Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Hee ik zie meet plannen!! Eigenlijk vind ik een meet met kindjes ook erg leuk. Maar voor Maris minder leuk natuurlijk.

Ik ga tukken, N is de hele avond al onrustig dus wordt een heavy nachtje denk ik.
Meet met kindjes wordt steeds moeilijker om te plannen, je zit met slaapjes, eenkennige kindjes, geschikte locatie...

Sterkte vannacht becks, hoop dat het meevalt
H is flexibel qua tijd hoor (en ook qua eenkennigheid ).

Goed, ik ga naar bed, alweer later dan ik eigenlijk gepland had...
Becky, fijn dat alles goed gegaan is

Hus, de 1e dag alleen overleefd?

wat schrikken van je vader

Wat is R veel gegroeid!

Murron, ik laat J1 even beneden als ik J2 op bed leg of van boven haal. Verschonen doe ik meestal beneden.

O en J1 mag op de bank springen als ik er naast zit en anders mag hij er niet op, hij weet dat precies.

Ik groeide bij J2 ook pas later. Bij J1 met 16 weken positiekleding, bij j2 pas na 20 weken (had met de 20 weken echo nog eigen broek aan), helaas kwamen de kilo’s later dubbel en dwars

Ik ga nog even bij vriend zitten en dan op bed. Morgen weer vroeg.
Dit wordt een niet zo'n fijne nacht. N is wakker en wil al een uur niet meer slapen. Tja was wel te verwachten maar eigenlijk hoop je op iets anders. Zeker omdat de afgelopen nachten ook al niet zo fijn waren.
ebp

becky, ik hoop dat de rest van de nacht nog een beetje goed is gegaan,
Haai nee dus. Ze zal er wel enorm last van hebbe gehad. Denk dat ze om drie uur sliep. zielig!
agut, arm skaapje! hopelijk vandaag wat minder last!
Ach arme N.. Sneu dat ze zo;n last heeft.. dikke knuffel!

ik ben ook voor een meet!

Fan, volgens mij zijn kath en ik de enige met keizersnede. Ik moet zeggen dat het me erg meeviel. ik liep de volgende dag alweer rond, en heb geen pijn gehad. Ook geen morfine ofzo, alleen een paar keer paracetamol. Verschilt per persoon natuurlijk, naast mij lag een vrouw die 2 dagen morfine heeft gehad. Denk dat je beter een ks kunt hebben dan een tr, maar aan beide zitten natuurlijk voordelen (voor zover je van voordelen kunt spreken) en nadelen.

Hier ook onrustige nacht gehad, D werd om 22.30 uur wakken en sliep pas tegen 3 uur weer, totaal in paniek. Volgens mij eng gedroomd waar hij niet helemaal uit kon komen, zo sneu..
Murron vk heeft idd verdoving bij zich. Deze keer heeft ze eerst verdoofd en daarna geknipt. Vorige keer weet ik niet meer, maar ik dacht eigenlijk ook dat ze knippen in een wee en dat je het dan niet voelt. Het interesseerde me op dat moment in ieder geval niets.

Verder nog niet bijgelezen maar moet eerst zien dat ik I. op tijd naar het kdv krijg en op tijd bij het cb ben.
arme N. hopelijk gaat het vandaag weer wat beter

Hier wel rustige nacht gehad (kinderen sliepen bij mn ouders :-) ) alleen wel kort, moest om 8 uur bij mn moeder zijn die is nu zwemmen met J1
probeer datumprikker op haaifs te doen, maar het lukt me niet!! loopt telkens vast.
quote:fanatic schreef op 17 mei 2011 @ 22:35:

Meet met kindjes wordt steeds moeilijker om te plannen, je zit met slaapjes, eenkennige kindjes, geschikte locatie...We hebben inmiddels een zandbak en glijbaan in de tuin... Jullie zijn weer welkom hoor
Gehoortest was niet goed... Ene oor wel, andere niet. Nu is ze ook heel verkouden dus die mevrouw dacht dat het daar aan ligt. Moet volgende week opnieuw. En dus maar iets consequenter met de neusspray aan de gang...

Leuk man, cb. Volgende week dinsdag met I. voor de 18 maanden afspraak, volgende week woensdag met R. gehoortest poging 2 en dan die maandag met R. voor 1e bezoek aan cb arts. Je hebt er een dagtaak aan!

Becky hoe is het nu overdag met N.?
Husk, gehoortest niet goed dus, hopelijk volgende week wel.

Had de afspraak van I niet tegelijk met de 1e afspraak van R gekund?

hier plannen ze dat samen. ik moest eind juni weer heen met J2 en halverwege juni met J1. nu hebben ze voor beide opzelfde dag een afspraak voor halfweg juni gepland. moet dan om 11 u bij verpl zijn en 11.15 bij artsn. Anders blijf je heen gaan
zou dat niet teveel voor je worden Hus? Al die kinderen in je tuin en zelf ook 2 kinderen?

Maar jeetje wat een dagtaak, 2 kinderen !! Al die planning en organisatie !!

1e gehoortest van M. was ook niet goed, week later was het opgelost.

Ik moet 30/6 pas naar het CB.... ze hadden eerder geen plek...
Maya bijn I. was ik de eerste afspraak (tijdens verlof dus) op maandag geweest en dus mocht ik nooit meer op een andere dag, want elke verpleegkundige heeft haar "eigen" baby's. Nu we verhuisd zijn en ik bij een ander cb ben, mocht ik niet 's middags een afspraak maken, want de middag mag pas als de ochtend helemaal vol is. Zo flexibel zijn ze hier. Dus om een afspraak voor beiden tegelijk durf ik helemaal niet te vragen!

Nee hoor Fan, lijkt me gezellig! Alleen 15 kinders is wat teveel van het goede, maar jullie komen dan zelf ook mee toch?
Oh dat was bij M.! Ik wist dat er hier iemand was bij wie de gehoortest 1e keer niet lukte en 2e keer wel.
oooooooooooh ik kom net een site tegen met zúlke leuke tshirtjes!!! deze MOET ik echt hebben

en heb er iig nog 3 die ik zooooo leuk vind! kan niet kiezen, dus bestel deze 4 maar denk ik voor ik er nog meer zie! (dan maar wat op de groei ook hihihi)
(en de titels van de shirts zijn eigenlijk nog het briljantste... deze heet 'monster in the closet').
Welke site is dat moom? ziet er leuk uit!

hus, balen dat de test nog niet goed was, hopelijk volgende week wel!

Jullie zijn een beetje google wonders he? Mijn schoonzus en zwager gaan over een paar maanden trouwen, ik ben dan 38 weken zwanger. Er vanuit gaande dat mini dan nog in mijn buik zit, ben ik op zoek naar een leuke positie jurk die ik aankan, maar echt niets te vinden!

Jullie? ;)
Ja was bij M... die had trouwens ook een giga blauwe plek achter haar oortje waar de test niet lukte... was de duimafdruk van de gyn....

Moom, geweldig !!! Welke site is dat ~!!
threadless.com echt zooooooooooo leuk! ook eindelijk eens leuk voor de bojs (voor meissies ook leuke prints hoor!) heb er uiteindelijk toch maar 3 besteld, had er 2 met girafjes, vond ik wat overdreven hihihi. even de andere 2:

(beter plaatje)
"the day the firebrigade went on strike"

met achterop ook nog twee olifantjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven