Internetdating verder kletsen

04-05-2011 17:00 255 berichten
Voor iedereen die iets kwijt wil over dating via internet, hier kunnen we verder gaan.

En hier is het oude topic.

Veel plezier, met kletsen, lezen en daten!!!
@ blauwwolkje: waarom heb je je badoo-account opgeheven? Je kon toch ook alleen die ene vent blokkeren? Of had je meer negatieve ervaringen? Ik ken badoo (nog) niet, schrok van de tarieven! Mijn te duur!!!!

Wie kent de site SecretFlirt? Hoe zijn je ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
secret flirt, bijna alleen maar mannen met relaties.
wij slapen nooit.
@Carenza;Badoo is gratis,je kan alleen voor onnodige flauwekul betalen,is niet nodig trouwens.

De naam Secretflirt is wel een open deur hahaha,zegt genoeg.

Mijn date van gisteravond heb ik afgezegd,was mij toch een beetje teveel een 'bootycall',bij hem thuis wat drinken...jajajaja.

Op Badoo chat ik op het moment leuk met een hondenman,ik heb zelf ook een hond,binnenkort gaan we wandelen.

Vind hem wel een beetje pusherig over het wanneer,maar laat hem eerst nog even bungelen en kijken of hij over een week nog belangstelling heeft (chatten pas 3 dagen).
Help!! Ik vond de date donderdagavond heel geslaagd..leuke, lieve vent, gezellige avond gehad. Wilde wel gelijk met me mee naar huis om mn hond uit te laten enzo maar ben zo blij dat ik dat afgehouden heb! Sindsdien krijg ik smsjes, mails, telefoontjes dat hij langs wil komen en liefst gelijk..mails waarin hij bepaalde zaken al heeft uitgewerkt..hoe we samen op vakantie kunnen, etc

Heel erg benauwend en een beetje eng eigenlijk wel..

Heb m per mail duidelijk proberen te maken dat ik hem niet kan bieden wat hij zoekt maar t kwartje valt nog niet erg.

Toch maar geen tweede date denk ik...
@ Anneky: Zeg 'm gewoon hoe het echt zit?

Zeggen dat jij hem niet kan bieden wat hij zoekt, dan zeg je dus eigenlijk "jij vindt mij niet leuk" ipv "ik vind jou niet leuk". Dat is voor hem alleen maar aanleiding om meer duidelijk te maken dat jij het voor hem juist wel bent.

Zeg dus gewoon dat je hem niet zo leuk vindt om zo snel weer af te spreken. Dat subtiele gedoe snappen wij mannen niet.
K was niet heel subtiel verder in de mail hoor (zonder naar te zijn ofzo hoor), maar wel goed dat je het even zegt.
quote:manopviva schreef op 14 mei 2011 @ 22:37:

Zeg dus gewoon dat je hem niet zo leuk vindt om zo snel weer af te spreken. Dat subtiele gedoe snappen wij mannen niet.

Goeie tip, manopviva!

Hoe was jouw date eigenlijk? Dat was toch vrijdagavond?

Ik ben weer verhuisd naar een nieuwe site, nr. 5. Ik word een echte deskundige zo langzamerhand . Heb gelijk iemand aangeschreven en kreeg zowaar een reactie. Heb trouwens even geteld, van de 60 mannen waren er 13 volledig lid. Geen wonder dat ik nooit een berichtje krijg . Want ik heb geen reden om aan te nemen dat op site nr. 4 het percentage echte leden hoger ligt. Allebei sites voor hoger opgeleiden.
@ Marianne,

Vrijdagavond was wel gezellig, maar voor mij niet gezellig genoeg om nog een keer af te spreken.

Heb over een tijdje nog met iemand anders afgesproken (dat wordt dan nr 4), maar als dat ook niets wordt heb ik het wel weer even gehad met internetdaten.
Ze heeft me net ge-smst of ik nog een keer wil afspreken. Eindelijk iemand die nog een keer wil afspreken, alleen jammer dat ik dat nu zelf niet zo zie zitten.
Gisteravond had ik ineens een hele grote verrassing op de stoep staan... Zeeman! Ik zou eigenlijk vandaag even bij hem thuis langsgaan, nadat hij bij zijn oma lang was geweest (ligt heel slecht), maar meneer had blijkbaar een veel beter idee. Toen ik hem gisteren belde, kon ik horen dat hij in de auto zat en ik was compleet in de veronderstelling dat hij even naar Rotterdam was gereden om boodschappen te halen. `Ik bel je wel even wanneer ik weer terug ben´. Uurtje later... telefoon. ´Ja ik ben er weer hoor... wacht even, ik moet even naar het toilet´. En terwijl hij dat zegt zie ik ineens een schim langs mijn raam lopen en gaat de bel. Dus ik zeg: ´Oh wacht ff, er staat iemand voor de deur...´ Ja...een grote breed grijnzende Zeeman ´Mag ik bij jou naar het toilet???´ Kijk, daar hou ik dus wel van! Kon ik mooi ff wat langer van hem genieten... net weer uitgezwaaid
Oooo Anniemal wat een heerlijk verhaal!! Dat zou ik nou ook graag eens meemaken!

