Wie kent tradetang.com?
woensdag 18 mei 2011 om 21:07
Niet weer he Tradetang is een soort marktplaats waar Chinese groothandels/fabrieken hun producten rechtstreeks aan consumenten kunnen aanbieden. Je kunt soms per stuk kopen of in grote aantallen met kwantumkorting.
Het is wel vaak namaak of van slechte kwaliteit, zie bijvoorbeeld de UGG's die zijn nep want dat kan niet voor zo'n prijs (ja ik weet dat de 'echte' ook uit China komen).
Ik heb zelf wel eens wat kleine dingen zoals een telefoonbatterij en laptop adapter in China gekocht, het is dan wel geen echte Nokia of HP maar ik ben er tevreden over. Was met verzenden iets van $10 per item dus ook niet echt een groot risico, wel een stuk goedkoper dan de originele.
Het is wel vaak namaak of van slechte kwaliteit, zie bijvoorbeeld de UGG's die zijn nep want dat kan niet voor zo'n prijs (ja ik weet dat de 'echte' ook uit China komen).
Ik heb zelf wel eens wat kleine dingen zoals een telefoonbatterij en laptop adapter in China gekocht, het is dan wel geen echte Nokia of HP maar ik ben er tevreden over. Was met verzenden iets van $10 per item dus ook niet echt een groot risico, wel een stuk goedkoper dan de originele.
donderdag 19 mei 2011 om 00:29
quote:supershiva schreef op 18 mei 2011 @ 20:41:
nee ken hem niet maar er zijn toch genoeg andere bekende sites?
waarom zon vaag bedrijf dan...
Omdat deze föhn als beste uit de bus komt in Amerika! Het zorgt voor glanzend haar zonder pluis door de negatieve ionen van de toermalijn edelsteen die erin is verwerkt. Droogt het haar sneller en is vederlicht
Volgens salons de Rolls Royce onder de haardrogers
http://www.misikko.com/professional-hair-dryers.html
nee ken hem niet maar er zijn toch genoeg andere bekende sites?
waarom zon vaag bedrijf dan...
Omdat deze föhn als beste uit de bus komt in Amerika! Het zorgt voor glanzend haar zonder pluis door de negatieve ionen van de toermalijn edelsteen die erin is verwerkt. Droogt het haar sneller en is vederlicht
Volgens salons de Rolls Royce onder de haardrogers
http://www.misikko.com/professional-hair-dryers.html