Ik vind haar niet echt aantrekkelijk trouwens. Misschien omdat ze zo overdrijft. DIt is echt zo'n mokkel dat topics opent over triviale dingen die haar man haar zogenaamd aandoet.
De man wordt door Sjon opgehaald bij zijn legeronderdeel. Hij zit samen met zijn collega's in een vergaderruimte, waar ineens Sjon verschijnt. Sjon doet net of hij gastspreker is, maar al gauw komt de aap uit de mouw. De man doet, net als alle andere mannen, lacherig en stoer maar hij gaat toch mee.
Kan iemand dat piepverhaal van die vrouw beschrijven? Die miste ik omdat ik aan het typen was.
Ik versta er echt helemaal niets van; hoor alleen maar 'pieppieppiep'. Geen wonder dat ze al 9 jaar hetzelfde moet zeggen, die man kan gewoon niet begrijpen wat ze bedoelt.
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_64ad77d2689a5
donderdag 19 mei 2011 om 20:55
Ik denk dat haar man meer ellende heeft gezien dan alleen een nooddouche in Lelystad.
Jongens, we weten wel dat we het hebben over een huis verbouwen, is wle kut enzo, maar het is niet zo dat er iemand echt aan het doodgaan is. Niet zo dramatisch
quote:Sabeltandcavia schreef op 19 mei 2011 @ 20:54:
Kan iemand dat piepverhaal van die vrouw beschrijven? Die miste ik omdat ik aan het typen was.Dat ze het heel erg vond dat ze hem moest opgeven voor het programma, maar dat ze geen andere uitweg zag en een hoop gepiep.
Anoniem_6491926aadf04
donderdag 19 mei 2011 om 20:56
quote:Kalliope schreef op 19 mei 2011 @ 20:54:
Ik versta er echt helemaal niets van; hoor alleen maar 'pieppieppiep'. Geen wonder dat ze al 9 jaar hetzelfde moet zeggen, die man kan gewoon niet begrijpen wat ze bedoelt.
Anoniem_64ad77d2689a5
donderdag 19 mei 2011 om 20:57