Blijkbaar was mijn mail aan date2 toch wel begrepen. Kreeg een bericht van hem terug dat hij wel begreep dat hij me gelijk al teveel op de huid zat, maar dat dat voor hem de enige manier was..heel veel tijd met elkaar doorbrengen en vol ervoor gaan. Helaas kan ik dat gevoel niet met hem delen. Hij was gelijk verliefd..ik niet. Bovendien heb ik mijn kinderen om rekening mee te houden..al zou ik willen zou ik hem nog niet gelijk elke dag kunnen zien. Hij vond dat heel erg jammer want hij is van mening dat het zeldzaam is dat hij iemand tegenkomt als ik (volgens hem: lief, leuk, gezellig, spontaan ) en dat is dan wel weer leuk om te horen!

Maargoed..gaat m niet worden dus...
Als ik deze berichtjes zo lees spreken jullie best vaak af met met de persoon in kwestie. Ik mail altijd wel eerst een tijdje. Wat mij dan opvalt is dat de helft dan alsnog af valt.

Ik heb het idee nu het mooi weer is dat het ook lastiger is mensen te leren kennen. Ik ben zelf ook minder vaak online (beetje bruinen natuurlijk! ;)), maar volgens mij de mannen ook. Merken jullie dat ook? Ik krijg stukken minder berichtjes de laatste maand eigenlijk op mijn profiel.
Leuk verhaal, Anniemal! Voor jou minder leuk, Anneky. Is idd beter om kalm aan te doen wanneer er kinderen in het spel zijn!

Gelukkig is mijn dochter volwassen en vindt ze het prima dat moeders weer een beetje tot leven komt. Ze wil me graag weer gelukkig zien.

Heb net een vent geblokt, die mijn afwijzingsmailtje niet begrepen had. Zo'n getrouwde vent die buiten de deur wilde eten. Heb duidelijk gemaakt dat ik daar niet voor te porren ben. Toch kwam ie weer terug, en dat hoeft van mij dus niet! Geblokt, weg ermee! Scheelt weer stukje ergernis. Ik zit niet op die site om me te ergeren, maar om die ene leuke man te vinden . . . . . *z*u*c*h*t*
@ Flora, ik spreek ook pas na ongeveer 10 berichtjes af hoor. Maar ik heb pas 3 afspraken gehad, de meer "ervaren" hier zullen misschien iets sneller ter zake komen.
@Anneky en Carenza: heerlijk he ja ik heb er wel een aan de haak geslagen hoor... en die gun ik jullie allemaal zo! Iemand die je op de meest ongelooflijke momenten verrast, waar je ontzettend mee kan lachen, ookal slaat het af en toe nergens op, waar je heerlijk mee kan knuffelen... en die zo gek is als mij

Mijn moeder wordt over 2 weken 50 en nu heeft mijn lieve Zeeman bedacht om als Sarah verkleed bij mijn oma in de tuin te gaan zitten tijdens de bbq voor haar verjaardag ...terwijl mijn moeder nadrukkelijk heeft verboden een pop in de tuin te zetten en ze het liefste zo weinig mogelijk aandacht aan haar verjaardag wil besteden. Het masker incl. haarstukje is al binnen en hij mag zich straks in mijn oma´s kleding gaan hijsen... ik zie die kop van mn moeder nu al voor me hahaha. ´Nou, dan heb ik gelijk mijn vuurdoop gehad´ alleen de voorpret al... we liggen al een week lang dubbel van het lachen
@manopviva. Na 10 berichten spreek jij dus meestal af? Maar waar spreek je dan af? In de stad of bijvoorbeeld bij iemand thuis? Dat laatste zou ik bijvoorbeeld nooit doen maar ik merk dat mannen het toch voorstellen. Ik word daar altijd wat huiverig van...
anoniem_113655 wijzigde dit bericht op 16-05-2011 16:28
Reden: typefout
% gewijzigd
Dat laatste zou ik ook niet snel doen en zou het iig niet voorstellen. Toevallig heb ik een van de 3 wel thuis opgehaald omdat ze geen auto had, maar dat heeft ze mij zelf gevraagd.

Ik zou in principe altijd in een stad afspreken, eerste 2x heb ik wat gegeten en de laatste keer alleen iets gedronken. Dat laatste heeft nu toch wel mijn voorkeur, zo'n eerste afspraak duurt al snel te lang, zelfs als je elkaar echt leuk vindt.
Joeeee 4e date woensdag! Ben echt happy!
Hoi allemaal Ik ben een echte leek als het op internet daten aankomt en vroeg me af of jullie me zouden kunnen helpen met een aantal vragen die ik heb. Ik heb veel van jullie oude topic gelezen ( inclusief horror verhalen ) maar kon het niet echt vinden.

Ten eerst wat is nou jullie favoriete site? relatieklik komt vaak voorbij en match4me maar zijn dit ook de beste sites?

Verder lees ik dat veel mensen mailtjes krijgen van mensen waar ze niet in zijn geïnteresseerd omdat ze te oud zijn etc.. Schrijven jullie die mensen ook terug of laat je niets van je horen in zo'n geval? Stel het komt tot een date. Hoeveel privé info vertel je? Zeg je waar je werkt etc? Oh en spreken jullie af om iets te gaan eten of te wandelen of om alleen iets te drinken? Pfff sorry voor al de vragen weet het gewoon niet!

Ik ben nu 4 maanden single, maar ben ook 36 en toch wel een kinderwens dus tja. Trouwens kan je dat ook aangeven dat je een kinderwens heb of schrikt dat mannen af??
quote:Avaeyebrow schreef op 17 mei 2011 @ 21:35:

Ten eerst wat is nou jullie favoriete site? relatieklik komt vaak voorbij en match4me maar zijn dit ook de beste sites?

Tja, dat verschilt per persoon, volgens mij.

- Relatieplanet: voor als je een egoboost nodig hebt :-)

- Parship: niet doen, veel te duur

- E-matching en Match4me: voor hoger opgeleiden, mannen nogal passief, dus je moet zelf op zoek, over het algemeen is men wel serieus

- Paiq: als je chatten leuk vindt

Verder lees, ik dat veel mensen mailtjes krijgen van mensen waar ze niet in zijn geïnteresseerd omdat ze te oud zijn etc.. Schrijven jullie die mensen ook terug of laat je niets van je horen in zo'n geval?

Ik vind dat je altijd iets terug moet sturen (behalve als iemand onbeschoft is). Behandel een ander zoals je zelf ook behandelt wilt worden.

Stel het komt tot een date. Hoeveel privé info vertel je? Zeg je waar je werkt etc?

Tja, beetje op je gevoel afgaan. Als jij het gevoel hebt dat je zulke dingen niet kunt vertellen, dan klopt er natuurlijk al iets niet...

Oh en spreken jullie af om iets te gaan eten of te wandelen of om alleen iets te drinken?

Iets gaan drinken is voor de eerste keer vaak al wel genoeg.

Pfff sorry voor al de vragen weet het gewoon niet!

Ik ben nu 4 maanden single, maar ben ook 36 en toch wel een kinderwens dus tja. Trouwens kan je dat ook aangeven dat je een kinderwens heb of schrikt dat mannen af??

Tuurlijk moet je dat zeggen. Dat is toch heel belangrijk voor je? En als dat iemand afschrikt is het dus geen match.
En wie geeft mij es even advies? Ik heb een maandje met iemand gemailed, toen afgesproken dat we even zouden stoppen. Hij zou weer contact opnemen als hij in de buurt zou zijn, om wat te gaan drinken. Dat is ondertussen 3 weken geleden. Ik vind dit wel erg lang duren zo. Zal ik 'm een mailtje sturen met iets van 'Wat ben je stil. Gaat het wel goed met je?'. Of zal ik het maar gewoon laten zitten. Als je 3 weken niks laat horen, hoe geïnteresseerd ben je dan eigenlijk? Maar eigenlijk vind ik het niks voor hem om het contact zomaar dood te laten bloeden. Vond hem best serieus namelijk.
quote:BMarianne schreef op 17 mei 2011 @ 22:59:

Zal ik 'm een mailtje sturen met iets van 'Wat ben je stil. Gaat het wel goed met je?'.

He, getsie wat insinuerend. Alsof er iets niet goed met hem zou gaan zolang je niets van hem hoort?!

Misschien beter iets aardigs, gezelligs, vrolijks, ik weet niet hoor, je moet hem nog veroveren, niet gaan zeuren nu (al).
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Haha, dank je voor dit duidelijke advies . Ik zal iets anders verzinnen.
Zet je 't eerst wel even hier neer, voor de zekerheid?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
@BMarianne heel erg bedankt voor je advies! Wat voor foto's zetten jullie trouwens bij jullie profiel? Iets van een close up of een vakantie foto? ( sta ik meestal wat verder weg op )

Trouwens 3 weken niets van je laten horen terwijl je eerst erg serieus bent dan gaan bij mij alarmbellen rinkelen. Ben benieuwd wat hij zal zeggen als je contact opneemt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven