Good Luck
dinsdag 17 mei 2011 om 13:44
Dank, dank, jullie zijn lief.
Ik heb nog steeds een pest humeur maar sleep me dag wel door en vanavond weer even met Evy op pad (les10) die dan vast weer "fier" op me is dan komt het vast weer goed.
Hier geen kooktv liefhebbers. Wel fans van mama die aan het koken is, altijd erg handig twee van die jongens die aan het aanrecht hangen als ik sta te kokkerellen. Moet wel lachen om die uitspraken van jullie kids.
T heeft wel vaak vragen waar ik geen antwoord op heb.
Laatst:
Mama waarom zie je bij de zon niet van die streepjes?(zoals in tekeningen)
Uitgelegd: vuurbal, gloed etc.
Volgende vraag: Als de zon een vuurbal is, waarom brandt hij dan nooit op?
Uhmmmmm.....
Bam, ik heb van de Etos "Na de Beet", werkt erg goed, werkt verdovend en het wordt koud.
Juud, haaaaiii, hoe is het verder bij jullie en de mannen en hoe is het met de allergie van Sjimmie?
Ik heb nog steeds een pest humeur maar sleep me dag wel door en vanavond weer even met Evy op pad (les10) die dan vast weer "fier" op me is dan komt het vast weer goed.
Hier geen kooktv liefhebbers. Wel fans van mama die aan het koken is, altijd erg handig twee van die jongens die aan het aanrecht hangen als ik sta te kokkerellen. Moet wel lachen om die uitspraken van jullie kids.
T heeft wel vaak vragen waar ik geen antwoord op heb.
Laatst:
Mama waarom zie je bij de zon niet van die streepjes?(zoals in tekeningen)
Uitgelegd: vuurbal, gloed etc.
Volgende vraag: Als de zon een vuurbal is, waarom brandt hij dan nooit op?
Uhmmmmm.....
Bam, ik heb van de Etos "Na de Beet", werkt erg goed, werkt verdovend en het wordt koud.
Juud, haaaaiii, hoe is het verder bij jullie en de mannen en hoe is het met de allergie van Sjimmie?