Gezondheid alle pijlers

Tandarts Amsterdam West

17-05-2011 18:48 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik al jaren in Amsterdam woon, bezoek ik tot nu toe nog steeds mijn tandarts in de plaats waar ik hiervoor woonde. Toch wat onhandig, dus ben ik op zoek naar een fijne tandarts in Amsterdam. Ik vind het zo lastig kiezen op basis van een website, vandaar de vraag: heeft iemand een aanbeveling of een goede ervaring met Tandarts Amsterdam West?

Alvast bedankt voor de reacties!
Maakt het nog uit waar in west?
Ik zit bij de tandarts aan de bilderdijkstraat, al jaren naar tevredenheid. Maar goed, west is groot... Ik weet niet waar je zoekt?
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Jullie zijn snel zeg, bedankt :-) .

West is groot tegenwoordig hè. Binnen het gebied Oud-West, Baarsjes en Bos & Lommer is handig, maar als daarbuiten een fijne tandarts zit is het ook goed.

Bilderdijk is prima voor mij, ga even kijken op internet, merci.
Dan is die van mij wat te ver weg denk ik. Die neemt alleen nog patienten aan met zijn postcode.
Deze praktijk kan ik aanraden. Straat achter de Kinkerstraat.
Ja de Borgerstraat, zat ik vroeger ook toen ik nog in Amsterdam woonde.

Daarvoor zat ik in de Cornelis Dirkzstraat, brrrr, maar dat is lang geleden.In de periode dat een verdoving een 1/2 uur moest inwerken en dan kwam het bordje; volgende ingespoten patiënt.

Maar de Borgerstraat vond ik altijd fijn.
Ik zit bij Dental Factory in de Jan van Galenstraat. Prima praktijk!
Nogmaals bedankt voor alle tips. Ik ben vanmorgen bij de praktijk aan de Borgerstraat geweest en dat beviel goed. Aardige rustige tandarts die de tijd nam en alles goed uitlegde.

Helaas was mijn ene verstandskies niet te redden, dat had ik ook al verwacht. Die moet er dus uit en de bovenliggende verstandskies dan dus ook. Bij de kaakchirurg, jippie. Ik heb vijf adressen gekregen waaruit ik mag kiezen. Iemand afrader of aanrader?

AMC

Slotervaart/Boven IJ

VU

OLVG

Amstelland
Aanrader: OLVG

Afrader: Slotervaart

Ver: AMC / Amstelland

Zou goed kunnen zijn: VU
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Merci, ik ken ook iemand die het bij het OLVG heeft laten doen en die was daar ook tevreden over. Dus die ga ik morgen maar bellen voor een afspraak. Brr.
Tandarts Otten bij de Westlandgracht
@ Gemini6:Tandarts heb ik al, moest nu kiezen uit 5 kaakchirurgen.

OLVG heeft trouwens heel lange wachttijden, bij VU kan ik al heel snel terecht. Tip voor anderen wellicht.
Ik zit bij tandartspraktijk de borgerstraat, al jaren én super tevreden (vlakbij kinkerstraat). Ze nemen nog Nieuwe patiënten aan...
Haha dezelfde als nikkie dus!
En ik inmiddels dus ook, zie een paar posts hierboven .
Waarom is het Slotervaart nou precies een afrader eigenlijk? Ik ben daar laatst ook bij de kaakchirurg geweest omdat ik daar gelijk terecht kon en het dichtbij is. Ik was best tevreden eigenlijk. Maar ik weet dat Slotervaart kennelijk een slechte reputatie heeft. Ben benieuwd hoe dat komt..

Ik ben weleens bij het AMC geweest en daar vond ik het heel rommelig gaan (voor elke handeling een andere co-assistent zo ongeveer) en geen goede instructies voor de nabehandeling met een onsteking tot gevolg..

Bij het Slotervaart had ik één hele aardige en volgens mij kundige kaakchirurg..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven