incidenten register, werk?

donderdag 19 mei 2011 om 12:29
Je hebt al 3,5 jaar geen bankpas meer want die is geblokkeerd??
Je hebt ook al die tijd geen inkomsten óf uitgaven gehad die je moest betalen?
En wat heeft een bankpas te maken met het opgeven van een rekeningnummer bij een werkgever? Ik ben nog nooit om mijn bankpas gevraagd.
En heb je een en-of rekening met je huidige vriend?
Je hebt ook al die tijd geen inkomsten óf uitgaven gehad die je moest betalen?
En wat heeft een bankpas te maken met het opgeven van een rekeningnummer bij een werkgever? Ik ben nog nooit om mijn bankpas gevraagd.
En heb je een en-of rekening met je huidige vriend?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 19 mei 2011 om 12:32
donderdag 19 mei 2011 om 12:33
Er word gezegd dat ik ten alle tijden een rekening kan openen met het couvenant.
Daarin word bijvoorbeeld vermeld dat het leger des heils mij kan helpen. ( kan dus niet omdat ik niet bij hun in de opvang zit ) Ook word daar aangegeven dat schuldhulp een rekening voor me kan openen ( ook dat kan dus niet omdat ik geen schulden heb ) en zo ben ik het hele lijstje afgegaan.
Ik ben werkelijk al ruim 3 jaar bezig.
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd maar niemand die mij kan helpen.
Ik ben namelijk geen ''crisis'' geval.
En aangifte of niet, het blijft mijn bankrekening, dus ik blijf verantwoordelijk.
Daarin word bijvoorbeeld vermeld dat het leger des heils mij kan helpen. ( kan dus niet omdat ik niet bij hun in de opvang zit ) Ook word daar aangegeven dat schuldhulp een rekening voor me kan openen ( ook dat kan dus niet omdat ik geen schulden heb ) en zo ben ik het hele lijstje afgegaan.
Ik ben werkelijk al ruim 3 jaar bezig.
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd maar niemand die mij kan helpen.
Ik ben namelijk geen ''crisis'' geval.
En aangifte of niet, het blijft mijn bankrekening, dus ik blijf verantwoordelijk.
donderdag 19 mei 2011 om 12:33
Ik snap jouw verhaal ook niet. Je hebt al drie-en-half jaar geen bankpas? Ik neem toch aan dat je in deze tijd wel gewerkt hebt, of een uitkering hebt gekregen?
Daarbij lijkt het me zeer onverstandig om het geld op de rekening van jouw huidige vriend te laten storten (iets met een ezel die zich geen twee keer aan dezelfde steen stoot).
Praat met jouw bank wat de opties zijn. Kun je geen nieuwe rekening openen?
Daarbij lijkt het me zeer onverstandig om het geld op de rekening van jouw huidige vriend te laten storten (iets met een ezel die zich geen twee keer aan dezelfde steen stoot).
Praat met jouw bank wat de opties zijn. Kun je geen nieuwe rekening openen?
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
donderdag 19 mei 2011 om 12:34
donderdag 19 mei 2011 om 12:34

donderdag 19 mei 2011 om 12:38
Het gaat om een bedrag van ¤ 1200,- wat je van je rekening hebt laten stelen, en daarom kun je nu al 3,5 jaar geen bankpas krijgen en leef je al ruim 3 jaar (!!) van het geld van anderen??
Ik snap het nog steeds niet..
Je bent je 1200 euro kwijt. Stom, maar geval 'eigen schuld, nooit je bankpas uitlenen'. Dan is daar toch de kous mee af??
Je bent je 1200 euro kwijt. Stom, maar geval 'eigen schuld, nooit je bankpas uitlenen'. Dan is daar toch de kous mee af??
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 19 mei 2011 om 12:38
donderdag 19 mei 2011 om 12:42
quote:gympie26 schreef op 19 mei 2011 @ 12:38:
[...]
Even terzijde: maar waarom besluit je dan ook nog om zwanger te worden! Lijkt me geen ideale situatie.
Dat was ongepland.
Na veel gesprekken met mijn huidige vriend, hebben we besloten het te houden.
Het is absoluut geen ideale situatie.
Hij wil er zelfs een baan bij nemen etc.
Maar ik wil gewoon graag zelf weer aan het werk.
[...]
Even terzijde: maar waarom besluit je dan ook nog om zwanger te worden! Lijkt me geen ideale situatie.
Dat was ongepland.
Na veel gesprekken met mijn huidige vriend, hebben we besloten het te houden.
Het is absoluut geen ideale situatie.
Hij wil er zelfs een baan bij nemen etc.
Maar ik wil gewoon graag zelf weer aan het werk.

donderdag 19 mei 2011 om 12:43
donderdag 19 mei 2011 om 12:45
quote:himalaya schreef op 19 mei 2011 @ 12:38:
Het gaat om een bedrag van ¤ 1200,- wat je van je rekening hebt laten stelen, en daarom kun je nu al 3,5 jaar geen bankpas krijgen en leef je al ruim 3 jaar (!!) van het geld van anderen??
Iemand toevallig het progamma van alberto stegeman gezien een tijdje geleden?
Dat ging ook over bankpas fraude.
Het klinkt heel vaag allemaal.
Maar komt er dus op neer dat je bij wat voor soort fraude dan ook, je 8 jaar lang niet over een bankrekening kunt beschikken.
Iemand toevallig het progamma van alberto stegeman gezien een tijdje geleden?
Dat ging ook over bankpas fraude.
Het klinkt heel vaag allemaal.
Maar komt er dus op neer dat je bij wat voor soort fraude dan ook, je 8 jaar lang niet over een bankrekening kunt beschikken.
donderdag 19 mei 2011 om 12:46
quote:mizuki schreef op 19 mei 2011 @ 12:43:
Zoals jij het verhaal beschrijft is het geen 'fraude' vanuit jou maar vanuit jouw ex-vriend. Ik vind het dus vreemd dat jij in het register bent opgenomen en niet jouw ex. Dus nogmaals mijn vraag, is er niet meer aan de hand?
Dat moet de rechter dus opleggen.
En daarvoor moet hij wel gedagvaard kunnen worden.
Zoals jij het verhaal beschrijft is het geen 'fraude' vanuit jou maar vanuit jouw ex-vriend. Ik vind het dus vreemd dat jij in het register bent opgenomen en niet jouw ex. Dus nogmaals mijn vraag, is er niet meer aan de hand?
Dat moet de rechter dus opleggen.
En daarvoor moet hij wel gedagvaard kunnen worden.