Hoi allemaal
donderdag 19 mei 2011 om 07:35
Hoi mag ik me even voorstellen?
Ik ben Tanti, 40 jr.
Heb 5 jr een relatie waarvan ik tot vorig jaar mee samenwoonde en nu hebben we een latrelatie.
Ik heb 1 volwassen zoon die de deur uit is.
2 lieve katers die bij mijn vriend wonen.
Ik ben chronisch ziek en daardoor veel aan huis gebonden, vandaar ik het vivaforum als afleiding ga gebruiken
Ik hoop mijn draai hier te kunnen vinden, en mss spreken we elkaar wel snel op een topic.
Ps. door mijn ziekte ben ik een soort van dyslectisch vandaar er weleens de nodige typfoutjes verschijnen. ( ik weet uit ervaring hoezeer er hier op gelet wordt haha)
Groetjes Tanti
Ik ben Tanti, 40 jr.
Heb 5 jr een relatie waarvan ik tot vorig jaar mee samenwoonde en nu hebben we een latrelatie.
Ik heb 1 volwassen zoon die de deur uit is.
2 lieve katers die bij mijn vriend wonen.
Ik ben chronisch ziek en daardoor veel aan huis gebonden, vandaar ik het vivaforum als afleiding ga gebruiken
Ik hoop mijn draai hier te kunnen vinden, en mss spreken we elkaar wel snel op een topic.
Ps. door mijn ziekte ben ik een soort van dyslectisch vandaar er weleens de nodige typfoutjes verschijnen. ( ik weet uit ervaring hoezeer er hier op gelet wordt haha)
Groetjes Tanti
anoniem_125777 wijzigde dit bericht op 19-05-2011 10:57
Reden: ff overnieuw..
Reden: ff overnieuw..
% gewijzigd
donderdag 19 mei 2011 om 09:43
donderdag 19 mei 2011 om 09:49
quote:tanti schreef op 19 mei 2011 @ 09:46:
Omdat ik het wel en wee van het forum dan ken, en als ik ergens over mee wil praten wat er al een poosje is weet ik waarover ik het heb.
En je vindt het belangrijk dat wij dat weten, zo van, als je uit je nek lult, dat je dan niet echt uit je nek lult, omdat je hier al langer bent dan wij denken, zoiets?
Nou welkom terug begint al lekker ingewikkeld.
Omdat ik het wel en wee van het forum dan ken, en als ik ergens over mee wil praten wat er al een poosje is weet ik waarover ik het heb.
En je vindt het belangrijk dat wij dat weten, zo van, als je uit je nek lult, dat je dan niet echt uit je nek lult, omdat je hier al langer bent dan wij denken, zoiets?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
donderdag 19 mei 2011 om 09:51
donderdag 19 mei 2011 om 10:19
quote:Very.Cherry schreef op 19 mei 2011 @ 09:49:
[...]
My thoughts exactly
Bovendien snap ik die aankondigingen niet zo, van 'ik kom hier meeschrijven'. Alsof je alle nieuwelingen gaat bijhouden.
[...]
My thoughts exactly
Bovendien snap ik die aankondigingen niet zo, van 'ik kom hier meeschrijven'. Alsof je alle nieuwelingen gaat bijhouden.
donderdag 19 mei 2011 om 14:22
quote:tanti schreef op 19 mei 2011 @ 10:53:
Stel je je voor is het niet goed, doe je het niet idem.
Ok ik verander heel mijn welkomspost wel idereen tevreden.
Jawel, daar is het voorsteltopic voor.
Ben je nieuw op het forum? Stel je hier even voor!
Stel je je voor is het niet goed, doe je het niet idem.
Ok ik verander heel mijn welkomspost wel idereen tevreden.
Jawel, daar is het voorsteltopic voor.
Ben je nieuw op het forum? Stel je hier even voor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 19 mei 2011 om 14:22
donderdag 19 mei 2011 om 20:37