ten einde raad
donderdag 19 mei 2011 om 12:39
Dit probeer ik haar nu ook duidelijk te maken, misschien wil ik gewoon alles wat te forceren en heeft dit tijd nodig. nu wonen we nog samen en help ik haar met alles en praten we veel. Ik heb leren luisteren naar haar. Het vertrouwen in mij is weg van haar kant. Bang om weer op de 2de plaats te komen.
donderdag 19 mei 2011 om 12:51
donderdag 19 mei 2011 om 13:32
Ik zou toch zo snel mogelijk een plek voor jezelf zoeken zodat je ook letterlijk de ruimte hebt om dat eigen leven op te bouwen.
Als je er dan na een jaar nog zo over denkt en haar graag terug wil dan kun je dat dan wel bekijken. Over die hobby: vind je zelf ook dat je er teveel tijd aan besteedt? Wat is/was er nog meer niet volwassen aan je gedrag?
Als je er dan na een jaar nog zo over denkt en haar graag terug wil dan kun je dat dan wel bekijken. Over die hobby: vind je zelf ook dat je er teveel tijd aan besteedt? Wat is/was er nog meer niet volwassen aan je gedrag?
donderdag 19 mei 2011 om 16:28
quote:Summerdance schreef op 19 mei 2011 @ 13:34:
Ik vind dat altijd zo'n gekke uitspraak nadat iemand zijn of haar partner verwaarloosd heeft
Ze betekent alles voor me...
Dat my dear, had je je eerder moeten bedenken.Hier sluit ik me bij aan. Ze betekent zoveel voor je, dat je het niet eerder de moeite hebt genomen om naar haar te luisteren en daar iets mee te doen. Dikke kans dat je het in de toekomst weer gaat doen. Als je haar weer in je zak denkt te hebben.
Ik vind dat altijd zo'n gekke uitspraak nadat iemand zijn of haar partner verwaarloosd heeft
Ze betekent alles voor me...
Dat my dear, had je je eerder moeten bedenken.Hier sluit ik me bij aan. Ze betekent zoveel voor je, dat je het niet eerder de moeite hebt genomen om naar haar te luisteren en daar iets mee te doen. Dikke kans dat je het in de toekomst weer gaat doen. Als je haar weer in je zak denkt te hebben.