Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
murr, houd alleen in de gaten dat je binnen 6w na dagtekening van de aanslag moet reageren. verder heb ik er geen haast mee mail is wel op hyves te vinden, of stuur gewoon een haaif berichtje, komt ook binnen op mijn foon.
Wat vinden jullie van deze? ( van de site van Kath)

Ik denk dat ik die grijze leuker vind
ooh leuk duuv,

Deze vind ik ook erg geslaagd voor een bruiloft:

Die is idd ook wel leuk Becky, maar weet niet of die mouwen bij mij passen..
Hoe is het met je meisje trouwens? Al een beetje beter?
Mur, wij kregen trouwens wel pas na een jaar ofzo bericht. Volgens mij gaan ze in eerste instantie uit van de aangifte die jij gedaan hebt en kijken t pas later na.

Krijg je maandelijks belastingterugave? Mss ben je dat vergeten aan te geven en hebben ze dat van t bedrag wat je terug zou krijgen afgetrokken?
mijn mop zit nu aan de rozijntjes. Ze heeft een echt heel beroerde nacht achter de rug, maar D. van duuv ook zag ik.

We hebben net maar even geslapen, ik 2.5 uur en N. 3 uur. Het gaat verder supergoed met 'r dus ze is heel vrolijk maar ik denk dat ze vannacht, naast het vele hoesten, ze ook de operatie aan het verwerken was.
Bah, J1 riep net "poepen, pot" doe ik zn luier af is hij al aan t poepen alles eronder. nu wil hij geen luier meer om...
Maya, het begin is er. Nu nog aan de timing werken .

We krijgen inderdaad maandelijks teruggave van de hypotheek. Hmmm, zou het dat zijn?

Beck, gelukkig hebben julie nog wat slaap in kunnen halen en gaat het nu weer goed met N.
aaaah nog een keer jullie hulp nodig,

schoenen voor bij dit jurkje

oh en moom hoe heb jij je aften nou behandeld? ik heb er namelijk ook 1.
Becky, mooi jurkje! (Op je schoenvraag advies ga ik later vanavond nog wel in). En ook leuke jurkjes voor duuv!

Fijn dat jullie even hebben geslapen, hopelijk gaat de komende nacht beter. Heb je deze week nu vrij?

Hier net heerlijk asperges gegeten, H had al warm gegeten bij de go vanmiddag, maar ze heeft heerlijk meegesmikkeld van de asperges. Als toetje hadden we aardbeien, dus een echt zomermaaltijd.

Goed, aangezien het nog mooi weer is ga ik nog even lekker met H na buiten (de vuilnisbakken moeten ook nog aan de straat gezet worden en in H's tempo doen we daar wel even over...
Leuk jurkje becky! Ik denk graag met je mee, maar heb er 0,0 verstand van.

Ik denk dat ik het paarse jurkje ga bestellen, vond man ook erg mooi. moet dat trouwens met een credit card? Heb ik nog niet eens naar gekeken, hoop het niet.

Brr asperges, fijn dat jij lekker gegeten hebt gw, en aardbeien, lekker! Heb ik ook nog in de koelkast staan..
Cool duuv, staat je denk ik heel goed!

N. vind asperges helemaal de bomb! En vis ook. En tuinbonen, bijna alles wel. Behalve roosvice multifit. Das vind ze vies.

N is ook helemaal fan van Tsjoe Tsjoe wa, als we dat aanzetten dan is het 'tss tssss'.

Fan, hoe doe jij dat met boeken verkopen, ik heb namelijk helemaal niet het idee dat het me gaat lukken die 400 boeken die ik heb te verkopen. Heb het ook op bol.com staan maar daar moet ik ook bemiddelingskosten betalen.
Becks, ik had mijn boeken op marktplaats staan. Je moet maar net geluk hebben dat iemand uit de buurt een hele lading wil opkopen...

Bol doe ik niet, vind ik zonde, al die extra kosten..
Oh, ik vind asperges heeeeeeeeeeerlijk, je hebt hier in de buurt ook een aantal kwekers waar een klein restaurantje erbij is, kun je heerlijk op het erf allerlei asperge en aardbeien gerechten eten. vaak een kleine speeltuin erbij, dus ik denk dat we daar binnenkort maar weer eens een keer heen moeten.

(Waarom ga je 400 boeken verkopen becks?) IK hoop nog steeds een keer op een huis waar ik mijn boeken heel mooi kwijt kan, zoiets zeg maar

Becky, als ik de laptop aanzet komt J1 er al aan lopen en roept dan toe toe wa toe toe wa! Hij vind het ook helemaal geweldig en als het liedje halverwege is roept hij om Theo Theo!
Moom, heb jij die t-shirts al besteld? (anders zou ik mss wel met je mee willen bestellen)
wat is toe toe wa??????
wat is tsjoetsjoe wa?
Ik vind het gezellig trouwens dat het hier de laatste paar dagen weer wat drukker is !!
haha, ben blij dat ik niet de enige ben die dat niet weet
Dat is een heel leuk liedje..

http://www.youtube.com/watch?v=XveIiC22DYI
whaha ze hebben ook deze versie

http://www.youtube.com/watch?v=SYNOSWb5 ... ure=relmfu

(en wat een vreselijk lied, blij dat me dat nog bespaard is gebleven)
OMG... mag ik heel even zeggen dat ik het echt een vreselijk liedje vind.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven