles wat al gezegd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven