Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Ieb
IBI

Leuk dat het persbericht wel gelukt is. Ach, iedereen pakt het weer net even anders aan en dat is juist het leuke. Je kunt het niet snel fout doen.
Haha leuk mika, zo'n grote dochter. Hoe oud is ze? Zijn ze onder begeleiding naar het seksmuseum geweest of hadden ze een paar uur vrije besteding van tijd

Wat naar yellow dat je de biebboy niet trekt. Oh wat zeg ik nou weer. Komt door mika's dochter en haar bezoek aan amsterdam.

Ik ken het moon, dat je bij sommige mensen, niet perse mannen, een unheimisch gevoel hebt. Als ik een man leuk vind voel ik me juist heerlijk. Dat wil niet zeggen dat ik mn eigen vent niet leuk vind, nu ik zo rot in mn vel zit Maar vroeger, als ik verliefd was kon ik heel de wereld aan.

Fijne berichten van jou Iebje! Heerlijk voor je
Oh ieb, ik had nog niet gelezen dat je somber was. Ik refereerde aan je gesprek, snappie?

Gisteren ben ik bij jouw Mac geweest lekker hoor, moest nog aan je denken.
echt chat? Ik was er vanavond (betrapt) ga haast nooit maar had zo'n lange dag gehad en geen zin om te koken of boodschappen te doen. Grappig je had wel langs mogen komen hoor.
*ego-post-alert*

*lezen niet verplicht*

Ik zal nog even schrijven hoe het bij de SPV was. Als ik het opschrijf onthoud ik het zelf ook beter want soms vergeet ik achteraf weer dingen.

* Hij vindt dat mijn huis een belangrijke basis is. Ik moet dat als prioriteit hebben want dat geeft ook stabiliteit. Dus niet goedkoop gaan wonen om een studie te kunnen betalen, dat is verkeerde volgorde (is zijn mening)

* Ik wilde niet over het conflict beginnen. Maar na 10 minuten vroeg hij: Vind je het nog wel een beetje leuk allemaal? (kennelijk zag ik er anders uit dan anders) en toen toch alles verteld. Eerst snapte hij wel het probleem maar niet waarom ik het me zo aantrok. Toen vertelde ik een aspect (dat ik niet op het forum kan zetten) waardoor voor hem het verhaal veranderde en hij ineens begreep dat het lastig is.

Ik heb verder niks verteld over een crush ofzo, dat heb ik buiten beschouwing gelaten.

Hij gaf mij gelijk in alles (maar okee ik was degene die het verhaal vertelde, vanuit mijn beleving), vindt dat ik al heel loyaal was voor het conflict en dat ik de grens ook al eerder had mogen trekken. Dat de bal nu bij X ligt en dat ik zelf mag aangeven wat ik wil. Dus als hij iets wil uitpraten en het komt mij niet uit, dan mag ik aangeven dat ik dat niet wil of op een ander moment.

En dat ik het vrijwilligerswerk niet tot in de eeuwigheid kan blijven doen. En dat ik het als vangnet niet meer nodig heb want het gaat goed.

En mocht ik het toch weer nodig hebben dan kan ik altijd vragen of ik weer terug mag komen.

Hij vond dat dit een gewone-mensen-conflict is (die woorden heeft hij niet zo gezegd) en dat ik mijn ziekte buiten beschouwing kan laten want ik heb normaal gereageerd.

En dat zulke dingen via mail wel vaker fout kunnen gaan. En dat ruzies altijd komen door emoties en niet door de feiten.

Ha ik snap ineens waarom ik zo moe was na het gesprek. Toch veel besproken.
Kweettochniet waar je woont Iebeltje

Heen of terug naar/van Ouddorp gaan we weleens langs de Mac. Voor het gemak en ik vind het t lekkerste junkfood.
Hou op zeg , ik heb me toch trek in iets lekkers. Ik dacht net, ik kan wat bakken, maar ik heb nog maar 1 minieetlepel olie, dus dat gaat ook niet . Ik heb ook alleen wat aardappels trouwens...
nee das waar chat even vergeten. De mac is echt in mijn achtertuin. Was wel grappig toen Patrick en ik hierheen reden om het huis te bezichtigen zaten we voor de gein de hele weg plus en minpunten op te noemen. Dus we zijn er bijna en ik zeg: minpunt een mac dichtbij en precies op dat moment zegt hij pluspunt een mac dichtbij
Ibi je vind vast wel afleiding met ons wij zijn zo gezellig

Maar mijn dochter en ik zijn wel open over seks over alles wel. Kennen jullie dat verhaal niet met die banaan? Weet niet of ik dat wel eens heb verteld. Nah vertel hem nog een keer

Mijn dochter had haar 1e vriendje en zou naar hem toe gaan. We hadden al wel een afspraak (voor de pil) staan voor de huisarts maar dat kon pas over een week. Ik condooms op gehaald, een tros bananen en heb mijn dochter geleerd hoe je een condoom om moet doen bij de banaan Ik had de grootste lol en zij schaamde zich dood. Ik zeg tegen haar je kunt je beter nu schamen als volgende maand zwanger zijn. Want ik ben er best wel streng op dat ze niet zwanger raakt.

Maar dat was dus mijn verhaal
Heb net een half pakje sigaretten onder de kraan gehouden. Weg ermee. Het roken heeft mijn problemen niet opgelost. Ze smaakten wel, dat dan weer wel. Maar ik wil een niet roker zijn. We gaan weer moedig verder met stoppen.
ow das balen yellow. Ik ben later alsnog boodschappen gaan doen en heb allerlei lekkere dingen gekocht. Vroeger zou ik het in 1 keer op hebben gegeten maar dat heb ik nu helemaal niet meer gek he? Soms moet ik lekkere dingen nu weg gooien omdat ze over datum zijn. Mijn schoomaakster staat hier altijd te watertanden van al die lekkere dingen in mijn kast. Ze mag altijd iets pakken en daar maakt ze dan ook dankbaar gebruik van.
goed zo chat!

Mika, haha toch blij dat mijn moeder mij dat niet heeft laten doen maar snap het wel.
Ibi dat is wel grappig, ik zou het ook een minpunt noemen. Brr dij dan alleen maar meer uit

Yellow een paar aardappeltjes schillen in plakjes snijden en met dat beetje olie heb je heerlijke aardappeltjes

Chat, mijn dochter is met een paar andere meiden naar het seksmuseum geweest en met de klas later naar de dungeon
quote:Chatterly schreef op 18 mei 2011 @ 22:32:

Heb net een half pakje sigaretten onder de kraan gehouden. Weg ermee. Het roken heeft mijn problemen niet opgelost. Ze smaakten wel, dat dan weer wel. Maar ik wil een niet roker zijn. We gaan weer moedig verder met stoppen.
Haha wat leuk mika. Zoiets vergeet je dochter haar hele leven niet. Fijn als je zo open kan zijjn met haar. Heb dat gelukkig ook met mijn dochter.

De Mac in je achtertuin Ibi? In HV toch? Zitten er meerdere Mac's? Ik zal eens opletten, kom ik je iets lekkers brengen de volgende keer
ja in HV en er is er maar 1. Het is zeg bij de eerste rotonde rechts en dan ben je hier.
quote:mika65 schreef op 18 mei 2011 @ 22:36:

[...]

mooi moment om te stoppen voor jou hoor als je hier van moet huilen.
Ik zou me geen raad weten met een mac zo dichtbij. De Mc Flurry's of milkshakes zijn zo lekker, of eem ordinaire big mac culinaire hoogstandjes he?

Zal het onthouden Ieb
GOed dat je verdergaat met je stoppoging Chat!

Enneh ik kan niet meepraten over de mac als vegetarier in een stad waar ze geen groenteburger meer verkopen

Ik heb een quiche gevonden in de vriezer!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 18 mei 2011 @ 22:39:

[...]

mooi moment om te stoppen voor jou hoor als je hier van moet huilen.

Ik vind een macbacon lekker. Chips nu heb ik er ook zin in, al dat gepraat over de Mac

Chat jij hebt ook een fijne band met je dochter, die topic van jou laatst was zo mooi
Ik ga maar eens proberen te 'ontprikkelen' door op tijd te stoppen met forum vandaag.

Welterusten ladies!
Slaap lekker Moon. Rust lekker uit, je hebt ook zat aan je koppie gehad..
Slaap lekker!
Brr groenteburger, je moet wat als vegetarier. Die quiche lijkt me een stuk lekkerder, ook al issie vegetarisch.

Dat je dat nog weet mika, dat topic bedoel ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven