Mode & Beauty alle pijlers

Morgen naar de kapper? Tips!?

17-05-2011 20:46 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Dit is een beetje een saai topic. Maar ik durf eindelijk naar de kapper te gaan om mijn haar een andere kleur te verven.

Mijn haar is nu zwart (dus ik moet het ontkleuren) en ik twijfel tussen 2 kleuren.

Lichter haar

Donkerder bruin
Love my life!
oh de foto's doen het niettt
Love my life!
.
Love my life!
afbeelding
Love my life!
.
Love my life!
Maar als je een goede kapper hebt zal deze jou zeker het juiste adviseren.

Succes.
Geil dat donkere.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lichter haar

en donkerbruin de link werkt niet

afbeelding wel

Welke kleur moet ik me bij lichter haar voorstellen?
van zwart gelijk naar licht is erg spannend!

maar als je weer donker bruin gaat en dan weer lichter wil, moet je weer ontkleuren!

en dat is errug slecht voor je haar!

blijft altijd lastig dat stomme haar!

succes!
O mijn god!!

Ik kwam dus terug met oranje highlights (heel erg gestreept). Mijn vriend wilde lief zijn en zei dat het mee viel. NOT!

Toen wilde hij dat ik per se terug ging naar die vrouw. Maar zij was zo aardig tegen mij geweest! En ik had gezegd dat ik het mooi vond omdat ik nogal moeite hebt met iemand die aardig is, te confronteren.

Mijn vriend is er toen heen gereden met mij in de auto en zei dat ik naar binnen moest en voor mezelf moest opkomen. Ik kon het gewoon niet! Moest heel hard lachen (was super nerveus). Uiteindelijk toch terug gegaan naar de kapster. Heeft ze mij afgewimpeld dat het ook een beetje oranje achtig is op de foto's. Dat is helemaaaal niet waar! En op de foto's waren er al helemaal geen strepen!

Dus toen ik bij mijn vriend aan kwam moest ik best wel huilen :$ omdat ik alle moed bij elkaar had geraapt en eigenlijk er achter kwam dat die vrouw dus niet zo aardig was. (Ik ben een mietje ik weet het.)

Het koste me 170 pond en nog eens 100 pond bij een andere kapper om het te herstellen

En mijn haar is nu best wel droog en ik had zo super mooi haar!! Heb spijt!
Love my life!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven