vakantie kent engeland

18-05-2011 13:44 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
heel erg lang geleden zijn we met mijn ouders op vakantie geweest in engeland. Daar zijn we naar een soort van museum geweest waar allemaal soldaten (vrijwilligers) liepen aangezien ik heel jong was kan ik me er niet meer van herinneren het was volgens mij in de buurt van maidstone op een berg

Nu gaan we van de zomer met man en kind naar engeland en eigenlijk zou ik wel terug willen maar ik kan het niet echt vinden op internet omdat ik me er te weinig van kan herinneren.

Is hier toevallig iemand die weet wat ik bedoel??
Oei, denk niet dat iemand je kan helpen, in Engeland is iedere hoop stenen kasteel bemant door vrijwilligers in authentieke kleding.

(hebben je ouders geen fotoboek van die vakantie?)
Dus vrijwilligers verkleed als soldaat. In historische uniformen? Was het een living history museum (het verleden tot leven gebracht)?
quote:lilalinda schreef op 18 mei 2011 @ 13:56:

Oei, denk niet dat iemand je kan helpen, in Engeland is iedere hoop stenen kasteel bemant door vrijwilligers in authentieke kleding.

(hebben je ouders geen fotoboek van die vakantie?)

TO

Het was op een berg, maar stond daar dan ook nog iets?

Het was wel zeker weten een museum en geen festival of re-enactment (waarin een slag oid wordt nagespeeld)?
Was het Dover Castle? Daar is ook een museum, maar wel over de tweede wereldoorlog, toen daar ergens een commandocentrum zat...
Ik wou net Dover Castle zeggen!
Dover Castle is de zee zo al om aanwezig, dat had je wel onthouden. Maar echt hoor, in Engeland zijn wel geschiedenis-gekken. Veel vrijwilligers, elk kasteel (ook de kleintjes en ruïnes) heeft in de zomermaanden 'verkleedde' rondleiders of kleine toneelstukjes
Weet je zeker dat het in Kent is? Ik zou nl denken dat het Hastings is, in East Sussex.
Klinkt heel erg als iets van de National Trust.

Hier kan je zoeken of je de locatie kunt vinden http://www.nationaltrust. ... -global/w-localtoyou.htm# (of een ander leuke 'hoop stenen' )
heb het net nog eens met mijn broer erover gehad en hij kon zich nog wel de zee herinneren dus we gingen zelf ook wel denken aan dover castle.

Er is 1 foto van ons maar daar zien we alleen een paar oude stenen en verder niks.

Van de zomer gaan we hier gewoon eens kijken misschien dat dit het is en anders gewoon nog een paar andere hopen met stenen en soldaten bezoeken.

bedankt hoor!!
Mooi zo. Fijne vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven