Excel 2003

18-05-2011 16:33 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op mijn nieuwe computer heb Excel 2007 staan. Nu wil ik voor een opdracht en begeleiding van studenten Excel 2003 gebruiken. Kan ik deze op dezelfde computer installeren als de computer waar al 2007 opstaat? We weet hier raad mee?
Je kunt toch gewoon de bestanden opslaan met extensie .xls ipv .xlsx? Dan kun je deze gewoon in 2003 openen en hoef je deze niet speciaal te installeren. Of is dit te kort door de bocht omdat in de opdracht functies van 2003 uitgelegd moeten worden?
Je kan in Excel 2007 een bestand opslaan als Excel 2003 bestand. Daar heb je geen extra versie van Excel voor nodig.

Excel 2007 en Excel 2010 draaien overigens naast elkaar, van Excel 2003 en Excel 2007 weet ik dat niet.
Is dit niet iets wat je het makkelijkst met de ict afdeling kan overleggen, die hebben waarschijnlijk ook een licentie waarmee ze excel kunnen installeren en misschien zeggen ze wel dat je het gemakkelijkst via hun een laptop kan lenen waar 2003 nog op staat.
Kan prima. Ik heb het in mijn vorige functie wel even door IT laten installeren, maar dan kun je gewoon 2003 / 2007 naast elkaar draaien. Hij nam bij mij wel 'automatisch' 2007 als ik een excel bestand opende, dus je moet eerst de juiste excel versie openen en dan pas een bestand.
Dank jullie wel. Vanmiddag een afspraak met een ICT man en die zij ook dat het geen probleem moet zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven