einde van relatie?

17-05-2011 17:37 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb niet echt ervaring met een forum, maar ik zit ergens mee waar ik meer meiningen over zou willen weten.

Hoe maak je het uit met iemand waar je nog zoveel van houdt, maar je weet dat er geen toekomst in zit voor jullie..Er is te veel gebeurt..Eerst was alles zo perfect, maar uiteindelijk liefde maakt echt blind. Hij past op zoveel manieren gewoon niet bij mij..Er is altijd wel wat. In het begin ging het goed tot hij de fout maakte om aandacht te zoeken van andere vrouwen. Daar begon het al bij..En toen is het maar steeds achteruit gegaan..Ik kan zelfs niet geloven dat ik op hem verliefd ben geworden (en nog steeds ben)..Maar wat doe ik nu?? Of zelfs als ik het nog wil proberen hoe pak ik het aan? Ik dacht altijd als ik maar eerlijk ben en vertrouwen heb komt alles goed.. Maar als je er zelf in bent weet je het niet meer denk ik.. Hoop dat iemand mij raad kan geven..Ookal is mijn situatie niet echt begrijpelijk.
Zit je in een relatie en wil je het uitmaken?

Snap je verhaal niet helemaal.
Het klinkt alsof uitmaken beter is idd.

Verder snap ik er niet heel veel van.
quote:cloverpunk schreef op 17 mei 2011 @ 17:37:

Hallo,

Ik heb niet echt ervaring met een forum, maar ik zit ergens mee waar ik meer meiningen over zou willen weten.

Hoe maak je het uit met iemand waar je nog zoveel van houdt, maar je weet dat er geen toekomst in zit voor jullie..Er is te veel gebeurt..Eerst was alles zo perfect, maar uiteindelijk liefde maakt echt blind. Hij past op zoveel manieren gewoon niet bij mij..Er is altijd wel wat. In het begin ging het goed tot hij de fout maakte om aandacht te zoeken van andere vrouwen. Daar begon het al bij..En toen is het maar steeds achteruit gegaan..Ik kan zelfs niet geloven dat ik op hem verliefd ben geworden (en nog steeds ben)..Maar wat doe ik nu?? Of zelfs als ik het nog wil proberen hoe pak ik het aan? Ik dacht altijd als ik maar eerlijk ben en vertrouwen heb komt alles goed.. Maar als je er zelf in bent weet je het niet meer denk ik.. Hoop dat iemand mij raad kan geven..Ookal is mijn situatie niet echt begrijpelijk.HIJ piest buiten de pot en jij denkt dat het wel goed komt als JIJ maar eerlijk bent en vertrouwen hebt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Tja...als je er geen heil meer in ziet, dump je hem toch gewoon? Ik zie het probleem niet.
Je weet het antwoord (dumpen) al, maar je houdt zoveel van hem.

Mijn advies: dumpen.
Ja, het klopt idd ik ben niet echt duidelijk.. Ik kan in mijn hoofd er gewoon ook niks zinnigs meer van maken vandaar dat ik ook niet echt fatsoenelijk er iets van kan formuleren. Maar sommige reacties zijn wel correct. Dat het uitmaken wss de beste optie is.
quote:cloverpunk schreef op 17 mei 2011 @ 17:37:Ik dacht altijd als ik maar eerlijk ben en vertrouwen heb komt alles goed..Wie heeft je die onzin aangepraat?! In een relatie is dat af en toe al niet zo'n goed idee (en zeker niet in jouw geval), maar in het dagelijks leven is het simpelweg een recept voor ongeluk.
Niks mis met eerlijkheid en vertrouwen. De wereld is half niet zo slecht hoor. Ligt ook heel erg aan je eigen insteek.

Maar even on topic, hij maakt je niet gelukkig, je voelt je niet goed, als je het uitmaakt heb je kans iemand te vinden bij wie je je wel goed voelt.

Gun jezelf dat.

En hem ook.
..popcorn?
Je houdt wel van hem, maar je snapt niet dat je op hem verliefd bent geworden. Hoe bedoel je dat? Hou je van hem als vriend of toch als partner?
quote:kristianna schreef op 17 mei 2011 @ 19:43:

Je houdt wel van hem, maar je snapt niet dat je op hem verliefd bent geworden. Hoe bedoel je dat? Hou je van hem als vriend of toch als partner?Ik hou nog van hem als partner..maar het lijkt gewoon echt het einde van onze relatie.
quote:nola schreef op 17 mei 2011 @ 19:21:

Niks mis met eerlijkheid en vertrouwen. De wereld is half niet zo slecht hoor. Ligt ook heel erg aan je eigen insteek.

Maar even on topic, hij maakt je niet gelukkig, je voelt je niet goed, als je het uitmaakt heb je kans iemand te vinden bij wie je je wel goed voelt.

Gun jezelf dat.

En hem ook.je hebt gelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven