Kwaliteit zonwering bouwmarkt

18-05-2011 22:01 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor achter mijn huis zou ik wel een uitvalscherm willen tegen de zon. Ik zag dat er nogal prijsverschil zit tussen de schermen van bouwmarkten en van zonweringsbedrijven. Dan denk ik natuurlijk meteen: zou dat van de bouwmarkt dan wel wat zijn? Heeft iemand hier misschien verstand van of eigen ervaring? En als je er zelf eentje hebt, hoeveel heb je er dan voor betaald en hoe bevalt het?
Ik lees mee, wij overwegen ook een zonwering, en mij vielen ook al die grote prijsverschillen op.
Geen ervaring met de bouwmarkt. Mijn ouders hebben er eentje van een zonweringsbedrijf en die begint nu na 20 jaar de stiksels los te laten.
Ik heb er 2 van de makro.......bagger, na 2 jaar zwaar aan vervanging toe.....in dit geval was het duidelijk: goedkoop=duurkoop.
Wij hebben er een van een zonweringsbedrijf. hangt al 12 jaar. Na 6 jaar hebben de vorige bewoners er een nieuwe doek in laten zetten. Het zonnescherm is stormvast. Hoeft ip pas bij orkaankracht opgehaald te worden. Wij halen bij een flinke storm wel naar boven, maar alleen bij echt flinke storm. Bij regen blijft hij gewoon naar beneden.

De vorige bewoners deden de zonnewering in maart naar beneden en in oktober naar boven. Dan is de doek na 6 jaar versleten.

Een zonnescherm van een bouwmarkt kan hier gewoon nooit aan tippen.
Mijn ouders hebben er voor en achter van de bouwmarkt.

Hangen al zeker 10 jaar en zijn nog prima.
quote:siepje1 schreef op 18 mei 2011 @ 22:19:

Ik heb er 2 van de makro.......bagger, na 2 jaar zwaar aan vervanging toe.....in dit geval was het duidelijk: goedkoop=duurkoop.Wat was dan precies bagger als ik vragen mag? Het doek?
Armen gaan roesten, doek gaat scheuren en verkleuren en de "voorflap" heb ik er vanaf gehaald want de gehele omranding liet los.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven